| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 466 .. 930 931 932 933 934 .. 2346 .. 3757
18.11.12 13:38
elea 

Re: Bräute 2013

jo i schrib der grad weni bscheid bechome!

send bi dene 5000.- denn alli blueme au debi (aso brutstruss etc.)?

18.11.12 13:46
Lus

nicht registriert

So miner liebe Mitbrütlis

Mir hei hüt Morge dörfe is Restaurant gah womer gärn ds Apero hätte. Mir hei chönne ga d Lounge aluege. Das isch e uu gmüetlechi Bar (alles mit altem Holz) womer use ufene Terrasse cha wou im Summer Loungemöbu dusse het. Vo dete us het mer die herrlechi Ussicht uf Thun und ufe See Mis Problem isch immer gsi: Was machsch wenns rägnet? Das Problem heimer nid: Die ganz Terrasse isch überdacht, es cha aso Chatze hagle, es spilt ke Rolle Bi uuuuuu begeischteret. Si düe ou aues u schön schmücke mit Cherze und Blueme..... und gö vou und ganz uf üsi Wünsch ii.
När simer öppis ga trinke und hei mit dr Inhaberin vom Restaurant z Apero besproche.
Mir wärde ha:
- Fleisch- und Chäsplatte mit säubergmachtem, verschidenem Brot
- Gmüesstick mit verschidene Sosse
- Nüssli, Chips
- Verschideni Canapees (Lachs, Vegi-Variante, etc.)
- no chli öppis speziells derzue (Satayspiessli oder Früehlisroue oder so)
När hetsi üs 3 Schwizer Wisswi empfohle und isch vo jedem grad ga ne Fläsche hole womer hei chönne degustiere... Naja am morge am 10.30 3 Glesli Wiiswiii....uuuuhh
Si si sooo nätt gsi und i bi hell begeischtert!
Mir hei itze es Budget vo ca. 40.--/Person fürs Apero und das git e uuu schöni Sach. Das haut es Gault-Mileau (oder wie mer das ou immer schribt) Restaurant isch ischer chli tüürer defür aues chli spezieller und uu schön härgrichtet
Si wärde de zb mit de Canapes oder ev. de speziellere Sache womer no hei ume cho mit Platte, dr Räschte wird in Buffet-Form härgrichtet
Ds Trinke wärde mer e uuu feine Wisswi ha, Wasser und Saft und ev. no Bier (die hei i dere Bar e eigeti Bierzapfalag ).
Schön heimer das itze ou fix greglet, nöchscht Wuche isch itze ds Chleid dranne

18.11.12 16:10
Nemo 

wow lus, das tönt ja mega lecker und vor allem au uuu schön wie das gläge isch!!
ich find de pries absolut ok. bi eus wirds au nöd günstiger. went e chli spezielli sache häsch, denn isches schnellemal so tür. ich finds cool!

18.11.12 16:31
Lula 

@LucyLu: I gloub mir wäri dä Schueh glich zhöch, für dr ganz Tag drufe stah....

@Lus: Das tönt doch super!!! Mani Dir mega gönne!

19.11.12 08:22
valey 

Ey Lus
cool tönt super, s apero tönt ganz fein :))

elea,
jep im pris hemmer au brutstruss und allees...
und was ghört weg de location?

A die girls wo en dj hend
tüender denn au no en liste dure geh weli lieder ehr gar ned wänd und weli sicher?
oder wie macheder das? tüend ehrs ehm/ehre überloh??

19.11.12 08:30
Lilly4 

guete morge mitenand

dj:
bi eus isch es eso, dass eusi djane e lischte gschickt hät, wo mer druf schriebe chan welles lied mier uf keinfall wend, welles unbedingt ;) eis für wämer in saal ine chömet, bim torte aschniede, bi eusem tanz, nachem tanz, also chönd scho chli wähle ... welle stil vo music eus gfallt, chamer alles schön achrüzle, isch no guet !!

19.11.12 08:33
elea 

valey,
nei die hend nonid bscheid ge wege de location.
macht mi chli sauer, wels gheisse het s andere paar entscheidet sech bes endi vo letscht woche und de wördes eus grad bscheid ge! und bes jetzt hani nüt nüt ghört... einersits schisst mi chli a dem nochezseckle, fendes schlecht wenn si mi vergesse hend... anderersits werdi auä müsse alüte...

19.11.12 08:45
valey 

Lilly
ja mer hend eifach en Frageboge becho wo mer eifach d Musik richtig hend chönne achrüzle ob mers wend od ned..

aber zb Pop hemmer gno
aber so gwüssi Sänger findi voll dooff...

das findi no guet be euch daser hend chönne wähle weli lieder wener inechömed..

mer wartet jetzt suscht mal bis de dj sich bi eus meldet..

elea..
ahh mega doof
ja ich würd suscht rasch dett alüte und nochefroge...
de weisches

19.11.12 08:48
himbeer 

guete morge mitenand*

@valey: mir chönd au lieder duregeh wo mer uf kein fall wänd. und grundsätzlich händ mer aber gseit lönd mer alles laufe. zb wenn sich jetz en gast unbedingt en schlager wünscht, söll sie de scho laufe lah, aber nöd so dass sies selber vo sich us bringt. mir händ eifach gseit hits vo de letzte 40 jahr oder so, denn isch sicher für all öpis passends debii.

ui mir händ d offerte für d flittis jetz übercho... hüt abig lueged mers no im detail ah aber mir bueched höchstwahrschinlich das agebot so wie sies eus gmacht händ. uiuiuiui :-)

20.11.12 07:45
Lus

nicht registriert

jeeee i cha mi wider amäude im Forum
Phu da chunnt mer fasch i Stress wemer nid cha luege was sech so duet wenn dr ganz "Hochzytstag-Ordner" grad verschwunde isch

1 .. 466 .. 930 931 932 933 934 .. 2346 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   schnell   wirklich   richtig   bearbeitet   eigentli   Hochzit   schaffe   irgendwie   Kollegin   Problem   natürli   vorallem   langsam   einfach   natürlich   himbeer   gspannt   Zuletzt