| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 2347 .. 3757
21.11.12 09:44
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

@Schmetterling: Dankeschöön, han ebe au scho dänkt, i frage da Caterer. Aber mir düend de Ruum ja sälber am Fritig dekoriere und müend ihn am Sonntig wieder abgeh. Drum muess mer a vellne Orte denn grad drüü Tag zahle... Und denn chumi fast uf en Betrag, wo ich sie a teilne Orte grad chönt chaufe Du hesch mir ja d Siite vode Schleifli gschickt, würsch mir die andere ächt au geh, de chönti mal gah stöbere

@ZA: Ich finde das mega doof, vode Ämter, dass mer bi paarne erst 6 Mönet vorher cha reserviere... Bi eusem isch de Schneller eifach de Gschwinder gsi. Det wird nur ein Samstig im Monet traut. Ich han 1.5 Jahr vorher öpe aglüte und bin die Erst gsi, drum han ich de Samstig döfe bestimme, wos trauet und no d Ziit.

@Träum: Uh, Schmetterling, ich han au paar Mal so komisches Züüg träumt. Meistens bini entweder im Trainer dete oder d Gäst sind nur am trinke und sie intressiert d Trauuig gar nid und mir stö eleige dete

21.11.12 09:50
Lus

nicht registriert

@Sterndli04
Wow das tönt ja super dass du grad dr Tag ou no hesch dörfe useläse
Das sött mir mau passiere
Mir wette äbe gärn im August hürate, s isch eifach üse Monet (I ha Geburi, dr GG het Geburi und am 10.8. heimer üse Jahrestag). Mi GG het ou gseit: guet hüratemer im August, de gö de aube dr Hochzytstag u die Geburine grad i eim Rutsch düre

21.11.12 09:53
Sterndli04 

@Lus: Ah ja, das wär toll. De hesch alles i eim Monet und chasch praktisch nüt vergässe
Ja, isch würkli toll gsi. Die Ämter ide Umgebig hend all de 06.07. gha und mir hend eifach de 13.07. welle und hend denn scho in ZH und so gfraget gha und bumm. Ha ich bi eusem Traumstandesamt de Tag döfe usläse

21.11.12 09:57
Lus

nicht registriert

@iladigscharte
I ha geschter Nami wider mau chli im Internet umegstöberet wäge iladigscharte. I finde ja die pocketfold charte no guet, da chasch aui Infos wo d Gescht bruche grad unterbringe. Leider gits ja die ir Schwiz nid so und i bi baschtutechnisch nid soooo begabt
Geschter bini uf die Site da gstosse: http://www.hochzeitseinladungen.cc/
Dete chasch bide Iladigscharte im gliche Stil no grad Antwortcharte und Zuesatzcharte zB für d Wägbeschribig ha! Findi super!! U de chasch no grad d Menuekarte, Fläscheetikette, Nastüechlibänder, Absänderetikette etc. la drucke...
Wie machet dir das eigentlech de? düet dir für d Gescht dr Wäg zur Chile (bi üs ds ZA), zum Apero und zum Aberestaurant es Pländli mit dr Wägbeschribig uf d Iladig? Oder ime separate Schribe? oder söue d Gescht sech säuber informiere?

21.11.12 10:04
Sterndli04 

Pocketfolds sind im Fall gar nid schwer zum Mache. Ich han au alli selber gmacht und ha sletscht mal bastlet, woni ide Schuel bi gsi
Aber das tönt au guet.
Ich dänke, mir düend eifach d Adrässe druf, well höt zu Tags hend ja die meiste es Navi und schuscht isches agschriebe

21.11.12 10:06
Lus

nicht registriert

Hihi gits de nöime e Aleitig wiemer das macht?
Aber da i um die 80 Iladige müesst baschle fürs Apero geits mer gloubs ringer wenise cha la drucke I ha ja no chli Zyt zum überlege
Ja s isch scho so wägem Navi. I due äue eifach de ds Aperoresti druf.

21.11.12 10:08
schmetterling84 

jo hoff au dass bi dr Hz denn alles klappt... ha glaub nur immer so komischi Träum will ig alles perfekt will ha...

@sterndli
do wer no dd Site mit de Serviette.. sie hei au Tischtiecher und ebe d Husse,,, und und udn....
http://www.chaircoverfactory.com/Linen_Napkins_s/61.htm

@Daninici also jetzt muess bi dir aber au langsam d Nervosität cho.. ha mir shco paar mol so gedanke gmacht wie ig echt druf wird si a dem Dag... uii sicher es mega nervebündel.. (bi ig jo jetzt scho mämngmol)

Ah no öbis.. weiss das isch jetzt chli privat aber muess es loswerde.. Ig ha jo vor es paar ménet jo gschriebe, dass es mimi Mami nid so guet gange isch will si e Gschwulscht im Kopf gha het und operiert worde isch... Da het jo eusi Freud über d Verlobig chli tirebt und isch nid so eifach gsi.. sit aber 2 Woche isch si langsam wieder die Alti und intressiert sich mega für eusi HZ.. Am Fritg hei mir e richtige HZ Nommitag gmacht udn si het mi usgfrogt und alles welle gseh... ha eifach e mega freud... (ha sä ebe grad wieder am Tel gha,...) sorry....

21.11.12 10:08
Sterndli04 

Ich chan der gern eini schicke, wennd möchtsch, chasch mir dini E-Mail per PN schicke, de schickis der Ja, ich han ebe scho afangs Jahr agfange mit bastle, denn isch gange

21.11.12 10:10
Sterndli04 

Danke Schmetterling, dueni grad luege
Oh, das isch ja toll mit dim Mami, freut mi richtig für dich

21.11.12 10:13
Lus

nicht registriert

So säuberbschtleti charte wäre äbe scho sehr persönlech I ha immer henne Respäkt vor aune wos säuber baschtle u sooo tolli ideene hei
Aber äbe, i erfahre erscht ändi Feb. öb mer der Termin hei, sprich: i cha erscht denn ds Datum bestägige und sicher druf ga, dasmer im Aperoresti und Aberesti chöi si. Wes ganz blöd geit gits ja no Änderige. So chani no nid mau ds Afahrtspländli fertig mache oder so.....U ändi Feb. sötte d Iladige eigentlech scho grad use für im August.... Sprich: i müesst de grad chli Gas gäh
I due dr mis mail la zuecho, wär uuu froh weni die aleitig hätt, de chanis mau aluege und versuche wie vieu z tüe dases git

1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 2347 .. 3757
natürli   irgendwie   schnell   natürlich   vorallem   Zuletzt   Hochzit   wirklich   einfach   Zeremonie   schaffe   eigentlich   himbeer   richtig   gspannt   langsam   Problem   Kollegin   eigentli   bearbeitet