| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 496 .. 990 991 992 993 994 .. 2376 .. 3757
06.12.12 15:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Froue, dir sit super
Mir maches so wie mir das gärn hätte Es ischmer aber ja scho bewusst, dasmer äue vor luter Gratulatione etc. chum zum Aperoässe chunt. Aber das lat sech ja guet la organisiere und ou dä tag wird wie au ander täg 24 Stunde ha, nume wird haut so vieu loufe und so vieu idrück si, dases eim wahrschindlech scho vorchunnt daser nume so verbiflügt... Aber mir wärde jedi einzelni Sekunde gniesse, mit däm Apero wo mir wei, i däm Chleid wo i ha wöue und mit dene Gest wo mir üs gwünscht hei
Hochzyt isch haut scho nid gleich Hochzyt, jede het anderi Wünsch u Bedürfnis. S isch scho so, i muesmer das meh vor Ouge ha u mi nid la verunsichere! S wird perfekt wärde üse Tag!
Danke vieuuu mau !!!!!

06.12.12 15:57
elea 

Re: Bräute 2013

oooooooond: eigentli eschs jo emmer es guets zeiche wend zit schnell verbi goht! wel das passiert jo nome wenn me e super zit het!!!

06.12.12 15:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

stimmt u glich wärs mängisch schön wemer ide richtige momänte d zyt chli chönnti ahaute Aber für das hetmer ja d Erinnerig, die cha eim niemer näh

elea:
oooooooond: eigentli eschs jo emmer es guets zeiche wend zit schnell verbi goht! wel das passiert jo nome wenn me e super zit het!!!

06.12.12 16:09
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt! för öpis zahle mer jo dem cheibe fotograf au so vell

nei aber i loh mi au emmer so liecht vo andere lo verunsechere! i ha zb scho bi paarne brüt gseh dass si e jeans jäckli ahend und i fende da so toll und es wörd super zo mim chleid passe. de hani da voller freud mim mami verzellt ond die esch us allne wolke gheit. was i mer eigentli öberlegge das sig jo total doof ond so! i be total knickt gsi so dass mi mini TZ erst weder het müsse devo öberzüge dases toll usgseht! d lüt wösse halt zom teil ned wie wechtig de tag före brut esch. mer planet monatelang de eint tag ond do dued das halt weh wenn öper öpis kritisiert ond so indirekt eusi ganz arbet kritisiert!
dorom esch s ebe scho mega guet dass me do em forum cha met andere schribe wo em gliche moment s gliche mache!

06.12.12 16:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Vieu Lüt (vor auem ou euteri lüt) hei eifach das klassiche Bild vome Hochzyt im chopf. Das macht mer eso, das geit gar nid... etc.
Das jedes dr Tag so söu gstaute wies ihm gfaut und wie ärs wott geit vieune eifach nid so i chopf.
I findes uuu toll dasi hie im Forum cha Frage steue, das het mer scho enorm gholfe
Übrigens: I finde jeans zume HZ super!!!! Das wo d Saerli denn gha het hani super toll gfunde Machs wies dir gfallt, allne chamer sowieso nid grächt wärde und mueses ou nid

06.12.12 16:16
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

klink mi nume rasch ii

@Lus:Lah Di nit lah verunsichere!!! Es het scho paar Brütlis gäh mit am gliche Budget wo mir hei, u ou di hei ihres Hochzyt gnosse u für si isch es bestimmt ou eine vo de schönste Täg gsi. Es isch öiches Fest, u am Apero chöi nech ja ou TZ versorge, de heit dr ou öbis drvo...

U Du hesch ja schliesslech no Reserve, ämu luut Dim Kolleg, Dis Kleid het ja kenner 5'000 kostet...


So bi scho umi dusse, schöne Obe ihr Liebe

06.12.12 16:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha mis mami isch schier hineusekippt woni gseit ha ich well roti schueh zum chleid :-)

06.12.12 16:21
elea 

Re: Bräute 2013

jo das stemmt lus, die eltere hend emmer no das klassische beld vonere hochzit: me mues e schleier ha! me mues ide chelle hürote! me muess e walzer tanze! blablablabla!!!! wenn öper motzet segi jetzt emmer, ond wenni au wet em bikini hürote, i döf mache wani wet i zahle aso befell ich!
jo ond wer bitte het denn es chleid för 5`000.-? :P do em forum emo niemert!

06.12.12 16:21
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer cool roti schuhe hani zerst au welle :D
hends au ned all verstande.. hehe

jez hani mi aber glich für bling bling entschiede :D

06.12.12 16:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja blingbling wär au cool aber sie müend ebe flach sii bi eus wägem bode und das isch no schwer. drum rot, basta :-)

ich ha zum glück kollege wo vo eus eher öpis untraditionells erwartet. wobi das zum teil au scho wieder chli druck macht will ichs gfühl ha das mer öpis würkli speziells müend mache, haha

 1 .. 496 .. 990 991 992 993 994 .. 2376 .. 3757
schaffe   Hochzit   richtig   bearbeitet   wirklich   natürlich   vorallem   Zeremonie   eigentli   eigentlich   gspannt   Problem   schnell   Kollegin   himbeer   langsam   einfach   Zuletzt   irgendwie   natürli