| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chat - hier wird über alles diskutiert..
 1 .. 10 11 12 13 14 15
01.05.10 10:36
Freudepur 

Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..

Hallo

Wir haben unsere Bar gefunden wo wir die Hochzeit ausklingen lassen können!
Die offizielle Feier wird ja um Mitternacht mit unserem Abschlusstanz beendet. Und danach wolten wir mit allen die noch Lust haben weiterziehen und irgendwo ganz ohne Traditionen und Regeln beachten zu müssen noch etwas feiern. Nur ist der ort in dem wir heiraten nicht gerade eine nächtliche Vergnügungsmeile... Aber nun siehe da, genau vis-a-vis von dem Hotel in dem unsere Gäste übernachten gibt es eine gemütliche kleine Bar welche bis morgens um zwei geöffnet ist und gemäss sehr sympatischem Chef, bei einer gemütlichen Runde auch etwas länger offen bleiben kann!
Juhui, ich freue mich so sehr auf den Moment wo ich erschöpft aber überglücklich in voller Brautmontur an der Bar meinen ersten Schluck Bier trinke

01.05.10 10:45
calla 

eine vorstellung die mir gerade hünerhaut beschehrte, weil ich gerade "mich" gesehen habe! lustig aber genau auf solche eher unspektakuläre momente freue ich mich auch...

freut mich, dass ihr fündig wurdet

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

01.05.10 10:57
happyday 

hei freudepur und calla - wir haben auch genau die gleiche vorstellung. bei uns wird das fest auch so +/- 00:00 "offiziell" beendet und dann gehts weiter in den barbetrieb bis open end. da unsere location dies zulässt freu ich mich auf ein paar fein gemixte drinks oder einen averna mit meinen ladies

find das in dieser form so ne tolle und abwechsungsleiche mischung aus fest und anschliessender ausgelassenen etwas unförmlicherer runde.

01.05.10 11:33
surri 

Hihi

Mir händs vor fast eme Johr genau au eso gmacht a üsem Hochzit! Und es isch mega gmütlich gsi!

@ Calla
I würd au gern i di Polterobe inneläse, isch das möglich?

Cu Surri

01.05.10 12:08
seeletaenzli 

hallo zäme...

ech ben total deprimiert... ond muen das grad ergendwo los wärde..
han höt min probefrisur ond probemakeup termin ka... ond ech ben so nervös gsi, dass i ab em halbi 5i am morge wach gsi be (onglaublech, ech weiss...)...
hed sech den aber usegstellt, dass es wohl berächtigt gsi esch...

es esch sooowas vo hässlech! das chönd ehr euch ned vorstelle... ned nor, dass es ganz ond gar ned zo mer passt... nei wörkli ned! sondern es esch wörkli öberhaupt ned schön gmacht. ech han es gschlerg im gsecht... ech chan mi also sälber om einiges besser schmenke!!! fixiert esch es au ned worde (esch da normal)... han grad no mini hoor gschnette ond gfärbt ond sogar alti föteli vo mer metgnoh, zom zeige wie... das esch leider au chörzer ond anderscht use cho als i han welle... ond den d'frisur... eifach nor gruusig...!!! ond etz send d'hoor so chorz, dass i ke wälle meh dri cha mache... was jo eigentlech min wonsch gsi esch...
ech chönnt nor no hüüle... was heisst ech chönnt... ech han!!!

han etz chorzfreschtig för am mäntig en termin bi mene andere coiffeur chönne mache... aber das met de wälle chan i jo so oder so vergässe... obwohl i si etz so lang wachse loh han... es schisst mi eifach nome a...
sorry, han i onbedengt müesse los wärde...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

01.05.10 12:13
tinkerbell

nicht registriert

oje seeletänzli, lass di dröcke *ganzfestdrück*... etzt hesch di so gfreut gha... duesch mer grad mega leid... es geht aber ou schlächti coiffeuse... voll blöd hei...
aber los, du wersch a dim tag trotzdem schön usgseh - deför dömmer etzt scho luege gäu. wend emfau wetsch chöntsch aso ou zo mim tanti go... be dere weissi nämlech das si alles perfekt macht...

liebs grüessli tink

***3. Juli 2010***

01.05.10 12:17
Dee 

ui nei Seeletänzli, das tuete mer mega leid für dich. Ich umarm dich grad i de Gedanke.

wie hät denn das chönne passiere? Bisch s erst mal bi dem Coiffeur gsi? ich chans mer ja grad gar nid vorstelle, dass de Salon das überhaupt öpper mache laht, wo so kei ahnig hät? Häsch di hoffentlich grad beschwert bim Coiffeur? Sorry, aber das gaht ja wohl gar nid!

Ich dänke denn am Mäntig ganz fest a dich und hoffe ganz fest, dass es so no usechunnt, wie du dir das vorgstellt häsch! Es isch ja vieles möglich und wenn e gueti Coiffeuse häsch, denn wird sie au dini Wünsch chönne realisiere!

Lass de Kopf nid hänge, ich weiss isch schwer i dere Situation, aber jetzt muesch s best drus mache!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

01.05.10 12:42
seeletaenzli 

danke euch beidne vell, vell, vell mol!
ech ben söscht emmer so z'frede gsi met ehre... ond sie ech d'chefin sälber...
ech verstoh au ned wie das hed chönne passiere...

etz han i d'hoor abegwäsche ond d'frisur sälber gsehd eso nöm eso schlemm us... aber ech chan die frisur wo ech mer gwönscht ha etz eifach nöm mache...
abgschmenkt han i mi au grad... ond hoff etz au sehr, sehr, dass es am mäntig klappt...

@tinkerbell
ech wart etz de mäntig ab. mer gsähnd üs den jo nochäne. wär söscht wörkli toll, wenn i zo dinere tante go chönnt... ech han jo met allem grächnet... hät aber niemols dänkt, dass es eso id hose go chan! ha mi wörkli extem druf gfreut ka..

aber a das ganze äne no good news... was min allerliebschti zuekönftig (ond han grad nomol müesse hüüle) mer hei brocht hed... er esch so en ängel... ond das eifach nome, well i truurig gsi ben... er esch sooooo en goldschatz!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

Datei-Anhänge
herz.jpg herz.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 202 kB

blumen.jpg blumen.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 205 kB

01.05.10 14:39
tinkerbell

nicht registriert

jo hei kopf hoch! wenigstens hesch etzt no gnueg ziit zom omeluege wäg öpper anderem. drück der duume dases am mäntig klappet!
hesch das met de lilie im hoor no usprobiert?

hei, ond di schatz esch jo mega härzig! fendi huere schön vo ehm!

grüessli tink

***3. Juli 2010***

01.05.10 14:45
peja 

ohje seeletänzli, das tuet mer leid.. mängisch hät mer eifach so sini vorstellig vo sache u isch dä uu trurig, das äs nid so gaht.. aber i würd au dä mäntig abwarte u i bin sicher, das ihr zäme ä ganz gueti frisur chönt mache, wo der super gfallt!! *kopf hoch u lieb gedrückt*

find i total härzig vo dim gg.. soo schön!

1 .. 10 11 12 13 14 15
Vorbereitigsziit   hochzeit   °oO°oo°   mitfahrgelegenheiten   perfektionistischer   diskutiert   verTRAUED   ehevorbereitungsverfahren   geschlechts-spezifisch   hochzitsvorbereitige   mutter-tochter-beste   personal-restaurant   bearbeitet   Organisationspunkten   kopfschmerztabletten   jubbel-trubbel-heiter-phase   himmelhochjauchzend   Hochzits-Vorbereitigs-Weekend   nöd-entscheide-chönne   Probefrisur