| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 478 .. 954 955 956 957 958 .. 2358 .. 3757
28.11.12 13:35
elea 

Re: Bräute 2013

@ lula mini TZ het gar kei ufgabe. i wet nome das si schön usgseht ond de ganz tag mis nervöse händli hebt
för alles andere send d mamis zuestänidg!

mi frönd esch drom letscht johr TZ gsi vo sim brüeder ond die hend es reeese hochzit gha ond kei tätschmeischter ond mi frönd esch denn omegsenklet wine blöde und het alles organisiert und gmacht. und mni TZ wet eifach bimer ha und ned das si no muss züg för me mache :)

28.11.12 13:35
himbeer 

ui nei mime, ich hoff das laht sich no rette. nachher machi dihei grad e sicherigskopie... ich ha eh mal alles welle online speichere uf google docs oder so, denn hett de TZ au direkt zuegriff.

ich ha a hochzite mindestens es cocktailchleid ah. au wenns super-locker wär, ich denk e dunkelblaui jeans und en blazer miteme schöne top isch denn s mindeste... ich find scho das mer sich langi chleider cha wünsche, aber de eint oder ander chunnt denn sicher glich im churze. das fändi aber au gar nöd so schlimm.

28.11.12 13:42
valey 

uii Mime uere blöd weg de Date am PC...
hoffentli chamer die irgendwie no rette...

@ Kleider
uii nei kurzi Jean Hose... das ghört jez echt ned anere hochzit findii..
Wär halt eifach schönn wenn alli elegant agleid sind...

@TZ
aso mini hilft mer eifach bi dene sache woni hilf bruche..
sie tuet au min Polterobe organisiere.. und Hochzitszitig woni mer gwünscht ha :)

und euchi?

28.11.12 13:43
Lula 

@elea: Danke für die raschi Antwort. U de bir Vorbereitigszyt? Oder machet dr aus säuber, resp mit de Mamis?

@Mime: I würdis ou nit mache, speziells tue ni aube uf ne Stick, aber i ha mir letscht Jahr dr Norton Vireschutz kouft, u dä wird aube rot wenn i nit einisch im Monet ä Sicherigskopie mache. U ne externi Festplatte hani scho lang mau kouft.

28.11.12 13:46
Mime 

@ lula: genau, mitem wätter redi de ou no... hehehe, wobi ändi april isch gloub nid mou sooo schlächt für schön wätter
und wäge de TZ: si seit säuber, si gseht ihri houptufgab drinn, dass ig am mim grosse tag eifach aues cha gniesse und glücklech si, d.h. si wird de aues hinge düre coache etc.
das mitem budget hani mer letschti ou no überleit, muessi unbedingt mitem GG no bespräche, wüu si (d TZ's) fö jtz langsam ah, d details z plaane ( s louft scho s einte oder angere im hingergrund, das merki scho ) u de hei si äuä ou uslage... s tz-chleid wott si sech aber säuber choufe...
auso konkret heisst das: d eggpünkt und dr grob tagesablouf vor hochziit organisere GG und ig. deko/iladige/aleggi fragi se um rat oder tüemer zäme entscheide. u so ei bis zwöi täg vor dr hochziit gibi aui kontaktdare a üsne TZ's, damit si d asprächspersone si. aues was

28.11.12 13:50
elea 

lula, aso mini TZ helft mer scho ide vorbereitigszit (chleid ussueche, idee samle, deko bastel etc.)
aber alles andere restaurant etc. mache mer alles selber. ebe mer send nor 20lüt, do gehts ned weiss ned was zorganisiere (dönd au nie location wechsle)
d mamis send chli eusi tätschmeischter wo eus onderstötze bim papierkram ond so und si luege denn au dass alli lüt abhocke wends mönd ond settigs zit! :)

28.11.12 13:50
Lus

nicht registriert

Ha grad gseh, dass si d Homepage vo üsem Aberestaurant überarbeitet hei und itze ou Föteli vo ihrne Tischdekos dinne hei.
So wie das gfaut mer sehr, türkisi Schleiffe, passendi Cherze und wissi Blueme.. s isch scho so, wiss passt am beschte....
Obwou, d Idee vor Lula mit Schwemmholz tönt ou interessant
Was mir wärde mache si d Gaschtgschänkli (ev. m&s oder Mandle oder schüsch öppis) türkis z verpacke... meh bruchts äue gar nid

Datei-Anhänge
Restaurant Möve türkis.jpg Restaurant Möve türkis.jpg (19x)

Mime-Type: image/pjpeg, 48 kB

28.11.12 13:52
elea 

ohhh d stuehlhusse met de türkisfarbene bänder send hammer

28.11.12 13:59
Lus

nicht registriert

gäu elea
Woni die gseh ha hani gwüsst: dete wotti ga fiiire... allei wäge de Hussene (ds ässe etc. isch natürlech ou super dete)

28.11.12 14:02
himbeer 

ou das gseht würkli super us, gsehsch da bruchts gar nöd so viel!

1 .. 478 .. 954 955 956 957 958 .. 2358 .. 3757
natürli   vorallem   himbeer   langsam   natürlich   eigentli   einfach   eigentlich   Problem   irgendwie   schaffe   wirklich   Zuletzt   Kollegin   richtig   schnell   bearbeitet   Zeremonie   gspannt   Hochzit