| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 2348 .. 3757
21.11.12 10:19
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Mir rächne am Apero mit 100-150 Lüüut, u die Kartene lah ni lah drucke, süsch chönti gloub afangs afa...
Aber für dObegäscht wirdi säuber bastle, ha mir müesse sägä, cha ja schlächt au Jahr dWhynachtskartene säuber baschtle u die fürs Hochzyt lah ni lah druchke...

Wäri ja viellech ou für öich ä Lösig?

21.11.12 10:20
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: au da freut mi mga so schön das dim mami guet goht und ihr zäme chönd plane und eu freue

21.11.12 10:24
Lus

nicht registriert

@Lula
Hihi ja ok bi söufu Aperogescht-Ildadige würdisch äue mänge Liimstift und Schäri dürelah bis die aui baschtlet hättisch
I wett äbe gärn aui Charte im gliche Stil ha, drum müessti entweder aui baschtle oder la drucke. U i wett äbe eigentlech aui Infos grad uf dr Iladig chönne unterbringe und e Antwortcharte bilege. Da mir ke Homepage wärde ha wetti d Infos äbe grad dete Unterbringe (Wägbeschribig, Gschänkli, etc. etc.). Das git bim baschtle natürlech uuu vieu z tüe... Mhh mau luege

21.11.12 10:38
schmetterling84 

@Nici und Sterndli
Merci viel viel mol.. jo es isch halt scho schön wieder s "alte" Mami zrugg zha..

Iladige: find selberbastlet au mega schön und je nachdem was mäh macht het meh denn gnueg platz für d Infos.. Bi eus wirds chli knapp usfalle.. will ig eigentlich die Chärtli as Save the Date Chärtli ha welle verschicke aber es jetzt nüm rendiert vo dr Zyt her.. verschick sä im Januar denn als Iladige!
Wie lang gebed dir dä Lüt zyt zum amelde???

21.11.12 10:39
schmetterling84 

ps: mir hei e HP gmacht, drmit s Chärtli nid z voll wird.. Aber ort und chlini Infos schriebe mir glich uf d Iladig..

21.11.12 10:44
Sterndli04 

Schmetterling: Mir gäbe de Lüüt 3 Wuche Ziit. Ich dänke, eigentlich langet, doof gseit au 2 Tag.
Iladig aluege, in Kaländer iträge und zruggschicke oder Antwort geh

21.11.12 10:49
Lus

nicht registriert

Hm i dänke ou, dass 2-3 Wuche sötte länge. I meine, was gits da gross z überlege? I freue mi emu jedesmau weni anes HZ iglade wirde
I wott früeh gnue wüsse wie vieu lüt mer si, ou de Trouzüge z lieb wo gloubs no einiges planet hei

21.11.12 10:55
schmetterling84 

Ebe find au, 2 wuche länge und mir wei jo wüsse wer alles chunnt für wieviel Persone mir miesse plane..

Ja denkt verschick sä Afang Joohr und Amelde bi Mitti Januar oder ebe Endi... aber frog mi eh immer was lüt solang miesse überlege wenn e Iladig chuntn.. entweder hesch denn öbis oder nid...

21.11.12 10:58
Lus

nicht registriert

s dünkt mi ou, hurti bscheid gä öb chunnsch oder nid isch doch nid soo schwierig
I hoffe scho itze, dass üsi Gescht de gnue zueverlässig si und mir de denen nid no müesse nachetelefoniere....

21.11.12 11:22
Lula 

@Lus: Jep, u irgendwenn äuä de ou ziemli Närve
Ah ok, de müesstisch scho nes Kärtli lah mache, wo am bastlete ähnlich chunnt, u de isch es scho fasch eifacher aui genau glich zha. Hesch nit e Bastelbegeistereti TZ oder Kollegine? De chönntet dr e Bastunami mache. I wetti ebe e Homepage, daher chönnti mir de Aperogäscht quasi e cooli Postkarte schicke, mit am Verwiis uf dHomepage.
U wenn de de di witere Infos im ne Brief vo de TZ bileisch? Oder ihne seich, die Pünkt müesse si no i Brief ufnäh, oder mitschicke.

@Amäldefrist: I dänke ou das 3-4 Wuche länge. Mängisch brucht me haut gad chli Zyt je nach Job fürs abkläre vom Frei, aber wenns zlang isch, geits doch nume vergässe. Mir hei im Oktober e Iladig brcho für im Januar!! Amäude bis iwenn im Dezember, aber ebe, di si dr November nit ume,aber da muesch di de scho no zämänäh das nit zvergässe...

1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 2348 .. 3757
himbeer   natürli   bearbeitet   gspannt   Zuletzt   irgendwie   wirklich   eigentlich   einfach   vorallem   natürlich   eigentli   langsam   richtig   schnell   Problem   schaffe   Zeremonie   Kollegin   Hochzit