| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 2375 .. 3757
06.12.12 13:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja weisch wenn jetz s zivile e wuche vorher wär wärs mer no glich, aber es wär halt de erst verhürated abig und denn dunkts mi chli fies wenn ich ihn eifach userüehre... aber ich denk mir mached eh mal no en wiiberabig mit chleider ussueche am namittag und denn pijamaparty, das wär echt cool. und denn en film luege wie zb bridesmaids oder so, haha

06.12.12 13:19
elea 

aso sone bridal shower fendi mega cool! fendi die speli zom teil au no loschtig wos det mache und halt met chli desert und echli drinks! aso i fendes e super idee valey!

allgemein fendis cool, ide usa werd das ganze vell me zelebriert! fende das schön extra es fescht no förd brut zmache!
aso wenn mini fröndin mol es baby bechöme, wetti onbedengt en baby-shower mache för si

06.12.12 13:26
valey 

himbeer
ja guet ehn de eifach wegschicke isch scho chli schad..
suscht machsch ebe es anders mal en pijama party isch eh lustig

elea
jaaaaaaaaaaaa baby partyys hehehe :D

jaa in amerika fiired ehh alles und meega :D

aber wär cool so en bridal party und all chömed in pink
med ganz vel pinkigi drinks :D pinkigi dessers :) hehehe
und en film wie Bride Wars hehehe

06.12.12 14:02
himbeer 

baby shower händ mer organisiert für e kollegin, das isch echt no herzig gsi. das wotti denn au mal, haha

06.12.12 14:44
Lus

nicht registriert

I bi grad chli bedrückt
I ha e Kolleg wo vor 2 Jahr ghürate het. Derna für Tipps etc. bini froh, dasi ihn ha chönne frage, er het immer gueti Antworte gha.
När heter mi gfragt wasi fürnes Budget heig. Ha de gseit so um die 15'000.--. Das längi niiieeemaus, mir froue allei gäbi ja 5'000 fürs Chleid us (mis isch 1700+Schueu und Umnäihe!!) und üses Apero sigi vieuuuu z tür, säuber heig mer eh nüt devo. mir müessi so und eso und das isch guet u das nis......und sowieso, dr tag göng so schnäu verbi, säuber heigmer gar nüt devo!
Irgenwie het mi das grad chli truurig gstimmt.
Ha grad z gfüeu, nüt sigi guet

06.12.12 15:06
elea 

ou nei lus, dud mer mega leid dassd grad so down besch! aber i kenne das au mega guet! alli meine si wend ere senf dezue ge und ergendeinisch chames eifach nöm ghöre und de seit jede nome "jo i döf doch au mini meinig dezue sege oder?" jo klar aber wens halt de 25igst esch wo sini meinig seit, de ziehts eim nomeno abe! ond wenn halt euches budget ned langet das cha jo ehm egal si! es esch euche tag ond euches geld nome well er nüt vom tag gha het heisst das ned dass das bider au so mues si! er sell doch ned sin fruscht a der useloh!!!

06.12.12 15:19
Lus

nicht registriert

@elea
Hihi danke vieu Mau, s isch scho so
Üses Gäud, üse Tag, üsi Wünsch, ihm chas egal si
U glich, es verunsicheret eim de immer und mer fat afa grüble.....

06.12.12 15:29
valey 

Lus ho dich ned verunsichere
es muess für eu stimme :)

06.12.12 15:31
himbeer 

ah was, me cha mit euem budget en wunderbare tag gstalte. und denn isch halt eue apero chli türer, defür isch d location super und s esse fein und du sparsch es bim chleid wieder ii. jede hät doch anderi schwerpünkt bi sim budget... eusch isch au s esse wichtig und musig, defür gits kein apero.

und was heisst me hät nüt devo... mini TZ hät klar d ufgab mich am apero mitzfüetere und usserdem gahts ja au nöd drum das mer selber s maximum useholt, sondern das mer mit sine fründe und familie en schöne tag hät und ihne halt au öpis guets tuet. öb sich öpis lohnt oder nöd isch doch total individuell.

ich los gern zue wenn mir kollege vo ihrem fest verzelled und es isch ja au guet wenn mer fehler cha vermiide wo anderi gmacht händ. aber verschiedeni hochzite lönd sich au nöd 100% mitenand vergliche, drum immer mit vorsicht gnüsse :-)

06.12.12 15:47
elea 

genau lus, d himbeer seits genau rechtig, es goht jo au drom dass d Gäst en schöne tag hend! esch jo ned e reese ego tag vom brutpaar! und i chamer gar ned vorstelle wie me de tag ned cha gnüsse wenn me de ganzi tag vo sine liebschte mönsche omgebe esch! klar het me wege de velle gratulaione auä ned so vell zit zom apero ne wie di andere? aber wege dem het mes jo glich schön, wenn me all die liebe glöckwönsch cha in empfang ne! euses budget esch 12`000 und weisch wie vell mer scho gseit hend, ou do gehts aber nome belligs züg! nei gehts ned! me muess halt eifach prioritäte setze, mer wend es tolls esse, deför esch eus d musig werend em esse ned so wechtig. mer gend au ned so vell geld förd kleider us (mis 1500.- und mi frönd chauft nome es neus hömmli ond e gravatte) deför hemmer de neumet anders weder e batze meh!
ebe es esch jo emmer guet wenn eim d lüt tips gend aber:

de Ton macht d Musig!!!!

1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 2375 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   Zuletzt   Kollegin   einfach   Hochzit   schaffe   eigentli   bearbeitet   natürlich   richtig   irgendwie   vorallem   schnell   himbeer   langsam   natürli   gspannt   wirklich   Problem