| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 457 .. 912 913 914 915 916 .. 2337 .. 3757
13.11.12 16:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah stimmt, wenns zum schnüere isch isch ja eh namal anders. ja lönd mer eus überrasche :-) ich hoff ich chum bald mini liste über. fang ja erst im januar ah aber ich bi sooo neugierig...

13.11.12 21:16
LucyLu 

Hoi Zäme

Mir händ endlich au d'Offerte für oisi Flitterwoche becho und ich bin positiv überrascht. Hettet für 5 Wuche Australie meh grechnet und jetzt möchti gern min Schatz dävo übberzüge z'verlängere uf 6-7 Wuche. Hoffe schaffe das na irgendwie
Ich ha scho lang im Gschäft ahkündet dass ich 2 Monet Ferie wird näh endi nächst Jahr und wenn die nöd bechume wirdi Chünde, das isch scho mal klar.

Sust gits grad kei News, deke viel a mis Chleid und Troime viel dävo

Fliessig am Ihladige simer au am bastle, en Drittel hämer mal gschaffft

@ Tanzkurs: mir werdet eine bsueche, händ das scho lang mal wellä und jetzt wär die richtig glegeheit.

Wünsch oi na en schöne Abig.

14.11.12 07:24
himbeer 

hm ja ich ha im gschäft au scho gseit ich würd gern id südsee, das mer das nöd i 10 täg cha mache hät de chef au scho festgstellt... jetz müessti guet 4 wuche am stuck frei neh. aber da ich ja nöd cha jetz eis jahr kei ferie meh neh (ich ha nur 4 wuche ferie) würdi halt gern no 2 wuche unbezahlt neh eifach zur sicherheit... es git ja sicher mal en tag zwei wo mer müesst neh für uvorhergesehenes. mal luege öb das gaht. jänu wahrschinli muessi die wuche no fröge.

14.11.12 08:23
Lilly4 

wünsch där uf jedefall viel glück himbeer

14.11.12 08:37
himbeer 

danke vielmal :-)

aaaah no 10 täg und ich cha s kleid go ussueche! wird scho langsam nervös :-)

14.11.12 08:37
Nemo 

Lilly4:
hät öpert vo eu e gueti adresse vome schmuck gschäft (wo au trauring verchauft) im dütsche?

@lilly: de isch in singe. mir händ eusi deht mache lah mach eusne wünsch. sie sind traumhaft worde!!! er verchauft nur trauring. hät e riiiiiiiiiiiiiiiiiiese uswahl und isch prieslich alles zha!

http://trauring-studio-schmid.de/5000rin...Kollektion.html

14.11.12 08:43
Nemo 

so ladies....
ich meld mi au mal wieder. bi mir gahts momentan drunter und drüber. im gschäft total ghetto, jetzt no de papi im spital gha usw.... irgendwie e müesami ziit grad....
muen mich jetzt denn endli mal um mini HZ sache wieder kmmere. han ja en prototyp vode asteckerli gmacht...jetzt söttis denn mal bastle....

suscht HZ technisch gits eigentli nöd viel zbrichte, es ruhiged langsam. de rahem isch ja scho lang gä, std sind au scho lang verschickt, HP isch au fast fertig ( a dere sötti dringend mal wieder chli schaffe) und suscht lauft alles....

han vor es paar täg minere TZ müesse / dörfe e liste duregä mit de näme für de polterabig...
bi mir gits glaub eher e polterwuche....
han da durch die blume öpis erfahre, woni glaub nöd hett söle. hoffe jetzt sie blased nöd alles ab nur will ichs scho weiss....
aber ich fänd au chli übertriebe. logisch hetti freud, aber ich hoffe natürli dass alli chönd cho und ich weiss nöd ob sich das alli leiste chönte....
han ghört es gechi uf vegas für 5 täg!! mal luege.
einersits fändis mega, andersiits findis total übertriebe. jä nu, ich lahn mich jetzt mal überrasche.

so, jetzt gangi zum coiffure, er macht mir denn au mini HZ frisur. isch de besti fründ vo mim brüedsch. bi no nie bi ihm bim coiffure gsie, aber er macht sooooo tolli sache.
ich han ihn denn gfröged fürs HZ und jetzt müesst eh scho lang mal wieder zum hörlidieb, darum gangi jetzt grad zu ihm.
schöns tägli ihr liebe und bis glie!
nemo

14.11.12 08:49
Lus

nicht registriert

@himbeer
I cha ou am 24. ga Cheleider probiere

14.11.12 09:01
himbeer 

ou luus, denn denki a dich. und nachher chönd mer grad eusi erfahrige ustuusche da... hihi.

wow nemo, vegas wär natürli de hammer... du wenn das zstand chunnt umso besser! ich fänds au mega lässig.

14.11.12 09:04
valey 

Nemo coool Vegas wär scho hammer :))

ja woche wär mer chli zlang... aber es polterweekend würdi schono cool finde..

:)

Lus und Himbeer vel spass bim probiere :D

1 .. 457 .. 912 913 914 915 916 .. 2337 .. 3757
Zuletzt   langsam   Zeremonie   eigentli   Problem   Hochzit   schaffe   eigentlich   Kollegin   bearbeitet   einfach   wirklich   natürlich   gspannt   himbeer   irgendwie   richtig   vorallem   natürli   schnell