| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 2338 .. 3757
14.11.12 13:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

fürs zivile gangi denn im früehlig mal go luege für es schöns cocktailchleid oder so... vilicht gits au eifach jeans, e schöni bluse und heels, mal luege. isch momentan no gaaanz une uf de prioritäteliste :-)

14.11.12 14:13
Slash 

Re: Bräute 2013

Hallo zämme,

ich gsell mi moll in euri rundi Bi jo au e 2013er Brut. Mr sind in de Orga eigentlich scho recht wyt. D.h. mr händ Loacation, Caterer, DJ, Fotograf, Pfarrer, Kirche miend mr no wähle aber alli 3 wo mr in Betracht ziehn, sind an unserem Datum au frei.

Bi jetzt eifach bitz unschlüssig wäge de Location! Es isch unseri absolut Traumlocation, aaaaber mr, resp. ich, ha mängisch s'Gfühl sie isch zue klassisch. Mr wänd eher e "legeri" Hochzyt mache, dorum händ mr au kei Dresscode und mr mache e Buffet.
Gopf.. mr händ erst vor kurzem def. zuegseit und sind mega happy gsy, aber jetzt bini am zwiefle und frog mi, öb nid no öbbis anders kunnt.. mega doof. V.a. well mr scho recht viel Sache agluegt händ und nüd het uns passt.. Und das wo mr gfunde händ (mega Glück hän mr gha, dass mr no e Datum im Summer übercho hän) het uns vo Afang aa zuegseit.. Eigentlich heisst das jo denn scho, dass es stimmt, nid?

ha jetzt ebbe no was anders gseh - ganz öbbis anders vom Stil het, aber prislich eifach unschlagbar! Die verlange für d'Location, Personal, Ässe und Trinke, Deko etc pp EUR 50 / Person - flat! Unglaublich oder? Aber eigentlich sött binere Hochzyt jo nid de Prys im Vordergrund sto, hm? Ich glaub ich mach mir eifach z'viel Gedanke.. Sorry fürs zuespame

14.11.12 14:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Slash: also die zwifel wirsch nöd sletscht mol gha ha. das händ mir glaub alli mal. i will z.b. kurz vor de hz no en andere schueh. guet isch was chlises aber glich. die frog obs nöd no was bessers, schöners git taucht no paar mal uf denk i. i glaub wenn ihr so happy gsi sind das ihr no en termin für die location übercho händ und sie eu au beidne zuegsait het, sait doch scho alles nöd?
du muesch di bezüglich hz no paar mal entscheide. do chömed mir alli nöd drum ume.

14.11.12 14:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Tamara: i han eigenlich 2 chleider. eis wo ursprünglich für d zivil trauig denkt gsi isch und "srichtig" chleid fürs fest. aber da mir umplant händ, leg i nur mis prinzessine-chleid im standesamt a

14.11.12 15:11
Slash 

Re: Bräute 2013

Jo das isch scho so .. ich bi generell nid sehr "entscheidigsfreudig" - das kunnt mr jetzt bi de Orga nid grad z'guet ;) aber du hesch scho recht, mr sind beidi wahnsinnig froh gsy, wo mir d'Wunschlocation übercho hän! Mr bliebe jetzt fix drib

Ich bi mängisch eifach fascht bitz überfahre was do organsationstechnisch uf ein zuekunnt. Klar, ich mach's gern, aber mängisch hani s'Gfühl "oh jesses.. wie willsch denn das jetzt au no schaffe?". Aber ich nimm aa, es goht mir nid als einzigi eso.

hehe.. jo so könnts mr öbbe au go, ich bi scho gspannt wenn ich denn moll mi Kleid ha, öb mr denn so kurz vor Schluss au nomol Zwiefel kömme? hrhr

14.11.12 15:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi eigentlich sehr guet i entscheidige aber ich merk jetz au dasses no schwer isch bi sine entscheidige z blibe. es git eifach soviel möglichkeite! am beste überleisch gar nöd wiiter wenn öpis abghakt häsch sondern widmisch dich am nächste punkt uf de liste.

14.11.12 15:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Slash: find i guet. und du chasch mit de deko so viel mache. da wird sicher di perfekt location für eu

git scho viel zum mache da stimmt. und denn chunt eim no immer meh in sinn. aber du häsch tz oder din schatz wo dir helfed oder?

@himbeer: das mit em nüme witerluege isch uhh schwierig. i chas nie lo und chauf bis zum schluss no hochzits heftli

14.11.12 15:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja das machi au... aber ich lueg denn eifach d siite zb vo locations nüme ah sondern nur no deko-ideä oder so. es git halt hundert verschiedeni stil wo mer würded gfalle. aber jetz händ mer eus für eine entschiede und denn werded au die wiiteri entscheidige eifacher... me muess nur no entscheide "passt das zu dem wo mer scho händ oder nöd". ich find das machts eigetnlich eifacher. me muess eifach sich selber vertraue das mer im moment vo de entscheidig bi klarem verstand gsi isch :-)

14.11.12 15:40
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich weiss ja nicht, aber ich hab nicht wirklich das Gefühl, dass die Organisation so kompliziert ist oder so viel zu tun gibt...?! Geht das nur mir so?? Klar hat man einiges zu tun, aber stressig find ich's nicht.

14.11.12 15:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich finde es auch nicht stressig bisher. wir haben die grossen punkte location, dj, fotografin innert 3 wochen geklärt und jetzt gehts einfach schritt für schritt. aber ich kann mir schon vorstellen dass es für leute mit weniger entscheidungsfreude stressiger ist, sich zb auf eine location festzulegen.

 1 .. 459 .. 915 916 917 918 919 .. 2338 .. 3757
langsam   schnell   vorallem   irgendwie   bearbeitet   eigentlich   schaffe   himbeer   Problem   Kollegin   Zeremonie   einfach   natürli   Zuletzt   gspannt   natürlich   eigentli   richtig   wirklich   Hochzit