| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 476 .. 950 951 952 953 954 .. 2356 .. 3757
27.11.12 14:33
elea 

Re: Bräute 2013

mer hürote endi september, eifach usem grond, wel mi frönd ned gern wärmi het und er ned wet bi 30grad em azog omestoh. mer werde dosse hürote und wens regnet em zelt. und i stresse mi jez gar ned wegem rege,wel s zelt esch au schön. und mi frönd liebts wenns regnet. und de denki eifach, wenns de wörd regne het er sis wonsch wetter, und es esch jo au sin tag :)

27.11.12 14:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Mi Fründ hasset Wermi Aso aues was über 20Grad isch find är heiss
Am liebschte wett är im Dezember irgendwo am Nordpol ga hürate, möglechsch chaut
I bi aber ehnder e gfröörli u drum het är am August wohl oder übel zuegstumme....
Är u dr TZ hei aber am Wucheändi scho vo Ersatzhemmli etc gred S macht im äue scho Sorge

27.11.12 14:44
elea 

Re: Bräute 2013

haha lus es tönt so as were eusi frönde brüedere bi eus eschs genau glich. ehm gfallts wens minus 10grad esch ond e hurrican öberd schwiz fängt ond i legge bi 15grad plus scho d thermo onderwösch a

27.11.12 14:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi elea
I bi de ou so e spezialisch und due bi guet 23 grad ir wohnig no es füür mache wüus mi früürt. und wenn mi GG heichunnt heter aube schier schreichrämpf wüus ne schier chochet
E Winterhochzyt hani mer drum gar nid chönne vorsteue. Klar, mit vieu Schnee isch das sicher ou schön und romantisch... Aber wenns de nume so verdräcketi strasse het unds grad wider fürechunnt findis nid sooo schön U vorauem hätti angscht ums Chleid (klar, dräckig wirds eh)

27.11.12 14:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui mine hät mega gern warm... und ich eigentlich au, aber am fest würded mer so 20 grad lange. eifach i de nacht sötts nöd allzu chalt werde will mir au chönnted verusse tanze wenns wetter mitmacht. das wär natürli super. ich bi denn halt nochli unsicher will de inhaber vom resti gseit hät ich söll keis zelt organisiere sondern mir lueged denn wenns e wuche vorem termin räge agseit wär... debi bruched mer doch es grosses zelt. 90 persone müend scho chöne sitze für zeremonie.

27.11.12 14:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ui Himbeer
Hm verzwickti Sach... I meine ou wenn d Wettervorhersage afange rächt gnau si, druf gah chasch glich nid ganz.....
Aber es Zelt ga miete wemers eigentlech nid brüchti isch eifach ou e tüüre gspass

27.11.12 15:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ebe. guet mis mami hät gseit das klappi scho. susch müend mer denn halt improvisiere. ebe es wär im schlimmste fall au möglich das mer im restaurant essed, fiired und tanzed. ich frög mi eifach wo mer eusi zeremonie sölled mache wenns wetter nöd mitmacht. im resti isches denn chli eng und ich wott doch en gang ha zum fürelaufe. aber ich denk da muess mer jetz würkli no kei gedanke mache...

27.11.12 15:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Chan mär denn es Zelt so churzfristig miete? Oder wür dir de Inhaber das zur Verfüegig stelle? mmmh ich chönt das glaubs au nöd druf acho lah... vilicht chasch provisorisch eis miete und je nach Wetter zue oder absäge...

27.11.12 15:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja schins gäng das scho hät er gmeint... mis mami hät au no kontäkt zu lüt wo festzeltvermietig mached. ah mal luege... mit dem magi mi nonig beschäftige irgendwie.

27.11.12 15:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja chum, denn hesch scho mal dini Lüt wo im Bild sind und wenn sie dir säged es segi keis Problem, denn chasch dich sicher druf verlah... im Moment isch das sicher nöd Prio :)

 1 .. 476 .. 950 951 952 953 954 .. 2356 .. 3757
Zeremonie   natürlich   irgendwie   richtig   Kollegin   eigentlich   eigentli   Problem   natürli   langsam   schaffe   bearbeitet   gspannt   vorallem   schnell   Zuletzt   einfach   himbeer   wirklich   Hochzit