| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 474 .. 946 947 948 949 950 .. 2354 .. 3757
26.11.12 15:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

nei, ich ha ganz es wisses kleid. aber ich find sonen farbtupfer no schön und rot ghört zu "eusne" farbe. usserdem stiiged d chance markant dasi die wieder mal cha alegge :-)

ich brutmodegschäft händ mer vo de flache keini gfalle, die sind all sehr brav gsi...i ch find zb ballerinas mit peeptoe no cool oder bis so 5cm absatz denki würd jetz au no gah. aber es hät nur ganz schlichti gha oder denn sehr höchi, drum verzichti lieber. allgemein isch d uswahl nöd meeeega gross gsi. de lade isch in bern, muesch mal brautschuhladen google. die woni probiert ha sind aber super polstered gsi und mega bequem, ich denk drum es macht scho sinn wenns en bruutschueh ish und nöd en normale. die sind echt gmacht dezue dasses lang ahäsch...

26.11.12 15:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh toluwu, ich kann den link nicht aufmachen...

26.11.12 16:00
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Der Schuh ist mittlerweile ausverkauft, darum kommt der Schuh nicht mehr bei dem Link...!

Hier ein anderer Link: http://www.brandos.de/menbur/nati-zapato...04-ivory/a48506 -> Der Schuh ist aber nicht so weiss wie auf dem Foto!


Zuletzt bearbeitet am 26.11.12 16:03

26.11.12 16:08
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey mädels mini std chärtli sind cho!!!! :-) freu mi scho uf dä abig, dän hani nämli ä schöni beschäftigung: couverts aschribä und uf d post laufä und couverts irüärä!!! :-) jupieee wieder öpis erledigt. :-)

26.11.12 16:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi mona, aber eis zeige muesch denn au no :-)
ja ich denk d iladige werded denn eine vo de nächste pünkt sii. wieviel vorher verschicked ihr die?

@toluwu: der ist ja raffiniert! schade sieht man die schuhe meist nicht. ich will aber sicher ein, zwei tolle "schuhbilder" machen dann :-)

26.11.12 16:51
Mona83 

Re: Bräute 2013

okay ich zeig eu eini, isch aber nöd speziell, halt eher schlicht. :-)

also ebä diä chärtli verschicki jetzt und dän dänki ändi februar d iladigä für im juni. oder findet ihr das z spat? ich würds am liebstä no spöter. aber d aperogäst händ ja kei std chärtli übercho und drum weti dänä d iladig scho nöd erst en monet vorher gäh. :-)

26.11.12 16:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ja guet, nei das timing findi guet. ich weiss au nonig gnau wenn mirs sölled verschicke fürs fest im september... so im mai?

27.11.12 10:10
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme
Hüt hani ou wider müesse ga schaffe, geschter hani ja wägem Zibelemärit frei gha

@himbeer
freut mi sehr für öich, dass dir itze vom chef heit dr säge becho für d ferie !!! Das fägt!
Wäge de Iladige verschicke: Mi dünkts, normalerwis sötte so 2-3 Wuche für d Antwort vode Gescht länge. Aber äbe, je nach däm het mer so chli lamaschine derbi.... Aber we agno bis ändi Juni d amäldige zäme hesch, de hesch no gnue zyt für ds Restaurant etc. z informiere
Dis chleid isch im fau uuuuuuu schön, gfaut mer auso sehr Schön, bisch ou fündig worde! Gäu isch es speziells gfüeu so chleider ga z probiere?

@me
Im Buch isches acho, dass es DAS Chleid isch, im Kopf no nid (i bruche immer meh Zyt und wett nid öppis überstürze). Itze gani am 8.12. no ga luege und när wird entschide. Aber i ha die ganz Zyt nid chönne ufhöre, im Internet ga ds Föteli aluege und das vo mini TZ gmacht het Am liebschte wetti scho itze wider los für ga mis Chleid azlege
Mini TZ het mi i jedem Chleid gfötelet u sogar woni haub blutt nume in BH und Unterrock, defür mit Diadem ufem chopf bi dagstande Lääk hei mir glachet! Mis Favoritechleid isch obedüre viue z gross gsi (i träge es G!!). I bi de uf die glorrichi idee cho, i chönnt die "Schale" doch am Apero mit nüssli füue, de hätti immer öppis z knabbere derbi Hihi s het soo spass gmacht! Mini Trozügin macht de mit aune Föteli e Collage wosimer de nachem Hochzyt git, so aus Erinnerig a Brutkleidkauf Findi e u e härzegi Idee

27.11.12 10:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich weiss chli was meinsch lus. ich find s chleid super und es isch au bequem und ich denk ich wird au chönd tanze demit etc, aber ich ha halt immer ganz anderi agluegt und superschön gfunde. aber schlussendlich isches sicher s richtige gsi. bis jetz händ au all gseit es gfalli ihne super. guet gell, das seit mer halt au us höflichkeit no schnell... aber ich has ähnlich wie d elea halt kauft wiene jeans... ine, probiere, passt, kauft :-)

ja jetz händ mer d flittis fix buecht, juhuu! :-)

27.11.12 10:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
aso vom Buch här hani gwüsst: DAS isches I luege itze ständig ds Föteli vo mire TZ a wosi gmacht het und i findes super. U glich, es mues im Chopf ou no acho und i wott nüt überstürze. Lami itze mau la überrasche wasmi im andere Gschäft no erwartet. Findi dete nüt, gani nomau zum Thomi, schlüpfe nomau is Chleid und denn wird scho klar si dases das isch
I ha eifach ou angscht devor wies anderene Brüt ou scho gange isch. Nacheim Chleiderchouf plötzlech z gfüue ha es sigi ds falsche... Das wetti würklech vermide

 1 .. 474 .. 946 947 948 949 950 .. 2354 .. 3757
einfach   langsam   Kollegin   Hochzit   vorallem   schaffe   bearbeitet   irgendwie   eigentli   Zuletzt   natürli   gspannt   Problem   richtig   schnell   natürlich   eigentlich   wirklich   himbeer   Zeremonie