Bräute 2013 |
|
1 .. 457 .. 912 913 914 915 916 .. 2337 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
14.11.12 08:43
Nemo
|
Re: Bräute 2013
so ladies.... ich meld mi au mal wieder. bi mir gahts momentan drunter und drüber. im gschäft total ghetto, jetzt no de papi im spital gha usw.... irgendwie e müesami ziit grad.... muen mich jetzt denn endli mal um mini HZ sache wieder kmmere. han ja en prototyp vode asteckerli gmacht...jetzt söttis denn mal bastle....
suscht HZ technisch gits eigentli nöd viel zbrichte, es ruhiged langsam. de rahem isch ja scho lang gä, std sind au scho lang verschickt, HP isch au fast fertig ( a dere sötti dringend mal wieder chli schaffe) und suscht lauft alles....
han vor es paar täg minere TZ müesse / dörfe e liste duregä mit de näme für de polterabig... bi mir gits glaub eher e polterwuche.... han da durch die blume öpis erfahre, woni glaub nöd hett söle. hoffe jetzt sie blased nöd alles ab nur will ichs scho weiss.... aber ich fänd au chli übertriebe. logisch hetti freud, aber ich hoffe natürli dass alli chönd cho und ich weiss nöd ob sich das alli leiste chönte.... han ghört es gechi uf vegas für 5 täg!! mal luege. einersits fändis mega, andersiits findis total übertriebe. jä nu, ich lahn mich jetzt mal überrasche.
so, jetzt gangi zum coiffure, er macht mir denn au mini HZ frisur. isch de besti fründ vo mim brüedsch. bi no nie bi ihm bim coiffure gsie, aber er macht sooooo tolli sache. ich han ihn denn gfröged fürs HZ und jetzt müesst eh scho lang mal wieder zum hörlidieb, darum gangi jetzt grad zu ihm. schöns tägli ihr liebe und bis glie! nemo
|
|
|
14.11.12 08:49
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@himbeer I cha ou am 24. ga Cheleider probiere
|
|
|
|