| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 459 .. 916 917 918 919 920 .. 2339 .. 3757
14.11.12 15:42
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Toluwu... ds beruhigt mi itz grad dst du das gschribä hesch...

wo mir üsnä kollegä gseit hei wi mir di Org agang si .. het mini schwägärin gseit das ds niä längi nur no 5 Mönät (denn) bis zum hochzit ds git niä öppis.... aber vo mir us gseh isch o nid so ä sach.. we dr rahmä eis entschidä und gfixät isch de sis no details... und i denä cha mä sich haut vrliärä - muäss mä aber nid...

14.11.12 15:46
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Genau, seh ich auch so.

Wir sind sogar das WE vor unserer HZ noch 4 Tage auf einem Festival. Meine Mom war völlig entsetzt...

14.11.12 15:51
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ds isch doch 0 Problem... ds wo dir bis den no nid parat heit löt dir eh grad la si... und we mä guät vorbereität isch de bruchts o keini panik üäbigä am tag vorhär meh...

ig ha mir 2 Täg voräm hochzit frei gno drmit ig no i auer ruä cha nägu machä und haarfarb bim coiffeusä und aui erledigungä für d Feriä cha machä...

mir hüratä am fritig und hei abgmacht für am Sunntig uf d Ski... so geits.

14.11.12 15:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Für mi isch eifach wichtig gsi, dass mer früeh gnue ds ZA usegläse hei, ds Apero-Restaurant und ds Aberestaurant. Das si für mi die 3 wichtigschte Pünkt.
Itze heimer sogar ou scho dr Fotograf, i weiss zu welem Coiffure und zu welere Kosmetikere i wirde gah, i ga ga Chleid useläse, i bi scho am luege für d Föteli für uf d Iladigscharte.... es louft grad wie am Schnüerli.
Und da i nid sooo dr extrem Dekotyp bi wirdemi gloubs ou nid so i Detail verlüre de
Ds einzige womer würklech Buchweh macht isch, dass mir der Termin im ZA erscht ändi Februar chöi reserviere. Mit däm Steit u Gheit aues! Närv
Wäge de Brutmagazin I ha ja ou xx Katalög u Heftli daheime gha. Türi Aglägeheit das Mi GG hets de fangs chli afa närve wüu die Staple im Büro si im Wäg gsi. I ha itze afgange, jede Katalog dürezbletter und aues was mi interessiert usezrisse. Und ehrlech gseit, vieu isches nid! Vie Kleider i dene Katalög gfaue mer gaar nid und äbe, da i nid so dr Dekotyp bi interessiert mi vieu nid sooooo u glich, choufe muesise glich

14.11.12 16:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Goht mir glich Lus. Machs au so. I finds nur glich immer wieder interessant und kauf d heftli denn doch isch bi mir aber gli verbi

14.11.12 16:05
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das hab ich auch gesagt Sanis!

Ich nehme mir die ganze Woche vor der HZ statt. Zivil ist eh Do und meine Mom wird spätestens Di anreisen denk ich mal.

14.11.12 16:05
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ slash und dörf i froge für weli Location hesch di entschiede...???? bi es gwundrigs...
und ig find egal wo dir hi göht au wenn d Lüt eher leger chömme es passt immer.. wichtig isch dass du di wohl fühlsch dört..

Und wies anderi scho gseit hei, jede vo eus het oder wird immer mol wieder über d Entscheidige zwiefle.. isch normal..

14.11.12 16:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Daninici10
Bisch de ganz sicher, dass d Heftli nachem HZ nümme wirsch choufe?
Lat äch die Faszination eifach grad so nah? Bi de bi mir ou gspannt! Mues nume luege dasi bis denn no nid verlumpet bi so tüür wie die Heftli afa si !!!

14.11.12 16:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i denk i schaffs. han ja immer no d vogue

und vielicht chunt ja doppel-hz mit minere tz in 2 jahr ca. zstand. denn chan i wieder afange mit heftli chaufe

14.11.12 16:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha jetz all eimal kauft und finde eigentlich s weddingstyle am beste. das chunnt zum glück nur all 3 mönet :-)

mädels vilicht händ ihr no gueti ideä... ich möcht eigentlich kei website mache und muess drum relativ viel infos id iiladige tue. jetz hani defür welle es hochzits-abc mache wo unter jedem buechstabe öpis erklärt wird (zb das isch de iitrag für de buechstabe o: Open End? Fast. Spätestens um 4 Uhr morgens werden wir rausgeworfen. Trotzdem genügend Zeit, um mit euch einen fantastischen Abend zu haben.)

mir fallt eifach für es paar buechstabe nüt ih :-) händ ihr da ideä?

C
I
J
M
N
Q
Z

 1 .. 459 .. 916 917 918 919 920 .. 2339 .. 3757
Kollegin   natürli   wirklich   bearbeitet   vorallem   Problem   schnell   Zeremonie   langsam   richtig   irgendwie   gspannt   einfach   schaffe   Hochzit   Zuletzt   natürlich   himbeer   eigentli   eigentlich