Chat - hier wird über alles diskutiert.. |
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
|
|
|
06.05.10 22:20
bettinli
|
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..
mir hend hüt au wieder einiges erlediget:
mir hend d'trauuigsbesprechig ufem standesamt ka d'ring simer go abhole d'lischt für die gschtelltä fötel mit dä gäscht gmacht
********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der ********** Ostschweiz statt
|
|
|
|
|
|
|
24.05.10 12:44
Schani81
|
oje calla, hoffe mer chas no so ändere wie du der das vorstellsch. evt. wördi au zonere andere schniederi, well dänke s'vertroue is brutgschäft esch warhschinlech au echli verfloge. schliesslech darfsch jo sones wahnsenns chleid en ganze tag aha, ond es geht miner meinig nüd schlemmers, weder das mer sech ned wohlfühlt ond du's die ganz ziet z'rächt zopfe muesch.
hoffe es klapped. *daumen-drück*
verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010
|
|
|
24.05.10 14:00
Carmile
|
hey calla
au nei, so ärgerlich. das dörft doch bimene sontige kleid würkli nöd passiere. i han au nümm so vertraue i die schniderinne. bi mir sind drü fraue cho go abstecke und erst bide 3. wo alles vode andere nomol göffnet hät, häts denn guet usgseh. heti nöd reklamiert, wärs total schief usecho.
wenn anderi schueh würdsch alegge mit ere andere absatzhöhi? zum dis problem vode kleidlängi behebe? oje, es tuet mer würkli leid für di. aber es isch doch bi vilne hochzitssache so, jetzt eifach es beste druss mache. wäg de corsage han der no e message gschribe, villicht bringt der die jo no öppis? aber luegs so a, lieber zwiit wie zu eng, sus hetsch würkli es problem.und falls es kleid obe zwenig hebet, notfalls no mit so doppelsitigem klebband chli festmache. sicher nöd gad dini traumvorstelli :-(
wenn no irgendwelchi idee bruchsh, oder i der irgendiwe helfe chan, egal wie. meldsch di eifach, gell!
liebs grüessli
|
|
|
|
|
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
|