| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 488 .. 973 974 975 976 977 .. 2367 .. 3757
30.11.12 10:20
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Toluwu... schad ds dis mami dini euphorie nid teilt...

@Cowntdown... mir hei "nur" no 84 Täg...

@Nici... ig bi scho itz soooo gspannät uf öii Fotos... di wärdä sicher unabhängig vor Location dr hammer!

30.11.12 10:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hey supi sanis

@valey: weisch d chefin isch im spital gsi und schafft etz nur teilzit. sötted sie hüt aber no ghöre
aber i denk das goht scho. mir sind ja scho stammchunde döt, vip sozsäge

30.11.12 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

toluwu, dasch schad weg dim mami.. woni mim mami verzellt ha dass mer us verlobt hend het so gseit "ah lässig" ond dasch alles gsi. i ha erwartet dass si usflippet... naja... jetzt schnorret si mer ehner chli zvell dri... i wet dass si mer helft aber i wet au dass si das akzeptier woni sege. gester womer s chleid send go hole esch si cho "jo aber du muesch doch no es handtäschli ha!" und i so, för was es handtäschli? neme jo ned s natel ond de huusschlössel met! da het si de ned verstande... aber denke halt si freue sech au scho mega lang uf eusi hochzite und hend i erne gedanke ganz gnaui vorstellige (so wie mer jo au) und de sedns velecht chli entüscht wenn denn d realität ned erne fantasie entsprecht (so wie bi eus jo au)....i be ere ned bös, muss si de ame nome chli id schranke wiise ;)

30.11.12 10:36
valey 

Re: Bräute 2013

elea

das isch bi mer GENAU au de fall xD
letsch mal hed mer mis mami au ergendwas welle atreie
hani de gseit i well das ned
isch sie scho chli entüscht gsi xD

30.11.12 10:37
elea 

Re: Bräute 2013

jo voll, mis mami het do au ned so verständniss gha...
es esch jo lieb wenn si wet helfe, aber si muss denn s NEI au chöne akzeptiere... :/

30.11.12 10:50
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Hoi zäme!

I ha da chli mitgläse, wülli o nächscht Jahr hürate..iz hani e Frag a all die, wo scho bim Standesamt gsi si für d Vorbereitig..mir bruuche o e Trouuigsermächtigung (oder wie das heisst..), wüllmr ame andere Ort hürate..wie isch das, geitme da när bi däm Zivilstandsamt wome hüratet ono mal verbi, die Ermächtigung ga bringe u de wird o denn när besproche, wie lang d Trouuig duuret usw? Oder wie louft das?

30.11.12 10:53
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Braut: Ja du muesch es verbi bringe. also mir händ ohni termin chöne go und üs isch gsait worde das es au langt wenn nur öper goht. sie säged dir denn wo das trauiig stattfindet und wie lang das ganze ungefähr goht

30.11.12 11:09
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso mir chöi üsi itz per Poscht ireichä und de lütä si üs für fragä bis 3 wuchä voräm temrin de no a...

30.11.12 11:10
Braut2013 
Re: Bräute 2013

@Daninici: I ha mal ghört, dasses so isch, dass d Ziviltrouuig chli ime feschtlechere Rahme gmacht wird, weme nid no chirchlech hüratet..also, dass sech d Zivilstandsbeamte z.Bsp festlicher aalege und so, wennsi wüsse, dass d Brut in wiis chunnt... isch das so? Und wird o besproche, obme wott Ringe tuusche usw..? oder wie louft das?

30.11.12 11:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Da chasch sie sicher froge. du chasch au musig laufe lo oder öperr wo e instrument spielt oder so.
Chasch am beamte au en text/gedicht ge wo er/sie söttt vorlese.
das mit de ring händs üs au gfrogt. mir tüend ja nur zivil und tusched d ring denn

 1 .. 488 .. 973 974 975 976 977 .. 2367 .. 3757
natürli   eigentlich   Problem   schaffe   langsam   himbeer   bearbeitet   natürlich   Zeremonie   eigentli   gspannt   irgendwie   richtig   Hochzit   Zuletzt   einfach   Kollegin   schnell   wirklich   vorallem