| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 497 .. 991 992 993 994 995 .. 2376 .. 3757
06.12.12 16:53
valey 

Re: Bräute 2013

aso isch echt cool med de rote schuhe :D

so roti schuhe bo Dorothy vo zauberer von Oz heddi no cool gfunde hehehe

:D

06.12.12 17:03
himbeer 

ui die wo d häx ahät wo sich denn so zämerolled? die sind chli gruslig :-)
ja d schueh werded wohl afang januar usgsuecht. bis denn chani mi no für de exakti farbton entscheide, haha.

06.12.12 17:07
valey 

die
http://media.tumblr.com/tumblr_mbc0xjzldB1qh8gsv.jpg

hehehehe :D

fend ebe de film mega cool..

jaa hesch bis denn nochi ziit
hesch denn au en rote brutstruss??

06.12.12 17:13
snet 

Liebi Lus
Hör doch einfach nicht auf diese andere Frau! Wir haben auch nur ein Budget von etwa CHF 15'000 und darin ist alles enthalten! Mein Brautkleid hat gerade mal CHF 500.- gekostet. Ich habe mich bereits für dieses Modell entschieden, als ich es zufälligerweise occasion hier auf der Seite fand. Mein Freund hat sich für CHF 200.- einen Smoking im Ausland schneidern lassen, unsere Ringe fertigt ein Freund von mir an (er ist Goldschmied), eine Kollegin legt als Dj auf (professionelle Djane) und die Hochzeitstorte wird auch von einer Kollegin gemacht.

Dazu kommt, dass unser Menü nur etwa CHF 70.- pro Person kostet, jedoch ein 5-Gänger ist. Lustigerweise ist dieses Lokal auf tripadvisor von der ganzen Stadt (173 bewertete Restaurants) auf Platz Nr. 3.

Meine Kollegin heiratet auch fast zeitgleich und hat eine "klassische" Feier. Sie waren am Probeessen und überhaupt nicht zufrieden. Sehr schade! Gut muss nicht gleich total überteuert sein! Sondern es muss einfach nur zu Euch passen.

06.12.12 17:16
maslergirl 

Ech mesche mech au eifach mol ii, au wenni kei 2013 Bruut bin ;) Aber mer esch grad meega langwiilig.

Ech wörd au ned lose was die andere säged. 15 000.- langet secher, ond met dem Budget chamer au secher en wonderschöne Tag ha. Es chont öberhaupt ned druufa was mer sech alles leischte chan, sondern wie d Gäst send, was de Tag brengt ond aber au was mer sälber druus macht

06.12.12 17:23
himbeer 

@valey: ja genau die, haha :-)

ja ich wott en knallrote bruutstruss. aber kei rose, oder wenigstens nöd usschliesslich. pink chas au no drinha :-) so i dem stil irgendwie...

http://www.theflowerstogo.com/wp-content...dings-ftg-2.png

06.12.12 17:29
valey 

woow himbeer das wär en schöne brutstruss :D

06.12.12 17:32
himbeer 

ja ich find ebe au... ich wott en knallige mit verschiedene blueme aber ton in ton... und uf kein fall zu glichmässig sondern sochli verstrubbled sötter sii. hihi :-)

07.12.12 09:34
elea 

Guten Morge zeme!

so i weiss es esch fasch nochli zfrüeh zom scho weder öber finanze rede aber i ha mol e frog a euch. und zwar eschs im restaurant ade hochzit so dass eus d geränk em nachhineinverrechnet werde und zwar je nachdem wievell mer werde trenke. Mer werde wii, bier, mineral und jus ha. was denke der so wasi muess rechne pro person förd getränk? aso d fraue werde auä wii trenke und d männer vorallem bier. i denke da chont pro person öpe of 50.-! was meinet er?

07.12.12 11:18
Lus

nicht registriert

@elea
Hui das isch no e schwiregi Frag, interessiere duets mi aber ou sehr
Apero:
bi üs choschtet d fläsche wii am apero 49.-- tüür ja, aber uuuuu feine Wi Im resti heisi gseit, mer rächni pro person ca. 2dl sprich: 1 Fläsche à 49.-- (7,5dl) längt so für ca. 4 Persone = Kosten pro Person ca. 12.--, när Wasser choschtet äue so dr liter 6-8fr? da würdi itze pro person zwüsch 3dl-5dl rächne, je nach wätter.... git ca kosten pro person: 4.-- bier dänki choschtet e normali stange im resti um die 4.50-5.00 oder? und dr o'jus choschtet bi üs gueti 12.--/liter (handpresst).
agno es trinkt eine zwöi glesli wi à 1dl = 12.--, 3dl wasser = 2.50, när vilicht no e stange obedruf à Fr. 5.-- und zum schluss no es glas o'jus = ca. 2.-- gits pro person ca. 20.--/22.--

Abe im Resti
Da würdi äue pro person chli meh Wii rächne (2-3 Gleser) und meh Wasser und ev. no kafi.

Aber mit dine 50.-- bisch (mire Meinig nah) meh weder guet dinne

1 .. 497 .. 991 992 993 994 995 .. 2376 .. 3757
irgendwie   Hochzit   richtig   wirklich   eigentlich   natürli   Kollegin   Zuletzt   eigentli   bearbeitet   einfach   natürlich   himbeer   vorallem   schnell   Zeremonie   langsam   Problem   schaffe   gspannt