| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 498 .. 994 995 996 997 998 .. 2378 .. 3757
07.12.12 17:18
steffi84 

Re: Bräute 2013

Sali himbeer

Wie viel sind ihr denn? Ich ha innerä anderä Diskusion glese ihr heit euch wellä treffä... Het das klappt? Isch das guet gis? ;-)

07.12.12 17:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou kei ahnig wie viel das mer gnau sind, es schribed meistens da i dem thread immer chli die gliche, aber es chömed au immer wieder mal neui dezue...

so wie ichs mitübercho ha häts treffe nöd klappt, aber s uswichdatum isch irgendwenn im januar :-)

07.12.12 17:23
steffi84 

Re: Bräute 2013

Jä viellicht chönt i mi no drzuä gselle falls das erlaubt sich. Wenn hürotisch du den genau?

07.12.12 19:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Abig Zäme

Meld mi au mal wieder. Bin ja ä fliessigi mitleserin aber zum schriebe chumi immer erst am Abig und am WE däzue aber denn isch da inne Mega ruhig

Herzlich Willkomme Steffi84. Wennt möchtsch dörfsch dich gern am Treffe ahschlüsse, es isch aber in Züri und wird am 19.1 stattfinde. Dnn hettemer na ä GwundernaselisteHoi 2013 wo dich chönntsch ihträge, det gsehsch all 2013 Brütlis wenns, wo hüratet

Sust gits HZ Technisch nüd neus, has sehr streng bim schaffe und bin jedes WE unterwegs. Morn gahts ab nach Straßburg an Christchindlimärt mit minere Beste Fründin, freui mi sehr. Dänn ab nächst WE mussi mich denn wieder de Ihladige widme, muss ächli Gas gäh. Denn im Januar möchti mich ufd suechi nach Ring mache. Uiiii denn gahts nur na 6 Mönet

Grüessli

07.12.12 21:42
steffi84 

Re: Bräute 2013

Hallo LucyLu

Oh an dem Weekend han i mit mim schatz and Hochzitmess wellä. Den glaub i nit das das öbis wird. Jo die Liste han i gseh. I drag mi demfall moldört ii. Danke

07.12.12 22:12
Bow 

Re: Bräute 2013

Hihi Lucylu,bi grad zruck vo Strasbourg: isch meeega schööön aber ar*** chalt gsi ha am Wiehnachtsmärt sogar mini Tischdeko für dObe Location gfunde

07.12.12 22:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi ihr liebe, meld mi au mal wieder, bin die wuche chrank im bett glege :(

Morn hani en termin bide floristin, freumi scho sehr und am letzte samstig bini wieder go chleider aprobiere und han am nöchste samstig nomal en termin zum mich definitiv entscheide... Aach isch das schön gsi, lueg ständig d föteli a wo mer mini trauzügin gmacht het, s ischmer aber scho no wichtig dasses au mini muetter gseht und denn bini hoffentli au es stückli wiiter :)

Wünsch eu allne ganz e schöns weekend :)

07.12.12 22:33
steffi84 

Re: Bräute 2013

Hallo Emma13

Ich gang am mentig go ussuche. I freu mi mega. Bi mir chunt mis mami , mi schwö und mi besti fründin mit. Ich bi vor 4wuche mol gsi go schnupperä und ha äs paar chleider chöne probierä. I ha au föteli mache loh, es het ä fotograf dört ka, ich ha aber voll d krise gschobe wo ich die gseh ha. Eifach nur schreklich.... Wo ahne gohsch den du?

08.12.12 07:02
Mime 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@ LucyLu: Mir geits ou so, cha meischtens nur flissig mitläse... aber nachdäm i nachem letschte WE erfahre ha, dasses doch no die einti oder angeri gäbt, wo doch ou am wuchenändi chli chunnt cho luege, chöimer jo genau gliich wiiterschribe?
und d 1000-er gränze knacke??? nimmt mi jo wunger, obs denn de wiiter louft...

@ me: muess hütt no bis am mittag schaffe, denn hani frei, juhuu... bi dere chäuti dusse schaffe brucht eim chli. bi de froh, weni mi wieder dra gwöhnt ha... nächer hoffi chumi/chöme mir das wucheänd ändlech mou drzue, d form vode iladige z konkretisiere... die sötte mer de jo doch ou baud mache, damit si de afangs nöis johr usechöi.

08.12.12 07:16
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Uiiii jaaaa das wär doch na öpis, das Weekend die 1000 Grenze Knacke. Nur doof das ich nachher abfahre uf Straßburg. Aber ebä, meistens läuft ja nöd viel am WE da im Forum. Ich wür gern amigs wieter schriebe am WE, also looossss all wo amigs Ziit händ und Lust sölled doch au mal für die wo nöd dur d' Wuche chönne fliessig schriebe

Ouuu Mime, was Schaffsch denn du??? Jetzt isch würklich meeeeega chalt und es hät ja Mega Schnee anegleit..... Krass!!!!

Hei Steffi: du häsch bi de Gwundernaseliste gschriebe das en Doppelname willsch, das gaht aber abem 1.1.13 nüm will's denn es neus Namensgsetz git!!!! Wellä nimmsch denn? Sust müsstisch na i de nächste drü Wuche Hürate damit de Doppelname chasch ha

Wünsch eui allne en schöne verschneite Samstig!

 1 .. 498 .. 994 995 996 997 998 .. 2378 .. 3757
vorallem   Problem   eigentli   einfach   schaffe   natürli   eigentlich   langsam   schnell   gspannt   irgendwie   natürlich   bearbeitet   Hochzit   richtig   himbeer   wirklich   Zuletzt   Zeremonie   Kollegin