Bräute 2013 |
|
1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 2348 .. 3757
|
|
|
21.11.12 10:20
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@schmetterling: au da freut mi mga so schön das dim mami guet goht und ihr zäme chönd plane und eu freue
|
|
|
21.11.12 10:24
Lusnicht registriert
|
@Lula Hihi ja ok bi söufu Aperogescht-Ildadige würdisch äue mänge Liimstift und Schäri dürelah bis die aui baschtlet hättisch I wett äbe gärn aui Charte im gliche Stil ha, drum müessti entweder aui baschtle oder la drucke. U i wett äbe eigentlech aui Infos grad uf dr Iladig chönne unterbringe und e Antwortcharte bilege. Da mir ke Homepage wärde ha wetti d Infos äbe grad dete Unterbringe (Wägbeschribig, Gschänkli, etc. etc.). Das git bim baschtle natürlech uuu vieu z tüe... Mhh mau luege
|
|
|
|
|
|
21.11.12 10:49
Lusnicht registriert
|
Hm i dänke ou, dass 2-3 Wuche sötte länge. I meine, was gits da gross z überlege? I freue mi emu jedesmau weni anes HZ iglade wirde I wott früeh gnue wüsse wie vieu lüt mer si, ou de Trouzüge z lieb wo gloubs no einiges planet hei
|
|
|
|
21.11.12 10:58
Lusnicht registriert
|
s dünkt mi ou, hurti bscheid gä öb chunnsch oder nid isch doch nid soo schwierig I hoffe scho itze, dass üsi Gescht de gnue zueverlässig si und mir de denen nid no müesse nachetelefoniere....
|
|
|
21.11.12 11:22
Lula
|
@Lus: Jep, u irgendwenn äuä de ou ziemli Närve Ah ok, de müesstisch scho nes Kärtli lah mache, wo am bastlete ähnlich chunnt, u de isch es scho fasch eifacher aui genau glich zha. Hesch nit e Bastelbegeistereti TZ oder Kollegine? De chönntet dr e Bastunami mache. I wetti ebe e Homepage, daher chönnti mir de Aperogäscht quasi e cooli Postkarte schicke, mit am Verwiis uf dHomepage. U wenn de de di witere Infos im ne Brief vo de TZ bileisch? Oder ihne seich, die Pünkt müesse si no i Brief ufnäh, oder mitschicke.
@Amäldefrist: I dänke ou das 3-4 Wuche länge. Mängisch brucht me haut gad chli Zyt je nach Job fürs abkläre vom Frei, aber wenns zlang isch, geits doch nume vergässe. Mir hei im Oktober e Iladig brcho für im Januar!! Amäude bis iwenn im Dezember, aber ebe, di si dr November nit ume,aber da muesch di de scho no zämänäh das nit zvergässe...
|
|
|
|
1 .. 468 .. 934 935 936 937 938 .. 2348 .. 3757
|