| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 476 .. 949 950 951 952 953 .. 2355 .. 3757
27.11.12 14:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja ich probier drum jedi phase zgnüsse, au jetz woni no so ungeduldig bi... scho bald isch 2013 und denn heissts nüm "mir hürated nächst jahr", sondern DAS JAHR :-)

mis ziel für de tag isch eifach es paar wunderbari stunde mit mine familie und fründe zverbringe. min chef isch scho so cho vo wäge "schönste tag vom läbe" etc... ich hoff würkli nöd dass das de schönst tag vo eusem läbe wird, susch würds ja nur no hineabe gah, haha. mit 30gi hoffi scho dass no es paar anderi schöni täg chömed :-)

27.11.12 14:10
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer jaaa säg nüt.. bez meh as en monet de chömmer all säge "mer hürotet das jahr"

werd me do scho chli kribbelig hihihi :)

27.11.12 14:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi gaht mär genau glich Lus, han de Atrag zwar das Jahr im Mai übercho, aber trotzdem isch scho fast es halbs Jahr ume :)

Wasi halt nonig so guet apacke chan, sind all die Sache wo Gästezahl scho bruchsch, Tischchärtli, oder Couvert aschriebe oder all so Sache wo ja au recht viel Ziit bruchet (mach alles vo Hand) die Sache muessi leider uf churz vorher verschiebe, aber alles was Termine sind etc. isch scho buecht, geschter bini ide Druckerei gsi zum s Papier ussueche vode Iladigschärtli :)

27.11.12 14:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi himbeer, es wird sicher e sehr spezielle, schöne, und eine vode beschte Täg wärde u glich, so es hochzyt wird mängisch scho fasch zu fescht aus "DÄ TAG" agluegt. Was isch de wenns e panne git, rägnet oder schüsch öppis isch?
I freue mi eifach ou sehr uf mini Familie und Fründe, schöns Wätter (hoffentlich) und uf dä speziell Moment, ändlech dörfe JA s säge

27.11.12 14:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja s wetter macht mer am meiste chopfweh, eusi location wär sooo schön wenns troche isch... susch wirds chli eng und müehsam. aber ich hoff jetz eifach ufs beste. und wenns rägnet chasches ja eh nöd ändere. ich bi sehr pragmatisch bi so sache... wenns nöd chasch beiflusse muesch di au nöd ufrege :-)

27.11.12 14:20
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

genau himbeer
Klar "sött" im August eigentlech d Sunne schiiine, aber was isch wenns chatze haglet?
Mir hei itze eifach zB bim Apero gluegt dases ou deckt isch und bide Föteli vor dr Trauig luegeni dasmer ame ort si womer ou dinne schöni cha mache...
aber äbe, wenns rägnet de rägnets... ar stimmig sött das ke abbruch due

27.11.12 14:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das isch wohl au en Grund warum mir alli de Summer usgwählt hend

das Jahr am 31.8. hets de ganzi Tag gregnet und es isch sooo chalt gsi... han mär sit denn gseit "es chan nöd schlimmer si als das jahr suscht müessts ja fascht go schneie" also was sölls

27.11.12 14:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

rägehochziite bringed doch glück seit mer :-)
ich würd eifach gern die deko verusse so durezieh wie ichs mir vorstelle, wär schad wenn mer das nöd chönnted mache. aber es chunnt scho guet. eifach guets wetter bstelle bim universum :-)

27.11.12 14:24
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi ja aber Emma13.. wes würdi afa schneie im August hätt mer e Summer+ e Winterhochzyt in einem.. het doch ou öppis

27.11.12 14:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi säg nüd Lus... wär doch au es Highlight

ou wenn grad vo Deko redsch himbeer... ich wür au gern alles so anebringe wienis mär wünsch, mit Liechttütene und Laterne... aaach hoffemers doch, wenn mär alli schöns Wetter bstellet, muess mär eus ja fast entgegecho

 1 .. 476 .. 949 950 951 952 953 .. 2355 .. 3757
vorallem   Zeremonie   Problem   Kollegin   gspannt   irgendwie   schnell   eigentlich   wirklich   Hochzit   einfach   natürli   natürlich   bearbeitet   schaffe   eigentli   richtig   Zuletzt   langsam   himbeer