Bräute 2013 |
|
1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 2347 .. 3757
|
21.11.12 09:44
Sterndli04
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge zäme
@Schmetterling: Dankeschöön, han ebe au scho dänkt, i frage da Caterer. Aber mir düend de Ruum ja sälber am Fritig dekoriere und müend ihn am Sonntig wieder abgeh. Drum muess mer a vellne Orte denn grad drüü Tag zahle... Und denn chumi fast uf en Betrag, wo ich sie a teilne Orte grad chönt chaufe Du hesch mir ja d Siite vode Schleifli gschickt, würsch mir die andere ächt au geh, de chönti mal gah stöbere
@ZA: Ich finde das mega doof, vode Ämter, dass mer bi paarne erst 6 Mönet vorher cha reserviere... Bi eusem isch de Schneller eifach de Gschwinder gsi. Det wird nur ein Samstig im Monet traut. Ich han 1.5 Jahr vorher öpe aglüte und bin die Erst gsi, drum han ich de Samstig döfe bestimme, wos trauet und no d Ziit.
@Träum: Uh, Schmetterling, ich han au paar Mal so komisches Züüg träumt. Meistens bini entweder im Trainer dete oder d Gäst sind nur am trinke und sie intressiert d Trauuig gar nid und mir stö eleige dete
|
|
|
|
21.11.12 09:50
Lusnicht registriert
|
@Sterndli04 Wow das tönt ja super dass du grad dr Tag ou no hesch dörfe useläse Das sött mir mau passiere Mir wette äbe gärn im August hürate, s isch eifach üse Monet (I ha Geburi, dr GG het Geburi und am 10.8. heimer üse Jahrestag). Mi GG het ou gseit: guet hüratemer im August, de gö de aube dr Hochzytstag u die Geburine grad i eim Rutsch düre
|
|
|
|
21.11.12 09:57
Lusnicht registriert
|
@iladigscharte I ha geschter Nami wider mau chli im Internet umegstöberet wäge iladigscharte. I finde ja die pocketfold charte no guet, da chasch aui Infos wo d Gescht bruche grad unterbringe. Leider gits ja die ir Schwiz nid so und i bi baschtutechnisch nid soooo begabt Geschter bini uf die Site da gstosse: http://www.hochzeitseinladungen.cc/ Dete chasch bide Iladigscharte im gliche Stil no grad Antwortcharte und Zuesatzcharte zB für d Wägbeschribig ha! Findi super!! U de chasch no grad d Menuekarte, Fläscheetikette, Nastüechlibänder, Absänderetikette etc. la drucke... Wie machet dir das eigentlech de? düet dir für d Gescht dr Wäg zur Chile (bi üs ds ZA), zum Apero und zum Aberestaurant es Pländli mit dr Wägbeschribig uf d Iladig? Oder ime separate Schribe? oder söue d Gescht sech säuber informiere?
|
|
|
|
21.11.12 10:06
Lusnicht registriert
|
Hihi gits de nöime e Aleitig wiemer das macht? Aber da i um die 80 Iladige müesst baschle fürs Apero geits mer gloubs ringer wenise cha la drucke I ha ja no chli Zyt zum überlege Ja s isch scho so wägem Navi. I due äue eifach de ds Aperoresti druf.
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 468 .. 933 934 935 936 937 .. 2347 .. 3757
|