Bräute mit Tattoo |
|
1 2 3 4 5 .. 7
|
|
|
03.09.10 15:26
Franziskanicht registriert
|
Re: Bräute mit Tattoo
Warum?? Das gehört doch zu dir, oder ist es eine Jugendsünde?? Ich finde das macht doch jeden besonders....sorry das kann ich nicht verstehen. Lg Franziska 26. Juni 2010, unser schönster tag...
|
|
|
|
03.09.10 15:50
Saffira
|
Hey Blumenfee
würd mich au wundernä warum dus willsch abdecke?
ich han uf de schultere Sterne (ha das scho gha befor das voll hipp worde isch mit dene stärndli ) wo für mich ä starchi bedütig händ und ich dänke ich wird eifach druf luege das es bim chleid so isch das es ganz z gse isch (wär mer lieber) oder dän ganz abdeckt ich finds gsed amigs chli komisch us wän d helfti uselueget.
glg
*** wir sagen am 06.08.2011 JA ***
|
|
|
|
03.09.10 16:14
Jenny78nicht registriert
|
Han au zwei Tattoo eis am Bei, das gseht mer ja denn ned und s'ander am Rüggä. Ich han gseit, entweder wett ich es Chleid wo s'Tattoo ganz verdeckt oder denn eis womer alles gseht. Jetzt han ich es Chleid mit Chragä wo schön die Stell frei laht wo s'Tattoo isch Ich würds niemals abdeckä lah, will es ghört zu mir und es gfallt mir au nach 12 Jahr no mega guät. Han mir das vorher au immer guät überleit und es bedütet mir öpis, ich bin stolz druf und jedä chan das gseh. Wird villicht scho sönig ha, wo s'Gfühl hend das pass ja voll ned mit Hochzitschleid und Tattoo aber mir isch das eigentlich vollkommä egal was ander denked
Lg Jenny
**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 7
|