| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chat - hier wird über alles diskutiert..
 1 2 3 4 5 6 .. 15
22.03.10 19:07
seeletaenzli 

Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..

@sabs

esch doch kes problem!
freu mi aber scho öber din nöchschte brecht... ond ben gspannt was för chleider so agluegt hesch :)
loh di ned stresse!

ganz en liebe gruess

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

22.03.10 19:15
sabs 

Ich han mis Chleid gfunde:-) Es het e Herzusschnitt und ich loh e Neckholderträger mache, es ischs Gegeteil vo dem woni ha wölle:-) es richtigs Prinzessinekleid, mit Rieseschleppe und Unterrock.... Bi sunscht sehr e praktisch veralagti, aber es het mi grad gno:-)
Freu mi so

22.03.10 19:18
seeletaenzli 

sabs, dass esch bi mer genau glich gsi... han au ganz es anders chleid gnoh, als erwartet...
aber wem mers ahed, den weiss mer eifach... DAS esch es

hesch es beld vom chleid? wür mi riisig wonder näh.

22.03.10 19:37
sabs 

ha dir es mail gschickt

22.03.10 22:13
peja 

ja das gaht glaub no vielne brütlis so.. mer isch äs au so gange.. han ä vorstellig gah, bin aber schlussändli mit ganz eme andere chleid usegloffe... u han sooooo freud!

23.03.10 20:35
seeletaenzli 

@peja

gäll... ach ech freu mi scho sooo, wenn i de aprobetermin ha (12.april) ond nomol is chleid schlüffe chan...

23.03.10 21:46
calla 

@aaprob - chan eu so nahfühle....
snechscht mal wänn ich mis chleid alegge isch dänn, wänn ichs chan go abhole - am 21.5.2010

@airbrush
mini farb "blättered" langsam ab.
gsicht und händ sind mittlerwiile farb-frei... am körper gsehts us als hetti huutriss ...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

23.03.10 21:55
peja 

ja i chan mis im april no go abhole u freu mi jetzt scho.. ;-) jetzt bin i nach langem hin und her, würkli total zfriede.. si sind mer sehr entgägecho mit em priis fürs chleid, mit änderig, unterwösch, reiferock u dschueh.. ha sehr freud!

i chans mer ja fascht nid vorstelle, das i fascht zwei mönet die hz scho verbi isch.. die ziit gaht soo schnell, viel dschnell für sooo sache.. i tue doch sooo gärn organisiere, im internet chli stöbere, sache usprobiere, im forum sich freue u bald sött das alles verbi si.. hmm..

24.03.10 09:30
Franziska

nicht registriert

Hallo Zäme,
ich war gestern über zweieinhalb Stunden mit unseren Hunden unterwegs und das in einem Kurzarm- Shirt!!
Da hab ich das erste mal das Gefühl gehabt, dass es bald Sommer wird und der termin naht....

Ich wünsch allen Bräuten hier einen so tolen sonnigen Tag an ihrem Fest, war total am träumen....
Langsam mach ich mir sorgen um mich selber, täum am helligen Tag
lg Franziska

24.03.10 15:12
schusseli 

Hihi Franziska, mir geht es bei diesem Wetter genau gleich wie dir! Ich war über den Mittag am See und hab nur so vor mich hin geträumt und gedacht, wow, die Zeit vergeht so schnell und der Tag rück immer näher. Bin ganz chribbelig

Ich hoffe sehr, der Tag wird so sonnig! Aber Hauptsache wir haben die Sonne im Herzen!

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

1 2 3 4 5 6 .. 15
kopfschmerztabletten   geschlechts-spezifisch   Vorbereitigsziit   hochzeit   ehevorbereitungsverfahren   perfektionistischer   Organisationspunkten   bearbeitet   mitfahrgelegenheiten   himmelhochjauchzend   verTRAUED   personal-restaurant   Hochzits-Vorbereitigs-Weekend   °oO°oo°   diskutiert   mutter-tochter-beste   jubbel-trubbel-heiter-phase   hochzitsvorbereitige   Probefrisur   nöd-entscheide-chönne