Bei uns gibt's eben noch Bier für die Männer (auch am Apero). Prosecco haben wir glaub gar nicht... Muss ich nochmals abklären.
Amarone ist sehr fein, trinken wir auch gerne! Primitivo ist auch meistens gut. Ich habe eine Vorliebe für italienische / sizilianische Rotweine. Weisswein ist nicht so unser Ding, da werden wir einfach etwas nehmen, dass uns schmeckt. Darauf kommt's ja schlussendlich auch drauf an, dass man etwas nimmt, dass man selber gerne hat! Es ist ja unsere Hochzeit!
ich chum ja no 2 täg über für d hochzit hani grad realisiert... und denn hetti nach 4 wuche flittis immerno 4 täg ferie für de rest vom jahr. meh ferie plant händ mer eigentlich nöd, drum chönnti so benötigti einzeltäg für verlängereti weekends oder so au guet mit überziit kompensiere. ha ja no es paar mönet ziit zum chli ziit asammle. ich denk drum das gaht scho uf :-)
Zum Thema Wii und Prosseco gib i au no mi "senf" drzue.. also ig find wenn er gut isch isch doch dr pris egal.. Mi Lieblings Moscato choschtet 25.- aber im Coop git ein für 3.95 dä isch suuuper. ig chauf immer dä und alli lüt chömem zu mir und wei unbedingt wüsse was das für e Moscato isch.. Bim Wii und em Prosseco mach igs meischten so, dass dr Denner sehr hüfig Aktione het wo er zum halbe pris isch nimm dä mit dr Blaue Fläsche! Im Coop als Wii dr Fox Holow dä isch hüfig Aktion und zum halbe Priss und sehr guet. Isch e Californische..
@himbeer ig au aber 3.. Mir si grad am Dienst- und Ghaltsordning apasse mi Chefin het gschmunzlet bi mim Vorschlag bi HZ 5 Däg zgäh Aber find das no toll, ha sogar bi minerä Schwöschter eine zguet!
ja bi de schwöster hetti au eine, das findi super! aber die isch früehstens 2014 dra :-)
hihi ja ich warte denn au uf e aktion, ha extra de wiinewsletter vo denner und coop abonniert. zerst wird aber probetrunke und denn bi passender glägeheit zuegschlage. de naturaplan isch grad im moment 21% billiger und isch no 10.90 pro fläsche. hol glaub mal es paar zum luege öb er wüüüüürkli guet isch, haha