| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 465 .. 928 929 930 931 932 .. 2345 .. 3757
16.11.12 16:37
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

auso ig ha ja mit leid beträffend schuä o scho eis gschribä... und i fingä dr valy ihri schuä hammer - mir wärä si o massiv z höch... has da wi d lus...

di "klassischä" brutschuä si zwar sicher bequem aber i ha keinär schönä gfungä... für das di teilers de glich 150-300 Stutz choschtä fingi bequem allei längt nid...

16.11.12 17:02
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Och Schade, isch aube doof so Sache. ABer 7-8cm ishc doch ou no höch!? I ha aube scho bi 3-4cm zGfüehl si segi höch...

18.11.12 09:26
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Meld mi au mal wieder. Ich ha mich nüm chönne ihlogge, händ mich eifach glöscht und jetzt hani müsse warte bis dir mir da vom Forum wieder händ chönne ufschalte, jetzt isch halt mis Avatar und mini Sterndli weg.... Naja, bin froh hami nöd müsse neu ahmelde.

- Schueh: ich bin mir leider höchi Schueh nid gwöhnt da ich kei höchi Chan ah zieh (max 5cm). Ich bin scho recht groß und min Schatz isch nur ca 8 cm großer da isch es nid möglich so höchi ahzieh will mir findets nöd lässig wenn ich großer bin als er drum han ich mir en klassische Hochziitsschueh kauft, klar es git schöneres aber er isch Ultra bequem und mer Chan en ihfärbe, so chanen den nachem HZ glich wieder ahlege.

Hüt isch wieder s'Richtige Wetter zum HZ Technisch wieter mache: tue wieter a der Ihladige bastle.

Wünsch allne en schöne Sunntig!

18.11.12 10:04
Lula 

Re: Bräute 2013

@LucyLu: Was isch de ou gsi mit am Forum? ODer isch es gar nit am Forum gläge? Has geschter ou nit chöne lade, het säch gäng gad erhänkt...
Tönt guet, Din Schueh! Was hesch für eine?

18.11.12 11:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!!
ich bin ja au nöd de träger vo höche schueh. bi mir isch bi max 7cm au schluss. nöd dasi nöd drin chan laufe, aber mir tüend denn immer so dermasse d'füess weh nach chürzister ziit.
darum hani au en klassische kaufft, wo schön polstered isch und hald au mit breitem absatz, da bi eus s'meiste mit bsetzistei gleit isch.

ich mach mich hüt au mal wieder chli as bastle...isch ja nöd grad so toll dusse....

für alli die wo no himmelslaterne fürs HZ sueched oder möchtet, es hät grad en deal uf groupon!!
http://www.groupon.ch/deals/online-deal/selanoch/13172875

grüessli und en schöne sunntig,
nemo

18.11.12 11:15
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Lula:
Was isch de ou gsi mit am Forum? ODer isch es gar nit am Forum gläge? Has geschter ou nit chöne lade, het säch gäng gad erhänkt...
Tönt guet, Din Schueh! Was hesch für eine?

Hei Lula
ich bin gester ächli im Forum am stöbere gsi und ha Biitrag gsuecht wege Musi Ihzug etc... denn häts eifach d'Siete nüm glade und denn hani mich nüm chöne ahmelde, isch immer cho de Benutzer gits nöd... jaaaa kei Ahnig was los gsi isch. Die vo HEIRATEN.CH händ gseit mini E-Mail Adresse seg glöst worde. Naja, nöd so schlimm.

Das isch min Schueh:


En typisch HZ-Schueh, er gfallt mer jetzt nöd sooo guet aber er isch uuuh bequem, wie en Finke. D'Nemo hät au eine vo Rainbow und sie find's gliche. Und mir isch es wichtig das er bequem isch, viel vom Schueh gsehsch sowieso nöd...

Nemo: viel Spass bim bastle, was machsch hüt so?

18.11.12 11:22
LucyLu 
Re: Bräute 2013

WOW... de schueh gfallt mir uuuuh guet aber ebä 4

Datei-Anhänge
Bridal_Shoe_Harriet.jpg Bridal_Shoe_Harriet.jpg (1x)

Mime-Type: image/pjpeg, 51 kB

18.11.12 11:22
Nemo 

Re: Bräute 2013

he he, ja das isch eso, sie sind echt mega bequem!! ich han de gno wo da im ahang isch.
da häsch suscht de link zude HP, es isch echt für jede gschmack und höchi öpis debie. ich find sie händ sehr schöni sache!
http://www.rainbowclub.co.uk/wedding-shoes

@bastle: ich tuen hüt ade namesasteckerli wieter bastle. han ja mal en protoyp gmacht.
jetzt hani mal alli teili gsprayt, aber jetzt muenis no zäme setze usw... beschrifte tuets denn min papi, de chan so schön schriebe

du, a was bisch??

Datei-Anhänge
2012-09-19 13.53.36.jpg 2012-09-19 13.53.36.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 111 kB

18.11.12 11:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lucy: de isch echt de hammer!!! aber ebe...gliechs schicksal....
ja nu, ich luege gar nüm wieter suscht nervi mi denn nur. isch wie mitem chleid, da luegi au nüm ume, nöd dass mer denn no in sinn chunt dassi besser es anders wür nä!!!

18.11.12 11:26
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich tue hüt nachli a de Ihladige wieter baste, ha leider erst 8 Stk. gschafft, muss na 20Stk.. Und da min Schatz lerne muss, bini grad ächli beschäftig

De Schueh wo du häsch Nemo hani au probiert, aber ich ha nöd so gern Riemli da ich gern amigs us de Schueh schlüfe tue

 1 .. 465 .. 928 929 930 931 932 .. 2345 .. 3757
natürlich   Hochzit   Kollegin   eigentli   richtig   gspannt   himbeer   Zuletzt   einfach   eigentlich   schnell   irgendwie   bearbeitet   schaffe   vorallem   wirklich   langsam   Problem   natürli   Zeremonie