| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 487 .. 971 972 973 974 975 .. 2366 .. 3757
30.11.12 09:44
elea 

Re: Bräute 2013

in england chönes jo jetzt au neuerdichs e name baschtle! das wetti au

30.11.12 09:45
himbeer 

haha ET, das isch schad...

ich ha nur chli angst will min vorname au en italienische männername isch und mir jetz scho viel lüt "herr xy" schribed, i mails oder so. und nachher hani au no en italienische nachname... guet er isch recht selte und nöd so typisch italienisch, aber glich... muess glaub min zweite vorname afange verwende.

30.11.12 09:45
Daninici10

nicht registriert

da isch aber voll schräg en name bastle. das git sicher witzigi sache

de name vo mim omi het i gern gno

30.11.12 09:47
Lus

nicht registriert

I ha brueflech sehr vieum mit Zivilstandsämter z tüe....
I wott mer gar nid vorsteue was das fürnes Chaos mit Näme und Heimatorte gäb, wenn mer säuber chönnt näme zwägschustere

elea 

jo i liebe mini initiale

jo met dene italienische neme eschs ame no spezielle wie zb andrea. bi eus esch das klar en fraue name und in italie en männername... ond wend gschäftlich met enre andrea ztue hesch ond plötzli stoht e maa vorder, verschrecksch amigs scho chli em erste moment! :)

valey 

wegem apero
ja lus hesch recht platte hend ja all gern
es isch nur ha mer überleit ja das gseht me überall und so..
mues luege wenn de mer no was chli speziells cha no dezue tue störed mich die platte au nümm
ha sie schliesslich au gern xD

no was anders zum apero
wo mini tante ghürote hed sie sich scho vorgstellt das sie bim apero eh ned dezue chunnt was ässe
und de hed sie sich vo de tz paar sache vom apero i ehrere kutsche paratmache loh imene Chörbli
de hed s brutpaar wos denn send med de kutsche go fahre au was chönne ässe
und den wos bim apero acho sind hends glückwünsch entgege gno und fötelis no gmacht und so

macht öpper vo eu au so öppis? :))

hehe

wegem Name,
ich nemm de vo mim maa ah find das schön
au spöter für d chind das all glich heissed :D

30.11.12 09:48
Sanis

nicht registriert

Für üs isch ds mit äm namä o klar gsi... ig hangä nid a mim... isch haut ä namä - und ig wott ds mir (söttä mir üs eis zur Familiä usbouä) aui glich heissä!

30.11.12 09:49
Daninici10

nicht registriert

i ha di neu unterschrift ja scho mal chöne. . .etz bring is nüme ane

30.11.12 09:50
himbeer 

das isch e super idee valey! ich gib minere TZ oder no besser enere bridesmaid de uftrag, am abig z luege dasi au öpis überchum und mir au ztrinke bringt oder so. da mir kein apero händ nach de chile denki aber au das eh nöd so viel gratulatione chömed... also sone gratulationsschlange würdi gern vermiide. mir fiired ja denn eh de ganz abig mit allne gäst und denn sött mer ja für jede en moment finde, nöd?

30.11.12 09:51
Sanis

nicht registriert

@Valey... mir si im Juni am nä apero gsi wo ig (aus gasch) am brütigamm ha äs chörbli zämägsteut mit apero für ufäm transfer... süsch wäri di brut de öppä id schnitz gheit...

i sicher nid ä schlächti idee.... und vor dr trouig no öppis ässä isch ono ä guätä tipp..

1 .. 487 .. 971 972 973 974 975 .. 2366 .. 3757
Zuletzt   himbeer   Problem   natürli   schnell   eigentlich   eigentli   langsam   bearbeitet   wirklich   einfach   Zeremonie   richtig   irgendwie   vorallem   Kollegin   schaffe   natürlich   gspannt   Hochzit