Bräute 2013 |
|
1 .. 492 .. 982 983 984 985 986 .. 2372 .. 3757
|
|
|
04.12.12 11:10
Mime
|
Re: Bräute 2013
@schmetterling: mi schatz hett ou mou gmeint, er heig nüt drgäge, weni so dehär chäm wie die bruut in november rain (vo guns n' roses, oder?) hahaha...
|
|
|
|
04.12.12 11:22
Lusnicht registriert
|
@Schmuck Mis Favoritechleid het ja kes einzigs Strasssteindli oder Geglizzere dranne, i ha das ja gar nid so gärn. Defür isches sehr speziell grafft, so dases interessant würkt. D Beraterin het de ou no grad chli Schmuck gholt zum probiere. Perle gfaue mir sehr, aber das es schlichts kleid isch dörts chli öppis usgfallnigers verlide... de hetsimer e ketti gäh wie die vor nemo, die glich form, defür mit perle dinne und so silber-applikatione wo usgäh wie blettli...das ganze aber sehr fiin. dezue passend gits de no so spirale womer cha id haar dräihe. es diadem hani ou probiert, aber das bi so gar nid ig gsi
|
|
|
|
|
|
04.12.12 13:57
Sanisnicht registriert
|
Hei Zämä... o hurti hiä... mis pult isch leidr unger dä pendänzä vrschwundä bi üs geit aus drunger und drüber... ha eifach kei zit meh zum schribärlä im momänt
@Schmuck... da ig uf bling bling sta... tragi o am hochzit z eintä und angärä bling... ig ha rächt längi Strass Ohräpänkli woni vorä kollegin us new york ha übercho... ä grossi strass spangä für id haar + no einzälnä "blinx" vo poirier... äs neus Thomas Sabo armchettäli mit äm nä bling bling ahängerli...
Kei Halschötti da ds nid mis ding isch...
Hochzits mässig si mir aus am finalisiärä... äs geit no 80 Täg und mir si so guät wie ready... d Ringä hei mir am samschtig abholt...wett nä am liäbschtä scho alegä! het mi scho chli hert...
Ausstehend bi üs isch no: Deko für Candy Buffet Vorshooting mit Fotograph Termin zur Besichtigung der Disco mit Tätschmeisters und Fotograph / DJ Probeessen...
Dr räscht isch eigäntlich ready..
Schönä Nami und bis gli
|
|
|
04.12.12 13:58
Sanisnicht registriert
|
@schmetterling... mir hüratä "nur" Zivil und ig tragä äs klassischäs wissäs brutchleid...
|
|
|
|
|
1 .. 492 .. 982 983 984 985 986 .. 2372 .. 3757
|