Chat - hier wird über alles diskutiert.. |
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
|
02.04.10 18:47
vivala010nicht registriert
|
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..
Mir haend dae norman au buecht isch wuerklich sehr konaktfreudig. Isch unglaublich wiae oft er do erwaehnt wird
|
|
|
|
|
04.04.10 23:41
happyday
|
*judihuiiiii* und wider chömmer en task vo de to do list striiche: d`sitzornig isch under dach und fach. hammer das vill komplizierter vorgstellt als es jetzt schlussändli gsih isch.
zerscht hemmer d`saalgrössi (inkl. igäng, fänschter) und d`tisch massstabgetröi us karton agfertiged. denn d`gäscht bzw. d`päärli us de gäschtelischte usdruckt und fötzeli usgschnitte. ja und denn isch s grosse zämewürfle losgange. frei nachem motto: wer verstahd sich mit wem und wie bringed mer en durmischig ane, das es nid tisch gid wo nur party-hängschte sitzed (lärmepegel, luuts gelächter, fascht schoh clih de mittelpunkt ... ach iehr wüssed schoh wasi mäine) und äbe nid so tischkombinatione wo nur ruhigi lüüt (die fühled sich denn vo so luute tisch gstört) sitzed. es mues en gueti durchmischig sih, so das jede tisch vo jedem typ mönsch en hand voll hed. ich finde das sälber us gascht immer die beschte sitzornig, wenns genau so isch.
jetzt hemmer das ganze noh im excel mit de gäschtenummere abbildet und dä plan isch denn d`grundlag für de tätschmäischter demit er wäis, wer wo sitzt, falls es frage vo de gäscht gid (klaro hemmer namenschärtli aber z.b. s`grosi chammer ja grad an tisch begläite wenn de tätschmäischter wäis wo sie sitzt).
|
|
|
|
19.04.10 22:11
calla
|
ha mi scho länger nüme gmolde drum churz es update us eusere front:
- nächsten samstag (24.4.) ist mein poltertag (eieiei... beginn 12.00 bei TZ, muss ein weisses tischi mitneh - mehr weiss ich nicht) - offerte für hz-torte erhalten (schwedentorte, 40 personen, 3 stöckig wobei 2 davon atrappen) chf 1000.- !!! die spinnen echt.. wohlverstanden - die deko an unserer torte beschränkt sich auf 3 grüne satinbänder und den tortenstecker welchen wir aber selber bringen.. - anzug gg, nach änderungen def. zuhause - mom und schwie-ma sind auch eingekleidet (wow, schööööööön!) - einladungen für die trauung sind draussen - probeessen ist durch und war fantastisch! - "kinderproblem" gelöst - 2x gute taten vollbracht da 2 singles seit neuestem einen partner haben - es dürfen beide mit ans fest.. mehr platz haben wir nun aber def. nicht mehr. - liebesbrief für gg gemacht - lustig, haben den auftrag nun von den TZ's erhalten..., wollten wir ja sowieso machen... naja, jetzt musste er auf A3 sein... war sehr kreativ (ich weiss gar nicht ob mein gg den auftrag auch erhalten hat... wir tun beide so nichts dergleichen hi,hi..) - nochmals deko nachschub bestellt.. (menno, geht echt ins geld so krimskrams!
wünsche allen einen schönen abend
°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°
|
|
|
|
|
21.04.10 11:34
Freudepur
|
Hallo
Ich bin gerade mega kribbelig... Heute Abend gehe ich mein Hochzeitskleid abstecken. Hoffentlich gefällt es mir noch! Ach das ist doch blöd, natürlich gefällt es mir noch, ich sehe mir ja fast jeden Abend die Fotos an.. Aber trotzdem.. Und dann wähle ich auch die Unterwäsche und das Diadem aus und dann ist irgendwie alles zusammen... Diese Woche ist so viel los.. Heute das Kleid, morgen gehen wir das Menu besprechen und dann am Freitag das Schiff besichtigen und Apero auswählen.. Und am Samstag dann Probefrisur und Make up.. Mann oh Mann, da ist echt was los...
@Calla: 1000.- für eine Torte für 40 Personen, das ist doch Wahnsinn! Sind die Atrappen vergoldet? Aber welchen Durchmesser hat den der "echte" Stock das der für 40 Personen reicht??
|
|
|
21.04.10 12:43
happyday
|
hoi zäme - ich ha geschter au min letscht termin gha zum chläid alegge. es isch fix fertig vo de schniideri zrugg choh und ich has mit allem drum und drah woni ide zwüscheziit bsorged ha dörfe go alegge. mano bih ich chribelig gsih. letschtmal bim abstecke hani äbe so en bad day verwütsch und garnid so richtig fröid gah. drum hani chlih schiss vor dem geschtrige termin gha.
aber es isch alles andersch choh als dänkt und ich hami sowas vo perfekt und wohl gfühlt im jetzt uf mich apsste chläid, es isch es gfühl gsih wommer garnid chah beschriibe. au de schmuck d`underwösch, d`schueh ... es hed alles passed und am allerliebschte wäri noh ewigs im lade umegstoliziert und hät äifach i allne pose gluegt wies so usgehd.
hami jetzt entschide, dasi s`chläid aber det im lade lah und s`erscht zwe täg vorem grosse tag gah go abhole. sie tüends mer denn noh ufglette und dä service nimi gärn in aspruch.
@freudepur: wünsche der hüt bim chläid aprobiere au rüde vill spass und gniess es!
|
|
|
|
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
|