| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 492 .. 981 982 983 984 985 .. 2371 .. 3757
04.12.12 10:45
valey 

Re: Bräute 2013

nemo i fends gaanz schön :)
luegsch emal wies denn live isch xD

04.12.12 10:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah de schmuck... ich ha e superschöni svarovskichette übercho vo mim schatz, aber ich weiss nöd öb die denn passt. ich wird sie denn zu de aprob mal mitneh und usprobiere.

d schueh sind mal no die erst baustell jetz. gang im januar wahrschinli mal uf bern in bruutschuehlade, ich bi eh denn grad det.

über d iladige chönnt mer denn au mal no gedanke mache, die bestönd us mehrere chline teili... haha me cha sichs natürli au selber schwer mache :-)

04.12.12 10:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime
Mir persönlech gfaut Goldschmuck gar nid..... Ha immer z gfüeu, es machi eim so aut Bide ringe geits no wenns nid reins gold isch sonder zB wissgold/gold oder mit rotgold gmischt.
I dänke nid, dass sech das gross wird bisse di ring und dr schmuck....
i dänke drum wenn agno itze ou goldschmuck würdisch träge dass dä ds chleid z fescht i hindergrund würdi drücke...

04.12.12 10:55
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich werde Perlenohrringe und ein Perlenarmband tragen. Dazu die passenden Perlen im Haar. Als Kette werde ich ein silbernes Medallion tragen. Es passt zwar optisch nicht ganz dazu, aber es ist eine Herzensangelegenheit und mir sehr wichtig. Daher ist's mir egal, ob's optisch passt oder nicht.

04.12.12 10:57
Mime 

Re: Bräute 2013

hmm das hett öppis lus... das s chleid z fescht i hingergrund drängt wird... muess de gloub mini schwimu um rat frage, die chunnt super drus bi schmucksache und hett e schöne gschmack.

@himbeer: ufe schuechouf "fröimi" ou scho. go überhoupt nid gärn go schue choufe, bisi aube öppis finge wo passt (ha problemfüess) und womer de nid foht afo weh tue... das nimi de ou im nöie johr i agriff...

04.12.12 10:58
Nemo 

Re: Bräute 2013

wenn man vom teufel spricht.... jetzt isch grad de pöstler mitem päckli cho. deht isch das collier mit de ohrering drin gsie!!
es gseht wükli so us wie ufem bildli. muen denn luege mitem chleid. nimes denn mla zum abstecke mit, denn chani luege.
han ebe au alles strasstei uf mim chleid. hett ebe gern min perleschmuck treit, aber de passt leider irgendwie nöd zu mim chleid. mal luege...

Zuletzt bearbeitet am 04.12.12 11:02

Datei-Anhänge
2012-12-04 10.55.22.jpg 2012-12-04 10.55.22.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 77 kB

04.12.12 11:03
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämme

Has au wiedermol gschafft.. chli nochglese ha ig immer aber nie gross zum schriebe cho...

Traumhochzeit: Ig has gliebt... has immer mit mim Mami und minerä Sis gluegt.. cha mi sogar no recht guet a gwüssi Szene erinnere.. vorallem am shcluss wenn d Tuube cho si udn zum teil dr Brut ufe chopf gfloge si.. oder wo eini mol cho isch mit em rote Kleid, sither will mis mami eus immer e rots Ahänge :-)

Nemo: d Sendige uf Sixx chasch zum Teil au im Internet nocheluege... mach i au so, aber gli sött mi Sunrise TV cho :-)

Schmuck: weiss noni was ig trage söll, eigentlich wett ig Perle, aber uf mim Kleid hets Swarovski Applikatione.. jetzt bi ig nid sicher öbs passt.. aber ha au scho züg gchauft.. probier denn alles zämmä a bim Abstecke. Si hei mir ebe au gseit vom Brutgschäft es gebi Eddy K Schmuck passend zu de Kleider.

@me sit einiger Zyt studier i a mim zivile Kleid umme.. also d Schuh si bstellt und mi schatz het mir scho vor es paar Joohr mol gseit, er wünschi sich, dass ig es Kleid aha wie die Brut in November Rain... hmm.. ha ihm immer gseit ig wett kei kurze aber jetzt chönnt i jo so eis am zivile trage.. nid so pompös eher chli schlicht.. find aber bi de Brutdesigner eifach keini .. het öbber vo euch mol eis gseh??? bi LitB hets scho oder bi Jenjen house aber wetts lieber zerscht probiere.. hmm.. für Tipps bi ig echt dankbar..

So i dem Stil..

Zuletzt bearbeitet am 04.12.12 11:05

Datei-Anhänge
pyrena---kleid-fuer-die-braut-aus-tuell_rwdezk1332497969008.jpg pyrena---kleid-fuer-die-braut-aus-tuell_rwdezk1332497969008.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

04.12.12 11:03
Nemo 

Re: Bräute 2013

übrigens: eusi ring sind denn au rot/wiess-gold. aber das gseht sicher trotzdem schön us. wege dem hängki mir sicher kei goldchetti um de hals. das passt e nöd zum chleid. wiessgold isch logischerwiess ok, aber to und gälgold würi jetzt nie zum chleid azie...

04.12.12 11:08
Nemo 

Re: Bräute 2013

hfa ha...so geil... bin jetzt grad so e folg am luege vom sixx....

04.12.12 11:09
valey 

Re: Bräute 2013

Schmetterling
weg dim Kleid
woni bi Chez Janine mis Kleid be go uswähle hed eini dett genau so es Kleid aprobiert :))

i ha bi milanoo.com au settigi gseh
ha mis zivile chleid au dett bstellt
setts jez de bechooo
*freu*

Schmuck:
i ha mer en fini Strass Ketti med passende Ohrering kauft..
hender no en armband oder eso??

 1 .. 492 .. 981 982 983 984 985 .. 2371 .. 3757
natürlich   Zuletzt   wirklich   eigentlich   richtig   Zeremonie   gspannt   irgendwie   einfach   langsam   vorallem   schnell   natürli   eigentli   Hochzit   schaffe   bearbeitet   Problem   Kollegin   himbeer