| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 475 .. 948 949 950 951 952 .. 2355 .. 3757
27.11.12 13:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha genau!

ich ha mis mami, mini schwö und en schwule kolleg mitgno... für die männlich sicht uf die sach. und ich ha tatsächlich öpis gfunde wo allne gfalle hät, inkl mir und de chefin vom lade. meh bruchi doch gar nöd :-)

27.11.12 13:11
elea 

Re: Bräute 2013

nei, aso sone styling-team cha jo ned falsch legge

27.11.12 13:20
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich ha au en crew debi gha :) hehehe

ja die ander weisi au ned was sie med em andere kleid gmacht hed..
i has ebe vo sim mami ghört gha das sie ebe es neus kleid kauft hed wel sie hed sich nümm gseh im andere kleid..

wär mer jez meega schad fürs geld erstens und zweitens weis au ned denn no innerhalb paar woche no es kleid go sueche

27.11.12 13:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ihr hend recht, s gitt immer öpis vo schöner isch... das isch ganz klar. Weiss halt nöd, es sammlet sich so vieles a, vode Chlinigkeite zude grössere Pöschte und amigs isches nöd eifach sich fürs richtige z'entscheide.

... ich glaub weni de Termin jetz nöd gmacht het, hetti bis im August nöd gwüsst was alegge

Isch jetz vilicht blöd gseit... aber alli fröged nach dene Hochzitsvorbereitige, wie's lauft, wie's gaht usw. aber amigs hani eifach s Gfühl das nöd immer alles so mega schön isch und so mega Spass macht... mär macht da drus ä riesigs Ding... s wichtigst isch doch eifach dass mär de Schritt gmacht het und hüratet...

27.11.12 13:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi mir mached all blödi sprüch will mir so schnell sind. es isch ja jetz praktisch alles wichtige reserviert und all säged ich seg en kontrollfreak etc... ich find eifach, wenni öpis cha mache denn machis doch grad. ziit gaht nämli schnell verbi und am schluss häsch eh no gnueg stress.

@valey: ich cha mer no vorstelle das mer sich umentscheided bimene sehr spezielle chleid, dases eim vilicht im moment gfallt und denn es halbs jahr später nüm so. aber mis isch so klassisch, das wird mer au i 10 mönet no gfalle.

27.11.12 13:40
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bi üs hei o aui di "dummi offä gha2 wüu mir so zackig aus organisiert hei gha... und ä bekannti het mi eis uszeut u gseit was du hesch scho 4 Chleid kouft wod hesch annä gha... erschtens hani bi däm Chleid dr WAW gha! und zwar krass... und weni doch z gfüäu ha äs stimmi de muässi nid no 100 angeri probiärä... de weiss mä doch geng weniger was mä wott... und i bi eh nid so dr "1'000 Stung lang irä Umzihäkabinä stah"-Typ...

27.11.12 13:43
valey 

Re: Bräute 2013

uff zum glück isch bi eus niemert so wo stresst "hender so vel scho, usw..."

es wüssed ebe bi eus gaaar nonig soo vel lüt :)

das isch scho bez müehsam...


Sanis du gell wenn s kleid passt und DAS isches wieso no 100 anderi aprobiere

27.11.12 13:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch halt so... jede meint er dörfi drirede... aiaiai bi eus isch das zum Glück nöd de Fall, aber allgemein muess mär sich eifach chli zämerisse und halt denke "janu gsehns wie'd wetsch, isch ja eusi Hochzit"

uf de andere Site bini au der Meinig das mär nöd sött warte wenn mär doch eh scho weiss was mär will, mir hend di grosse Pöschte au gscho gfixed, warum au nöd? De Stress chunt denn sowieso, wenigstens chan mär echli vorschaffe...

27.11.12 14:02
valey 

Re: Bräute 2013

genau Emma
ich gsehs au soo

mer hend au die wichtigste sache gmacht..
i meine es geht de vell verschedeni klinigkeite wo denn no uf eim zuechömed...

27.11.12 14:05
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wemer weis wasmer wott sött mer das doch scho reserviere.. klar
Letscht Dezember woni mi Atrag becho ha hani dänkt: läääk, das geit ja no soooooooo lang!
Itze isch es Jahr wie im Flug vergange und i weiss, dases ab itze nume no schnäuer geit wüu mer schier täglech mit em Thema Hochzyt z tüe het
I freue mi wahnsinnig, chas chum erwarte u glich dänki mängisch: zyt wo bisch blibe.... ?

 1 .. 475 .. 948 949 950 951 952 .. 2355 .. 3757
natürlich   Zuletzt   langsam   eigentlich   schaffe   Zeremonie   Kollegin   vorallem   eigentli   irgendwie   bearbeitet   richtig   gspannt   schnell   einfach   natürli   wirklich   Hochzit   himbeer   Problem