| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 485 .. 968 969 970 971 972 .. 2365 .. 3757
30.11.12 08:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Himbeer + Daninici
Chöit dir nid vo aune Sache woder heit eis Stückli mir is Büro la lifere.. I würd de häufe teste
Am Apero wärde mir ha:
- Gemüsestick mit pfiffiger Sauce
- Fleisch- und Chäsplatte mit säubergmahtem Brot
- Mini-Canapees mit Lachs und no vegi-Variante
- ev. no öppis speziells derzue (Sataispiessli oder x so öppis)
- husgmachts aperogebäck u nüssli

Am Abe ässe mir sehr klassisch mit Suppe, Salat, Houptgang (wahrschindlech 3erlei Filet) und zum Dessert e feini Turte

30.11.12 08:53
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liäbi Aui

Mir hei geschtr Ehe-Vorbereitungsgespräch ufä mZiviler z Bärn gha... de mir nid dert hüratä hei mir när so nä Ehetauglicheits und Ermächtigungsbescheinigung über cho wo mir itz de z Interlakä müässä i reichä... ä hönnä papier chriäg...

Ig ha de dänkt gha (nach erzählig vo kollegä) ds gäbi de so äs frage antwort spili aber dem war nicht so... mir hei eifach unger "Amtlicher-Bezeugung" ä Formular müässä usfüuä (eigäntlich genau z glich wo mir vor paar wuchä scho daheim usgfüut hei ....) und de het si üs dä faku gä und aus guätä gwünscht...

Aber äs gseht scho cool us uf däm Zedu wo mir itz de müässä ireichä steit z erscht mau mi neu Namä druf.... sehr cool!

30.11.12 08:53
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja das wärs lus. d idee wär ganz guet

tönt aber guet bi eu. v.a. die pfiffig sauce

30.11.12 08:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

HUNGER!... dr bi bini doch uf diät!

30.11.12 08:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hey sanis

gäll isch voll nix speziells. mir händ da gnau glich gha und händs denn uf em amt züri müesse go abge. döt händs eifach nomol alles prüeft, meh isch eigentlich gar nöd glaufe
händ zerst no en schock gha die händ doch echt 21.9. statt 21.12. itrait gha. isch aber guet usecho und mir chönd etz definitiv döt hürate

30.11.12 08:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis
Jaja houptsach di hei e huufe Papier zum drinn umenuusche uf dene Ämter gäu Und houptsach, si chöi eim dä ganz seich no i Rächnig steue
Cool, itze heiter ou wider e Punkt abghäglet!!
I bi grad ei Tag im Coop ga ichoufe und ha de sore chli eutere verstoubete Verkäuferin d Supercard id Finger drückt. S isch aber die gsi vo mim GG. De luegt si dr Name a u het öppe x mau gseit: Danke Frou xxx, darinech e Täsche gäh frou xxx `?? Ha müesse grinse, isch aber es u schöns gfüeu, mit em nöie Name agsproche z wärde... has scho mau teschtet
Im Migros hets ou e verkäufer wo genau glich isch... Dete macht mi GG genau z gliche Spili immer mit mire Cumuluscharte....
Säget mau, wir "lehret" ir eigentlech die nöi unterschrift? Oder wie findet mer so eini use? Mini gfaut mer äbe nid soo woni itze ha u i wett doch ou mau e schöni

30.11.12 08:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja i ha ächt chli öppis angers erwartät... d Kollegä vo üs sigä anschinädn mega usgfragt wordä ob si würdklich wöugä hütatä und und und

üs het si nur gfragt ob mir psychisch vorbelaschtät oder bevormundet sigä...

30.11.12 09:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ohh Lus i sött ja au no unterschrift üebe, i vergess da immer wieder. mir gfallt ebe die wo i etz ha au nöd

30.11.12 09:01
elea 

Re: Bräute 2013

lus, jo ha mega freud chanis chleid dehai ha. aber d gfort bi mer esch jetzt gross dass is allne wet zeige. muss mi mega zemeriise!

@budget. mer hend för alles zeme (ohni flitterwoche) es budget vo 11`000 woni ned wet öberschritte (do ladi vorher weder öper us )

ond wegem Esse wördi mer ned so gedanke mache, i fendes sogar eigentli besser wend lüt zwar gnueg gha hend aber ned so voll gfresse send, well meischtens möges denn kei torte me ond das fendi au schad. mer wends eso mache dass mer nach em torte gang no e Käs-gang wend mache. 1. wel mer chäs liebe und 2tens fendi das no guet för die wo ke loscht gha hend of torte und de velecht weder es chlises höngerli hend. aber ebe generell füehlt me sech jo au ned voll wenn me so vollgstopfet esch und de werd me müed ond goht früehner hai ond das wemmer jo end

30.11.12 09:05
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Unterschrift... ig wott o chli ä schöni...

ig ha unger mirä schribtisch ungerlag so nä fötzu woni geng wider chli üäbä weni lang am telefn bi oder so... wett de dasäs fliässig geit ufäm Ziviler!

 1 .. 485 .. 968 969 970 971 972 .. 2365 .. 3757
eigentlich   einfach   Problem   eigentli   richtig   natürli   Zuletzt   irgendwie   natürlich   Zeremonie   himbeer   wirklich   Kollegin   vorallem   gspannt   schnell   schaffe   bearbeitet   Hochzit   langsam