| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chat - hier wird über alles diskutiert..
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
06.05.10 20:33
Gloeggli 
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..

Hallo Dee

Danke, mer möchted Wiiessgold. Han die anere Hochzytsusstellig gseh ond mi total drii verliebt . Jetzt hani si mim Schatz no zeigt ond ehm hends au mega gfalle! Sie passed au total zo eus.

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

06.05.10 22:20
bettinli 

mir hend hüt au wieder einiges erlediget:

mir hend d'trauuigsbesprechig ufem standesamt ka
d'ring simer go abhole
d'lischt für die gschtelltä fötel mit dä gäscht gmacht

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

23.05.10 11:19
calla 

ich melde mich da au wiedermal und verzell bitz! bi eus gahts jetzt nur no 12 täg!
leider isch min grospapi no sehr unverhofft gstorbe und mer händ letscht fritig dbeerdigung gha. ...

sit geschter hani mis brutchleid dihei/bzw. bi mine eltere. ich han aber sgfühl, sisch mer zlugg .. ich duens hüt nomal probiere und suscht muen ichs dänn nomal bringe., dalternative wär e corsage drunder aber ich han no nie eini im 32/34 gseh...(hett öpper allefalls en tip?)

mini TZ hät ihres chleid vo sunsing übercho und es isch au mega schön worde

hüt abig hämmer no apérobesprächig bi mine eltere dihei (sie organisiered de apéro) und sie händ mer geschter scho bitzli verzellt - anschinend gits es salz- sowie es süess-apérobuffet , findi meeeega cool...!

suscht isch sozäge alles under dach und fach, nechscht wuche fangi a, alli kontäkt abtelefoniere... vo eus us chöntemer hüt also scho hürate .. (guet ich muen am beck no styropor bringe, aber das isch grad alles *winkewinke* zu peja)

greez, calla

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

24.05.10 09:23
calla 

update:
mis chleid ischmer viiiiel zlugg (mind 4cm)!!! ich han mich geschter mega ufgregt! sie händs im brutgschäft scho 2x müesse änger mache, wills immer zgross gsi isch und sie händs au dasmal nid gschafft, das so zmache wie ich das gern hett.. zudem händsmer mini "schleppe" kürzt... ich han jetzt hine öppe 7cm meh stoff wie vorne.. ich bin mega enttosche

ps: ich han max. es kilo abgno i de letschte 2 wuche und das macht chum 4cm umfang us...

24.05.10 09:40
sommerbrise 

Oje, calla das klingt wirklich sehr enttäuschen. Ne, ein Kilo macht wirklich nicht gleich vier Zentimeter aus (schön währe es ja schon)
Enger machen sollte ja nicht so schwierig sein, könnte man meinen. Aber wie sieht es aus mit der Schleppe und vorne? Kann man das noch retten?
Es ist total ärgerlich wenn es nicht klappt, schliesslich kostet so ein Brautkleid ja mehr als genug!

Kopf hoch! Irgendwie wird es wohl gut herauskommen.

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***

24.05.10 11:19
calla 

ich glaube nid dasmer das mit de schleppe no rette chan, de saum chamer evt no bitz uslah aber das macht viellicht 1cm us...
ich han no e elend langi und breiti stola, evt. chan e gueti schniiderin, die no/en teil devo, iiarbeite... mal luege... ich hett e idee, weiss aber nid ob sich das umsetze laht... (am liebschte wür ich grad selber ad nähmaschine sitze!!)

24.05.10 12:44
Schani81 

oje calla, hoffe mer chas no so ändere wie du der das vorstellsch.
evt. wördi au zonere andere schniederi, well dänke s'vertroue is brutgschäft esch warhschinlech au echli verfloge. schliesslech darfsch jo sones wahnsenns chleid en ganze tag aha, ond es geht miner meinig nüd schlemmers, weder das mer sech ned wohlfühlt ond du's die ganz ziet z'rächt zopfe muesch.

hoffe es klapped. *daumen-drück*

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

24.05.10 14:00
Carmile 

hey calla

au nei, so ärgerlich. das dörft doch bimene sontige kleid würkli nöd passiere. i han au nümm so vertraue i die schniderinne. bi mir sind drü fraue cho go abstecke und erst bide 3. wo alles vode andere nomol göffnet hät, häts denn guet usgseh. heti nöd reklamiert, wärs total schief usecho.

wenn anderi schueh würdsch alegge mit ere andere absatzhöhi? zum dis problem vode kleidlängi behebe? oje, es tuet mer würkli leid für di. aber es isch doch bi vilne hochzitssache so, jetzt eifach es beste druss mache. wäg de corsage han der no e message gschribe, villicht bringt der die jo no öppis? aber luegs so a, lieber zwiit wie zu eng, sus hetsch würkli es problem.und falls es kleid obe zwenig hebet, notfalls no mit so doppelsitigem klebband chli festmache. sicher nöd gad dini traumvorstelli :-(

wenn no irgendwelchi idee bruchsh, oder i der irgendiwe helfe chan, egal wie. meldsch di eifach, gell!

liebs grüessli

24.05.10 17:43
peja 

*winkewink* an calla zurück.. jep, das kriegen wir hin..
wegen dem kleid melde ich mich auch noch bei dir.. ;-)) tschüssli

03.06.10 12:59
calla 

sooo morgen wird geheiratet. kleines update zu meinem kleid: ich habe es bei der schneiderin noch ändern können. sie hat ihre arbeit wirklich toll gemacht aber es hätte noch etwas enger sein dürfen. daher habe ich mich gestern doch noch dazu entschlossen eine corsage zu kaufen.. farblich passt sie nun perfekt zu meinem kleid (natürlich konnte ich dann auch dem hösli nicht widerstehen). gestern abend bei meinen eltern habe ich dann alles zusammen nochmals probiert und es fühlte sich zimlich gut an, nicht 100% aber immerhin so, dass ich heiraten kann . trotzdem liess ich es mir dann nicht nehmen selbst noch mit nadel und faden am kleid noch den einen cm einzunehmen. es muss ein lustiges bild gewesen sein (hatte corsage, hösli, brautschmuck und meine super hohen brautschuhe an), wie ich da an meinem kleid hantierte..., meine mom konnte sich kaum halten vor lachen aber es musst sein - einfach für mich und meine "sicherheit" die ich unbedingt wollte.
ja auf alle fälle ist bei uns nun alles ready.. am dienstag liess ich meine nägel machen, heute morgen war ich noch bei der kosmetikerin für augenbrauen zupfen/wimpern färben und um 16.00 uhr gehe ich zur coiffeuse meine haare einlegen. schatzi ist gerade auf der schwanzi im media markt (ich glaube er ist ein bisschen nervös ) und schwelge ein bisschen ... heute abend schmeissen wir den grill an und geniessen unsere zweisamkeit und freuen uns auf morgen... ich werde mich somit hier verabschieden und melde mich erst wieder, wenn ich verheiratet bin... wünsche allen ein tolles wochenende mit vieeeel sonnenschein... herzlichst, calla

1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
Vorbereitigsziit   verTRAUED   hochzeit   Probefrisur   geschlechts-spezifisch   personal-restaurant   °oO°oo°   Organisationspunkten   kopfschmerztabletten   diskutiert   bearbeitet   nöd-entscheide-chönne   mutter-tochter-beste   jubbel-trubbel-heiter-phase   Hochzits-Vorbereitigs-Weekend   himmelhochjauchzend   ehevorbereitungsverfahren   perfektionistischer   mitfahrgelegenheiten   hochzitsvorbereitige