Bräute 2013 |
|
1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 1927 .. 3757
|
15.02.12 10:16
nini
|
Re: Bräute 2013
@jasi86
@bergeri, oh Shoppingferie tönt auch nicht schlecht! Die Hochzeit während den Flittis ist natürlich optimal Wir werden evtl. nach der Hochzeit einfach noch ein paar Tage in die Berge gehen oder so. Ich möchte nicht gleich wieder zur Arbeit gehen müssen! Somit haben wir ein wenig von beidem!
@Kinder, das ist im Moment grad ein grosses Thema bei uns. Wir finden auch, dass es nicht den perfekten Zeitpunkt gibt...oder vielleicht besser gesagt, wenn es soweit ist, wird es sowieso perfekt sein! Wir überlegen uns bereits diesen Sommer mit Üben zu beginnen. Es ist etwas blöd, weil ich seit anfang Jahr eine neue Stelle habe und ich jetzt nach dem Studium noch etwas Geld sparen möchte. Anderseits hat mein Chef gesagt, Babypausen seien kein Problem und ich könne auch gut auf ein/zwei Tage die Woche reduzieren....ach ist das schwierig. Mein Kopf sagt mir, warte noch bis nach der Hochzeit und mein Bauch (der meist der Stärkere ist) sagt mir: jetzt sofort! Aber das schöne ist, meinem GG geht es ganau gleich! Manchmal sagt er plötzlich aus dem Nichts: ach, er wäre so gerne bald Papa!
***17. August 2013***
|
|
|
|
|
|
|
15.02.12 13:10
An1982
|
@happy83: Also es isch bi allne anders und es het imfall überhaupt nüt z'tue mit dr Pille, ich has am eigene Liib erfahre Ich ha 12 Joor d Pille gnoh und ha se denn abgsetzt (Mitti Dez. 2009, Ahfangs Jan 2010 hets ihgschlage.......also schnäller hättis gar nit chönne go.......
@ALL: Ich ha dr Kopf momentan voll mit Catering..............die sind alli so tür und eifach nur e grosses Apéro möchti nit mache, hätt scho gärn e Nachässe.........bi grad chli verzwiiflet wägge däm..
D STD Karte sind mol im PC parat aber nonig druckt.......s gliche mit de Ihlaadigskarte. Unseri Hochziitshomepage hani au scho fascht fertig, nur no d Wunschlischte (Gäld and Flitterwuche) muess no gmacht wärde......
Liebe Gruess
*** 25. Mai 2013 ***
Zuletzt bearbeitet am 15.02.12 13:11
|
|
|
|
|
15.02.12 13:58
An1982
|
@bergeri: Jo das isch halt bi jedere Frau anders.........ich ha ebbe au gmeint das mini Täg nit chömme und ha nach zwei monet denn dr Fraueärztin ahglütte und die het gmeint das es normal sig das dr körper öppe 3 Monet brucht zum sich wieder ihzpändle oder das ich viellicht scho schwanger bi.........tja und es isch s zweite gsi Mir hätte eigentlich so drmit grächnet das es mindischtens 6 Monet goht bis es ihschloot und sind denn grad chli überrumplet worde aber besser so als versueche, versueche und es will eifach nit klappe
@nini: wir sind aus Basel
*** 25. Mai 2013 ***
Zuletzt bearbeitet am 15.02.12 14:04
|
|
|
|
|
|
1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 1927 .. 3757
|