| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 484 .. 966 967 968 969 970 .. 2364 .. 3757
29.11.12 18:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea: mir fraue chönd kurz vor und währed de täg bis zu 3 kg wasserasammlige im körper ha.

Sötted mal mit de männer tusche

29.11.12 18:50
Lula 

LenaZurich:
wirheiraten.ch/Weddingshop

selber habe ich hier nichts gekauft, kann deswegen nicht empfehlen

Chan dr Link nit uftue?!

29.11.12 19:26
elea 

echt, daninici? jo hoffe es werd das si!! muss mol i paar täg nomol probiere...

29.11.12 19:30
Daninici10

nicht registriert

Ja isch aber nöd bi allne glich. Also i ha denn amigs meistens ziemli grossi brüst.
Normal träg i 70 b denn bruch i 70c. Isch scho recht müehsam. V.a. tüends denn au weh

29.11.12 20:11
elea 

asoi merkes sosch amigs am ufbleihte buch... aber donkt mi glich bez komisch dass es mer jez so eng gsi esch...
ha grad gmerkt dass es au cha si, wel i s chleid am morge be go chaufe und s höt am obe probiert ha... jo of all feil hoffi da leit sech weder, schisst mi a wenn sis weder mönd wiiter mache (wenn me da öberhaupt cha)

Zuletzt bearbeitet am 29.11.12 20:39

30.11.12 07:38
valey 

morge mädels

wie gohts eu so? hender au schnee? :)

und hender HZ-Plän für am Weekend? wie laufts so?

ich glaub ich werd denn das weekend wedermal de budget plan duregoh..

30.11.12 07:41
Lus

nicht registriert

@elea
ui itze darfsch du dis chleid scho daheime ha? Hihi i würd äue jede tag drischlüpfe
I ha ou scho gläse gha, dass mer ume Zyklus ume cha schwerer si, säuber gmerkt hanis no nie (klar, wemer nid grad schlank isch wie ig fauts ou nid so uf ). I ha es Chleid womer cha schnüere hinde... er TZ hani scho dr Ufgrag gäh, für Apero und ds Ässe d Bändle z lockere so dasi viueuuuuu feini Sache ma ässe... und natürlech bir Turte

freut mi übrigens, dass du dini Tropfe für dini Deko gfunde hesch, so schnäu chas mängisch gah

30.11.12 07:49
Lus

nicht registriert

@valey
Guete Morge
Jaja hie z Bärn schneielets ganz fiiin u d Strasse si Arschglatt
Am Wucheändi hani nix Hochzytstechnisches los, due mit mire Schwo zäme d Geburiüberraschig für mis Mami plaane (e Chrützfahrt vo London uf New York). Ds Wucheändi druf isch de wider Hochzyt agseit....
Ja das cheibe Budget. I findes äbe no schwirig z säge für was mer wievieu wott usgäh, i kenne mi i vieune Sache eifach nid sooo us Wemer üses 2. Outo ändlech chönne verkaufe hätt mer no zuesätzlech es Budgetpolster vo guet 10'000, würd mi scho beruhige! Aber aues i auem weimer nid 15'000 überstige, da isch mir de trotz auem ds Gäud e bitz ds Schad
Wie heit dir das mit em Budget agattliget?

30.11.12 07:55
Bow 

Hoi zäme Also bi eus i der Region Basel hets überhaupt kei Schnee
Mega schad.... I hätt am liebste 3 Meter vor der Tür damit i nid muess go schaffe.
Das Wuchenend tüe mir nomol dOfferte füre Transport für dGäst duregoh und definitiv bestätige, usserdem hei mir no e Afrog binere Band gmacht und i hoff dass mir gli Bscheid bechöme. Glaub nämlich dass die ztür für eus si, aber es wär sooo ne tolli Band Naja, süscht miesse mir halt witer luege.

@ Lus
Mir hei für euseri Hochzit au immer d 15'000 CHF Greze im Blick

30.11.12 07:55
Daninici10

nicht registriert

Morge zäme

Ja mir händ au schnee. alli krüched wieder uf de strass und i rutsch ume
bi nur fan vo schnee wenn er i de berge obe bliebt

@Budget: oje das händ mir scho lang überschritte. trotz mini-hz. has gad die wuche mal usgrechned was mir scho usge händ. dörf gar nöd dra denke. guet i ha s ganz w-end igrechned vom hotel, mit feiertasgbrunch und vieles bruch i na de hz no. aber glich. isch en riese-betrag het mir fast umghaue

1 .. 484 .. 966 967 968 969 970 .. 2364 .. 3757
bearbeitet   wirklich   Zuletzt   eigentlich   Hochzit   himbeer   Problem   eigentli   Zeremonie   langsam   vorallem   irgendwie   gspannt   schaffe   natürlich   natürli   Kollegin   schnell   einfach   richtig