| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 473 .. 944 945 946 947 948 .. 2353 .. 3757
24.11.12 23:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liebi Brütlis
Ize wotti öich ou no vo mim Brutchleidchouf verzeue
I bi geschter ja sooo nervös gsi, ha aber guet chönne schlafe (zum Glück)
Woni mit mim Mami und dr Trouzügin bi vore Thomi Brautmode cho z Thun het mi öpper schüch gfragt öb i nid d Lus sigi Hami uuu gfreut d Sanis z träffe
Mir si de im Lade sehr nätt empfange worde und si het mi gefragt wasi mir so vorstehe? Hare de mini Collage zeigt und mir si ab zude Kleider. Si het mer 5 Stück zeigt, wo aui schön gsi si (emu am Bügu)
När hetsimer Brutschue und e Unterrock bracht woni ha chönne alege und i bi is erschte Chleid gschlüpft... Und.... wie bir himbeer... es isch und blibt mi Favorit! Mögeter nech no erinnere dasi das cheibe Graffte nid gärn ha? Naja, a eim gsehts aues anders us Es Föteli vom Chleid dueni nid is Forum, da d Gfahr dases dr GG gseht z gross isch Es isch es cremefarbigs, tregerloses (i wirde aber äue es Neckholder drus mache), wo bis zur Hüft abe rächt äng isch und de chli usgstellt isch, mit ganz ere lange Schleppe Es het kes einzigs Steindli dranne (isch ja nid sooo mi Fau), defür isches so speziell fin graffet, dases u spannend wirkt. Derzue ghört no e Stola Du Sanis weisch gloub weles dasi meine, du hesch das ja ou probiert gha Ha de immer überegspienzlet wo d Sanis am abstecke gsi isch... Ihres Chleid isch eifach fantsatisch!!!!!!
Ha de no es Chleid mit Tregerli probiert aber das het usgseh aus hätti es Badkleid anne, eis het mer vieu z vieu Geglitzere dranne gha, eis het mi 20 kg schwerer la usgseh u es schöns wisses mit ere uuuu lange schleppe het mer gfaue, isch aber chli "normal" gsi. Uf de Föteli woni när agluegt ha wo d Trouzügin gmacht het hets richtig längwilig usgeh a mir. am schluss bini no mau is erschte gschloffe und ja, das isches Das rächt äng gschnitte isch machts e gueti Figur. Ha immer gmeint gha, wemer meh uf de Rippi heig sött mer möglechscht usgstellti, wit gschnitteni Chleider näh... Aber nei, i bines bessers belehrt worde!! Mini Trouzügin het vieu Föteli gmacht und bim heifahre hanise agluegt. Und ou dete: DAS isches U i ha fasch mit de Träne müesse kämpfe! Dr ganz Nami ischmer düre Chopf: i wott wider i das chleid schlüpfe!!!
I wirde aber am 8.12 glich no is andere Gschäft ga luege, schade duets ja nid. Das chamer nume no d Bestätigung gäh dasi mi richtig entscheide U mit em Pris vo 1'700.-- chani mi ou no abfinde
Es isch sooo es schöns, einmaligs speziells gfüehl ines Brutchleid z stige!!!! Bi de chli umegloffe (Rückwärtsschritt si tödlech ) und bi abghocket dermit zum luege wies geit
Und he, das Froue mit grosser Oberwiti kes tregerloses Chleid chöi alege isch gar nid der Fau! Das het bombefescht so dasi KE BH mues drunder alege!!!!!!
FANTASTISCH

25.11.12 03:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou lus... freut mi mega dasses dir au guet gloffe isch. ich muess glaub no en detailliertere bricht schribe wenni das so liese... hihi

ich bi froh ahni kein termin meh, das susch wäri total überfordered :-)

25.11.12 10:25
Venus81 

Re: Bräute 2013

@Lus: Super - dass du dis Chleid gfunde hesch. Ich bin au nöd schlank und han es Fischtail-Chlaid agha - isch au chli graffte Stoff gsi und es het de Figur kei Abbruch tah. Ich glaub wichtiger sind Proportione als Kilo bim Brutchleidchaufe Vieli Grüess Venus81

25.11.12 18:09
Tamara2013 

Re: Bräute 2013

hei froue wow tönt super....


Ha vori grad mi schue bsteut :) hoffe dä passt de :) Was meinet dir zu däm?

Liebs Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 25.11.12 21:09

Datei-Anhänge
satin-pfennigabsatz-geschlossen-zehen-mit-perle-hochzeit-party-schuhe-weitere-farben_pqrnoc1345185033512.jpg satin-pfennigabsatz-geschlossen-zehen-mit-perle-hochzeit-party-schuhe-weitere-farben_pqrnoc1345185033512.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 5 kB

26.11.12 07:57
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hoi Zämä

Ja dr Samschtig isch dr Hammer gsi!

Bi am Fritig bi Coiffeusä gsi... und de hei mir scho chli probägsteckt... de si mini haar so vrwuschlät gsi das ig sä am samschtig grad wieder ähnlich (haut eifach viu wiudr) ha ufägno....

und de bini mis Chleid ga absteckä und ha bir Lus geng chli chönnä glüsslä was si grad annä het... und ig fingä ou ds wo ihrä so gfaut isch wi für si gmacht! äs gseht ächt perfekt us.

Ig bi vor luter i mim chleid so da stah z erschtä mau so richtig närvös gsi! äs geit nur no 3 mönät när ischs bi üs scho so wit....... iiiiiiiiii

Ha no mini div. Ohrsteckerli usprobiert us mim Fundus.,.. und ha diä o grad bestimmt - ha dr armschmuck mit gno gha und teschtät... und ha mir vrschidäni artä zum stola tragä la zeigä...

när hei de mini Hüänr glich nö wöuä abächleidr probiärä und ds isch fasch längr gangä aus mis chleid absteckä!...

Wünschä öich aunä äs schöns Tägli und ä guätä Start i Tag

26.11.12 08:07
valey 

Re: Bräute 2013

hallo zäämeee...

soo blöd das forum hed mer eifach kei mails meh gschickt wenn öpper gschribe hed :(

Lus cool weg de kleider und Sanis soo schön hesch chönne weder i dis chleid schlüüfe :D

suscht die andere was erlebt HZ Mässigs das weekend?

Tamara schöni schuhe :D

himbeer s chleid isch u schön :))



schöns tägli

26.11.12 08:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

es isch echt en fluech, ich ha s ganz weekend a mis chleid denkt und jetz gahts doch wieder so lang bis ichs s nächst mal cha alegge... aber ich ha ja ztue i de zwüscheziit, cha mi jetz uf d jagd nach de passende schueh mache. ich ha zwar scho favorite im hinterchopf :-)

haha und nemo, d schueh vo rainbow sind echt meeeega bequem. ich ha es paar agha bim kleider probiere aber die passende sind nöd debii gsi.

die nacht hani voll viel ad hochzit denkt, weiss au nöd warum. wahrschinli will ich hüt erfahre öb das so klappt mit eusne flitterwuche. min chef will no mitem typ vom personal luege öbs mer die 4 wuche chönd bewillige... was machi au wenns nöd gaht? :-(

26.11.12 09:30
elea 

Re: Bräute 2013

am wochenend esfch nüt hochzit-igs passiert :) aber am DO denn, de chani mis chleid nach de änderige zom erste mol weder aprobiere. esch u schnell gange (has erst grad vor emne monet usgsuecht. mis mami chont dasmol met und de gseht sis zom erste mol. i hoffe es gfallt mer no und ned dasi plötzli denke "was hani mer au denkt woni das hässliche kleid usgsuecht ha'"

26.11.12 09:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah elea, das chunnt scho guet. wirsch der ja au öpis debi überleit ha :-)

ich ha übrigens no super news... ICH HA D FERIE ÜBERCHO FÜR D FLITTIS!!! juhuuu! de chef hät zwar scho gseit es dörfi denn nüt pendent blibe und überhaupt... aber ich ha d freigab übercho. ui nei :-)

26.11.12 10:09
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

So cool himbeer! Freue mich sehr für Euch!!!

 1 .. 473 .. 944 945 946 947 948 .. 2353 .. 3757
eigentli   natürli   eigentlich   schaffe   Zuletzt   Kollegin   vorallem   himbeer   bearbeitet   Problem   schnell   gspannt   langsam   Hochzit   richtig   einfach   wirklich   irgendwie   natürlich   Zeremonie