| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 482 .. 962 963 964 965 966 .. 2362 .. 3757
29.11.12 14:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

also mir händ s'restaurant/hotel scho im april reserviert. mir händ gwüsst was mer wend und denn hmmer gfunde für was no warte..suscht schnappts der no öper weg...

ich bin au grad chli ade deko und ade musik. 1. sueche en pianist und 2. ich sueche so langzognei kristalltropfe. ca 10cm lang. leider hani nur am wiehnachtsmärt welchi gsie, aber die chostet pro stuck 30 ffranke. ich sött aber 40 stuck ha!!!! hilfeeeeeeeee!!!!

29.11.12 14:50
elea 

bow, die hend di komisch agluegt weld em för august hesch wele reserviere? woni gseit ha i wet för em september reserviere hets gheisse si hend s nöchst johr no 3 termie frei! zom glöck esch es paar abgspronge...
i denke au, was me cha organisiere esch organisiert... lieber nochli d verlobig gnüsse di letschte mönet ond wenig em züg omesekle! :)
juhu inere stond chani mis chleid go aprobiere (hoffe es passt, nach all dene änderige)
zeiges au zom erste mol mim mami. hoffe si seit ned "was hesch der bi dem doofe chleid denkt?"

29.11.12 14:51
Lus

nicht registriert

@nemo
Ja musig isch de bi üs ou no es thema. S wird bi üs äue ou ufene pianist useloufe wüu grad gar nüt isch ou nüt und z fescht tanzmusig wett i nid
am TZ si brüeder het mau ire band mitgspielt und cha uuu guet piano spile, ev. chunnt är i frag.
Hmm darfi frage für was die tropfe suechsch? i ga de schüsch ou no chli ga nuusche is internet

29.11.12 14:55
Lus

nicht registriert

@elea
vieu vergnüege bim chleid aprobiere
Wett ou grad wider

29.11.12 14:57
Nemo 

mir händ so hochi (80cm) kerzeständer (5armig) uf de tische. und ich möcht gern so kristalltropfe a jede arm hänke amene silch. dass die so abehanged. unde isch denn en spiegel und so chlini streu-kristall und puzzleteili.
es isch mega witzig, d'soraya hät e mega ändlichi deko gha wie ich wot. ich dänke mir händ eus voede glieche foti im weddingstyle inspiriere lah...

29.11.12 14:57
elea 

aso aprobiere... s chleid hani scho usgsuecht vor emne monet. jett hends di erste änderige gmacht und jez muesi go luege obi no dri passe

29.11.12 14:59
Nemo 

@lus: hett au gern so öper im fründeschreis
ja nu, wenni denn nüt bezahlbars finde, denn machis de wükli ab bändli... wär zwar nöd s'glieche, aber ebe...

29.11.12 15:02
valey 

elea cool chunt dis mami jez au med??
brichtisch de ;-)

29.11.12 15:03
Lus

nicht registriert

@Nemo
mir hei uu schwein, üse TZ kennt itze 100tusegi lüt zB heter e Kolleg mit eme HZ-Auto (i darf nid wüsse was für eis) wo nume ds Bänzingeld wetti wener üs dr ganz tag würdi umefahre (klar gäbtemer ihm öppis!)
und das mit dr musig wär ou top! so pianiste si eifach sacketeuer wemer so luegt
weit dir de i däm sinn ou nid e flippegi tanzmusig? :-)

29.11.12 15:03
himbeer 

hm nemo, lueg doch mal no inere grössere migrosfiliale. die händ immer meeega viel wiehnachtsdeko und das chönnts det im momnet no ha... oder interio und globus vilicht no. ich ha söttig nämli au scho gseh, bi aber nüm sicher öbs die saison gsi isch oder letscht jahr...

1 .. 482 .. 962 963 964 965 966 .. 2362 .. 3757
Kollegin   einfach   Problem   langsam   natürlich   gspannt   eigentlich   wirklich   vorallem   himbeer   irgendwie   Zuletzt   schnell   Zeremonie   richtig   bearbeitet   Hochzit   eigentli   schaffe   natürli