Bräute 2013 |
|
1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 1927 .. 3757
|
|
|
15.02.12 14:33
djuna87
|
Re: Bräute 2013
@nini: Würdest du mir den Caterer verraten? Wir sind eben auch noch auf der Suche und wir sind aus Winterthur.
|
|
|
|
15.02.12 14:53
nini
|
@djuna87, ja klar! Wir waren mal an einer Hochzeit und da war dieser Caterer da und wir waren begeistert. Wir wollten anfangs auch einen Caterer und haben diesen angefragt. Sie sind sehr nett und hilfsbereit. Aber nun haben wir eine tolle Lokalität gefunden mit eigener Küche. Hier der Link: http://www.wuermli-catering.ch/ (ist nicht direkt in Winthi sondern in Elgg)
***17. August 2013***
|
|
|
15.02.12 15:02
djuna87
|
@nini: vielen Dank. Werde denn heute Abend mal meinem Freund zeigen und dann mal eine Offerte einholen.
@alle: bis vor ca. einem Jahr wollte ich auch unbedingt jetzt schon Kinder, aber irgendwie hat sich dieser Wunsch im Laufe dieses Jahres recht reduziert. Ich möchte immer noch unbedingt Kinder, aber ich kann auch gut noch ein bisschen darauf warten. Freue mich aber natürlich um so mehr wenn es dann einmal so weit ist. Aber im Moment haben wir unseren Hund und mein Pferd und damit bin ich zufrieden.
|
|
|
15.02.12 15:14
nini
|
@djuna87, gern geschehen. Ich hoffe es ist etwas für euch! Ist halt auch geschmacksache!
@An, darf ich fragen, ob du noch berufstätig bist und falls ja wie ihr euch organisiert? Das ist im Moment die grösste Frage für uns. Da ich erst mein Studium fertig habe, möchte ich nicht schon mit Arbeiten aufhören, anderseits bin ich nicht so der Fan von Krippen....
***17. August 2013***
|
|
|
|
15.02.12 15:30
dianicht registriert
|
@nini Ohhhhhhh ihr heiratet ja an meinem Geburtstag!!!!!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
15.02.12 15:38
An1982
|
@bergeri: Also wenn ich nomole chönnt wähle und es würd alles genau glich laufe und s gliche baby use cho, denn hätt ich ehrlich gseit no 2-3 Joor gwartet mit Kinder becho. Es isch zwar wunderschön und me bechunnt so viel zrugg, ABER es veränderet di Läbe komplett und me het nümme wirklich Ziit für sich sälber.
@nini: Jä ich schaff no 80%. Ich bi ebbe grad beförderet worde und möcht/cha nonig weniger schaffe. Aber ich ha gseit, sobald s'zweite chunnt möcht ich denn nur no höggschtens 40% schaffe. Mi Sohn isch sit är 4 Monet alt isch innere Krippe für 2.5 Tag, 1 Tag bi mim Schwiegermami und e halbe Tag schaff ich vo deheime. Do är sone Wildsau isch chani leider nit mehr vo deheime schaffe (ich dörfti ei Tag mehr, aber es goht eifach nit). Denn wird ich minere Arbet und mim Kind nit grächt und är goht jo so gärn zum Grossmami. D Krippe wo mr händ isch imfall so super, do muesch kei schlächts gfühl ha. Mir händ denn die 3ti gnoh wo mr sind go ahluege und ich bi so z'friede. Är goht so gärn well är dörte mit anderne Kinder cha spiele und si mache immer so tolli Sache. Ich chas nur empfähle.
*** 25. Mai 2013 ***
|
|
|
|
|
1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 1927 .. 3757
|