| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 492 .. 982 983 984 985 986 .. 2372 .. 3757
04.12.12 11:09
valey 

Re: Bräute 2013

Nemo:
hfa ha...so geil... bin jetzt grad so e folg am luege vom sixx....

hahahah so cool xD

04.12.12 11:10
Mime 

@schmetterling: mi schatz hett ou mou gmeint, er heig nüt drgäge, weni so dehär chäm wie die bruut in november rain (vo guns n' roses, oder?) hahaha...

04.12.12 11:11
Daninici10

nicht registriert

Bezüglich schmuck: also es git ja fäng viel ring, armbänder usw. wo us verschiedene materialie sind. und gold und silber wird au oft gmixt. also erlaubt isch alles

i träg nur mis diadem, e fini ketti mit love-schriftzug und e armband

@schmetterling: i lieb so chleider

@nemo: gseht nöd schlecht us oder?

04.12.12 11:22
Lus

nicht registriert

@Schmuck
Mis Favoritechleid het ja kes einzigs Strasssteindli oder Geglizzere dranne, i ha das ja gar nid so gärn. Defür isches sehr speziell grafft, so dases interessant würkt.
D Beraterin het de ou no grad chli Schmuck gholt zum probiere. Perle gfaue mir sehr, aber das es schlichts kleid isch dörts chli öppis usgfallnigers verlide... de hetsimer e ketti gäh wie die vor nemo, die glich form, defür mit perle dinne und so silber-applikatione wo usgäh wie blettli...das ganze aber sehr fiin. dezue passend gits de no so spirale womer cha id haar dräihe. es diadem hani ou probiert, aber das bi so gar nid ig gsi

04.12.12 11:41
Lus

nicht registriert

Härzzerrissend oder ?

http://www.youtube.com/watch?v=aMDDLHXq83k

04.12.12 13:03
himbeer 

ah s zivile chaufi denn erst 2 mönet vorher oder so, ha no gar kei vorstellige... schmuck findi au schwer. perle wotti nöd, ich find das passt nöd so zu mir... ah mal luege.

04.12.12 13:47
schmetterling84 

Weiss ndi öbs am Lied ligt, aber anschinend gfallt no vielne Männer so es Kleid..

@valey jo ha ebe denkt imenä brutmode Gschäft (vorallem i dr CH) si die Kleider sicher mega tüür, bis cho bereit öbis zzahle aber muss nid grad nomol so tüür si wie mis Kleid wo ig für d HZ ha:-)
Aber bi Milanoo chönnt i au mol luege.. Isch dis scho acho? Und d Schueh? Ha gester grad gseh, bi Bon Prix hei si fascht die gliche aber in Schwarz..

Jo isch halt so, dass ig lieber jetzt scho alli Kleider ha als denn en Stress und ebe grad wenns chli speziell sött si.. Bi ig die einzige wo fürs Zivile (mit nochher no enere Trauig spöter) in wiss will hürote? Was leged dir a???

04.12.12 13:57
Sanis

nicht registriert

Hei Zämä... o hurti hiä... mis pult isch leidr unger dä pendänzä vrschwundä bi üs geit aus drunger und drüber... ha eifach kei zit meh zum schribärlä im momänt

@Schmuck... da ig uf bling bling sta... tragi o am hochzit z eintä und angärä bling...
ig ha rächt längi Strass Ohräpänkli woni vorä kollegin us new york ha übercho...
ä grossi strass spangä für id haar + no einzälnä "blinx" vo poirier...
äs neus Thomas Sabo armchettäli mit äm nä bling bling ahängerli...

Kei Halschötti da ds nid mis ding isch...

Hochzits mässig si mir aus am finalisiärä... äs geit no 80 Täg und mir si so guät wie ready... d Ringä hei mir am samschtig abholt...wett nä am liäbschtä scho alegä! het mi scho chli hert...

Ausstehend bi üs isch no:
Deko für Candy Buffet
Vorshooting mit Fotograph
Termin zur Besichtigung der Disco mit Tätschmeisters und Fotograph / DJ
Probeessen...

Dr räscht isch eigäntlich ready..

Schönä Nami und bis gli

04.12.12 13:58
Sanis

nicht registriert

@schmetterling... mir hüratä "nur" Zivil und ig tragä äs klassischäs wissäs brutchleid...

04.12.12 14:03
valey 

Schmetterling

sett mis Kleid die oder die nächst woche becho d schuhe au..
tuen denn brichte :)

aber en kollegin vo mir hed dett scho vel bstellt und mir ebe gseit d grössene send so wie doo. hed alles passt.. und quali isch guet
drum hani au bstellt

:)
freumi uf mis kleid

be ebe au froh de hani s kleid fürs zivile au mal..

:D

1 .. 492 .. 982 983 984 985 986 .. 2372 .. 3757
bearbeitet   langsam   wirklich   vorallem   schnell   richtig   eigentlich   Zeremonie   eigentli   schaffe   natürlich   Zuletzt   Kollegin   irgendwie   natürli   Hochzit   gspannt   himbeer   einfach   Problem