| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 497 .. 992 993 994 995 996 .. 2377 .. 3757
07.12.12 11:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmm... bi eus wirds au ca. uf das uselaufe merki grad. mir händ zwar zapfegeld und bringe de wii selber, aber im schnitt sinds denn au so 50 stutz... mir sind halt viel lüt und die meiste trinked nöd schlecht :-), usserdem händ mer würkli au vor zum lang fiire, das macht natürli au no viel us.

mir händ jetz es zapfegeld für de wii veriibart und bier und softgetränk laufed übers restaurant. mir dörfed no 3 fläsche whiskey mitbringe will mir das gern händ und wahrschinli gits denn mal no e cocktailstund miteme definierte cocktail. im moment rechnet mer für all getränk mit 5000.- stutz, das wär bi 100 gäst ja gnau wieder de betrag vo 50.-

07.12.12 11:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bi üs isches so, dass viel Lüt vo eifach nume as apero chöme mit em Auto chöme und somit no müesse fahre Das macht de wahrschindelch ou no chli öppis us, weises nid.
Und d Musiggstellschaft wo as apero ou wird iglade si (gueti 15-20 nase) trinke eh Bier :-)
das mit dere Cocktailstund findi super himbeer... mhhh...
I dänke würklech, mit 50 pro Person chunnt mer us. lieber chli meh zrüggsteue, defür sech meh fröie wenn no e Batze fürigblibt.
Mir hei bim Aperorestaurant eifach üses Budget pro Person inkl. Getränk agäh und si het gmeint, das längi scho. I verlah mi haut ou chli uf die ischetzig, isch immerhin ihres metier

07.12.12 11:46
valey 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

aso bi eus chömed au vel med em auto drum wird sicher ned eso vel wii drunke...

mer hend no s gspröch betreffend getränk und so bi de location
denke es werd de au nacher abrächnet wevel drunke werd...


suscht hender no HZ Plän am weekend?

ha grad öppis erfahre wo ich mich froge wie dumm lüt eigendli sind:

eini woni mega doof finde und sie mich au, mer hend strit scho länger, sie hed erfahre wenn mer hürotet und jez hed sie akündet das sie am gliche tag hürotet
mer selled eus en andere tag wähle hed sie gmeint, sie tuet denn..

wie blöd mues me sii??



ich werd hüt mit mine TZ nochi luege weg de Rähmli wo uf TIsch chömed bruched no paar bildli :D

07.12.12 11:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja es isch amel würkli no schwer, es wird zb au viel meh trunke wenns warm isch als wenns rägnet. aber mir rechnet au lieber mal mit meh und denn blibt halt öpis vorig.

07.12.12 11:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hey ihr Liebe

@Getränk: i denk mit 50.- het mer guet grechned. isch zwar sehr schwer zdefiniere, aber i selber het au mit dem grechned

@valey: da isch ja unglaublich. was denkt denn die wer sie isch

Mir händ morn au no besprechig mit de tz bim chinoise esse bi üs dihai. ja etz gahts no 2 wuche

07.12.12 11:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Läääk mir was isch de das für eini? Hihi i hätti äue nume lut useglachet
Aso ganz öppis doofs wiesech die benimmt!
Hetsi überhoupt e Fründ?
Chindisch Chindisch Chindisch
Und vorauem: mer hüratet ja nid für öpperem anders eis uszwüsche sondern us Liebi oder? Tsssss....

Zuletzt bearbeitet am 07.12.12 11:53

07.12.12 11:57
elea 

Re: Bräute 2013

@getränk, oke de rechni mol met 50.- de fahri secher ned schlecht. leiebr zvell rechnen als em nachhinein e bösi öberrraschi zha!

@valey, die spennt doch, da cha doch ned ernst gmeint si??? ond fals jo, eschs jo e reese chendergarte...:/

07.12.12 11:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha fasch d vermuetig, die anderi isch eifach total iversüchtig valey.

07.12.12 11:59
valey 

Re: Bräute 2013

jaa säg nütt

sie hed mer schomal gschribe und es anders datum gseit und gseit i sell ned denn

und jez hed sie mis datum erfahre
und hürotet au genau denn heds uf denn verschobe

und seit mer ich döff ned denn wel sie tuet wel suscht chömed gwüssi lüt ned a ehrem wels denn a mim müend go...

sooooo doooooooooommmm

ha ned druf reagiert
gohne ned zu ehrem niveau abe

wie chindisch

:D

07.12.12 12:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da isch total doof und echt mega chindisch

 1 .. 497 .. 992 993 994 995 996 .. 2377 .. 3757
eigentli   bearbeitet   Zeremonie   Problem   gspannt   irgendwie   richtig   schnell   einfach   vorallem   Hochzit   natürli   Kollegin   himbeer   eigentlich   schaffe   wirklich   natürlich   langsam   Zuletzt