| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 479 .. 956 957 958 959 960 .. 2359 .. 3757
28.11.12 15:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow
I bi froh mues i das NID ha

28.11.12 15:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@gastgschänkli
Säget mau, machet dir aui gastgschänkli?
I bi grad chli am umeschnöige und mir heis eifach die bedruckte m&m's ata, i finde die super 1. isches originell und 2. isches öppis womer no cha bruche und gniesse
Schad nume dass die nid id Schwiz lifere Aber da i e Arbeitskollegin ha wo in Dütschland es Hus het chanis sicher so timere dass sise mau würde lifere wenn si dete isch
I würd mer vorsteue dasi so chlini glesli mit korkverschluss würdi näh, die mit de türkisfarbige m&m's fülle, e schöns Bändeli oder so drum due und e Etikette oder es Chärtli mit "Merci" oder so würd dra tue Doch, das wär öppis

28.11.12 15:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha mer das au überleit mit dene mms, aber mir händ eus jetz füre candy bar entschiede. isch namal en blickfang meh und jede cha das neh wo er gern hät und soviel er mag. usserdem hani e tolli usred zum no meh glasbehälter und vase etc chaufe, haha

28.11.12 16:01
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Findi ou e gueti Idee
Lue eifach, dases nid so usartet, dass de am Hochzyt für d Candy Bar e eigete Saal muesch ha
I finde die Gaschtgschänkli eigentlech drum chli übertribe, u glich findis e härzegi Geste....

28.11.12 16:15
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Trauzeugin
Also meine TZ hilft mir relativ viel bei den Vorbereitungen. Sie ging mit zum Kleid aussuchen und wird auch wieder mitkommen zum abstecken und später dann zum abholen. Beim Probetermin für Make-up und Frisur wird sie auch dabei sein. Sie hilft uns auch sehr viel mit den Einladungen. Sie macht das aber total gerne und wäre vermutlich eher enttäuscht wenn sie nicht helfen dürfte. An der Hochzeit wird sie schon auch die Organisation im Auge behalten, aber natürlich vor allem für mich da sein. Sie ist ein Goldschatz und die beste TZ die man sich wohl nur wünschen kann!!

Wir werden auch die M&Ms bestellen. Aber wir werden sie schon beim Apero in Schälchen verteilen und auf die Tische stellen.

Auf die Tische am Abend werden wir dann Praline mit den Namen verteilen. So weiss jeder wo er sitzt, kann sein Namensschild mit Heim nehmen und das leckere Praline kann man auch noch geniessen.

Gastgeschenke in dem Sinn werden wir keine machen. Wie Lus schon sagte, finden wir's auch übertrieben. Schlussendlich bekommen die Gäste ein mega feines Essen und leckere Getränke.

Ich habe mir allerdings noch überlegt, den Gästen die aus dem Ausland ausreisen, eine Kleinigkeit ins Hotelzimmer legen zu lassen. Nur was weiss ich noch nicht. Hat jemand ne Idee? Seifen z.b. find ich doof irgendwie...

28.11.12 16:22
LenaZurich 

Re: Bräute 2013

"toluwu, wie es mit kleinen Schoggi wäre? z.b. mit Käferli? oder Kalender mit Bilder der Schweiz?

28.11.12 16:38
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Wow, 25 Lüüt, 30 wäre mau mis Ziel gsi, bi aber scho jtzt uf 40!!

@Bow: Verzellsch de wies gsi isch?

@Gastgschenkli: M&Ms findi ou super. Oder 4 blättrigi Kleeblätter, oder säubergmachti Konfi oder so was. U klar isch es eigentli unnötig, aber mega härzig... Vo däm auerdings weiss mine no nüt.

28.11.12 17:27
elea 

Re: Bräute 2013

da wege de gastgschänkli hani mer au öberleit. bi eus z aarau gehts e härzige lade met feinem schnapps ond öl. ond i denke i werde allne es chlises fläschli met schnapps (männer) oder schoggiliquör (förd fraue) ane due. i het emo freud dra :)
alkoholische getränke sind die besten geschänke

28.11.12 17:51
valey 

Re: Bräute 2013

elea süessi idee weg de gschänkli :))

29.11.12 07:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Himbeer - Coiffeur Thun
Ig bi ou us dr Region und ha sogar eis Coiffeusä glehrt...

Bekannt für super schöni ufästeck frisurä isch d Mathilda ir obärä Houptgass...
http://mathilda.ch/

Schribä dir no ä PN

 1 .. 479 .. 956 957 958 959 960 .. 2359 .. 3757
irgendwie   wirklich   eigentli   langsam   vorallem   Kollegin   himbeer   Problem   bearbeitet   einfach   Zeremonie   schnell   schaffe   natürli   gspannt   Zuletzt   Hochzit   natürlich   richtig   eigentlich