Bräute 2013 |
|
1 .. 493 .. 984 985 986 987 988 .. 2373 .. 3757
|
04.12.12 15:45
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@valey Mir hürate nume zivil, aber in Wiss und mit eme Apero und Fescht. Mir lö eifach d Chile us Mir hei e Fotografin wo das Näbebrueflech macht. Macht wuuunderschöni Föteli und i kennese no privat S ischmer scho wichtig, dasmer öpper hei wo weis wies geit und wiemer am beschte wägem liecht etc. luegt.
|
|
|
|
|
|
05.12.12 08:55
LadyWolverine
|
Guete Morge Ladies
Meld mich au mol wiedr. Ha gescht uf mis "Days Until"-App geluegt und was stoht dört? 99 Täg... Unter 100... Herrje und noch so viel was ich muess mache... Und denn chunnt no Wiehnachte drzwüsche... Ha gescht s Grundgerüst für d Autoschleifene gemacht. Ich glaub ich bruch no vil meh Siidebänder :/ Denn muess ich no mis Chleid loh abstecke und ändere, denn sett ich no s Züg für drunter ha, denn hani immr no kai Schmuck, denn müenn mir nomol zum Floriste, denn müenn mir nomol e gemeinsame Termin mit em Tätschi und de TZ finde (mini TZ isch 'usbuecht' bis am 15.01.13 ), denn müenn mir ändlich das mitem Apéro abkläre, denn müenn mir s Menü no Bespräche, denn muess ich nomol sichr go, dass mini Hochzytstorte au würklich so gemacht wird, wie ich sie wett ha, denn müenn mir luege was mir für es Obigprogramm chönne mache, denn müenn mir luege wir mir das in de Chilä mit de Musik mache etc etc etc etc... Langsam abr sichr wird ich nervös, dass doch nit alles so klappet, wie ich mir das dänkt ha :/ Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Ich glaub öppä 2 Wuche vor dr Hochzyt dreh ich numä no am Rad denn und wird es paar Mal kurz drvor sii alles zu schmeisse, wil nüt so klappet wies sett... *HELP* Ich ha kein Plan momentan... Die Iiladige für de Apéro sind au nonig fertig... *Krise* *Krise* *Krise* *Krise* *Krise*
|
|
|
|
|
05.12.12 12:48
Mime
|
easy lady easy hesch immerhin no 99 täg ziit hey! nimm eis ums andere, schritt für schritt. süsch blockiersch di nume säuber! mi dünkts sigsch emu scho sehr wiit! auso weder chasch e chopf um d outoschleifli mache, bitte... schaut e gang abe, sech sone stress mache, bringt nüt. wie gsehts einlech jobmässig us?
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 493 .. 984 985 986 987 988 .. 2373 .. 3757
|