| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 456 .. 910 911 912 913 914 .. 2336 .. 3757
13.11.12 11:10
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Himbeer.. .auso ig persönlich machä ja ds itz scho zwöitä mau wüu igs bim erschtä mau nid ha dürä zogä... grundsätzlich ischs guät machbar und i autag z integriärä... mä gwöhnt sich guät dra... d istetllig isch wichtig...

Spannend isch haut o z gseh, dasäs nid nume d abnahm vom gwicht mit sich bringt... ig ha kei bläibuch meh nachäm ässä, keini darmproblem meh und mini unreini hut wird ou vo wuchä zu wuchä besser...

d Ernährigsreglä muäsch haut scho strick ihautä dst schnäu fürschi chunsch...ansonsten hani mit mim gg abgmacht ds är am abä geng glich isst wie ig ihm schadet meh gmüäs ou nid und we är ono grad äs KG verliärt gheit är nid grad us dä chleider...

Hinäch hei mir bruäch und sogär diä ässä glich ;-) äs git Poulet-Vok mit Fahjta Täschli... und de chani eifach z kohlenhydrat wäg la. Persönlich gseh igs viu lockerär aus bi mim letschtä versucäh und därum klappäts gloub o so guät... tuä eifach nid päpschtlicher aus dr papscht...di erschtä 2 Week hauti mi zu 100% az programm aber de trinki aubä o gärn wieder eis äs glas wy, und salat mit sauce und und und aber weni uf aus vrzichtä chanis eh nid dürä häbä... därum hani itz so mi wäg drmit gfungä.

Ig würdi nid äxtra frei nä weni di wäri.. .schaffä isch ä guäti ablänkig... süsch wed daheim bisch und öppä no geng di fernsehwärbig louft.... ds isch dr töder...

13.11.12 11:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah nei ich hett jetz nöd vom schaffe frei gno, eher so dasi halt nüt abgmacht ha vorallem a de weekends. tue mi denn am abig halt chli ufs koche konzentriere, das schaded sicher nöd.

ja ich wott ebe au die erste 2 wuche würkli durehebe und denn muess mer halt luege wies lauft. ich ha sehr gern mal es glas wii oder so, das muess drinligge susch wirds eh nüt...

13.11.12 11:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hät öpert vo eu e gueti adresse vome schmuck gschäft (wo au trauring verchauft) im dütsche?

13.11.12 11:22
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

d Mona isch doch grad letscht weekend gsi ga luägä im Dütschä... Lilly gang eis 10 Sitä zrügg... dert ischds itz grad ersch z Thema gsi.... viläch fingsch no öppis

13.11.12 11:24
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Himbeer
ds gsehni äbä o so.. und we mä gnauer tuät aus mä sött de ischs eh zum schittärä vrurteilt...

Hesch dini Läbensmittu lischtä scho?

13.11.12 11:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

@sanis: nei, ich sött sie aber bald übercho. ich ha au denkt ich fang zwar erst im januar ah aber ich cha ja schomal en blick druf werfe zum luege was mich erwartet... ich hoff eifach ich cha fleisch esse, haha

13.11.12 11:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke sanis, aber leider hät t mona kei näme gschriebe vo däne läde !?
ich nimm a git einigi ... und falls öpert grad gueti erfahrig gmacht hät mit
eim im dütsche ... wäri für jede hiwies dankbar mir sind eus nämli
au am überlegge die det z chaufe !?! händ zwar no chli ziit, aber bitz luege
schadet ja nie

13.11.12 11:32
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig ha schwein... i cha ächt fasch aui fleisch sortä ässä...steit haut geng mager drbi... aber mini man cha bzw. sött nur no gflügu... und ds frleidät ihmä de schnäud eis...

o cool de chasch de o eis i MB thread schribä...

Hesch du itz nöimä oscho terminä für ga chelider probiärä?

13.11.12 11:33
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lilly... äs isch genau so ... luägä cha mä geng!

13.11.12 11:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: find i aber super das ihr da so wönd mache. so chönd ihr alles richtig gnüsse. bi üs wär da gar nöd möglich. glaub 2 wuche ischs max. länger chönds üs nöd entbehre

 1 .. 456 .. 910 911 912 913 914 .. 2336 .. 3757
gspannt   Zeremonie   richtig   schnell   langsam   vorallem   eigentlich   himbeer   schaffe   bearbeitet   natürlich   Zuletzt   natürli   Problem   eigentli   einfach   wirklich   Hochzit   irgendwie   Kollegin