| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chat - hier wird über alles diskutiert..
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
22.04.10 09:21
Freudepur 

Re: Chat - hier wird über alles diskutiert..

Hallo

Oh Mann!! Eigentlich wollte ich jetzt darüber schreiben wie's gestern war aber ich bin gerade so genervt, ich könnte schreien!! Warum muss ich in meinem Job ständig den Kopf hinhalten für Fehler welche andere gemacht haben!!!
Dieses blöde Unternehmen geht mir langsam so auf die Nerven!! Ich arbeite an der Front und wenn hinten irgendein Ar... einen Mist baut, darf ich das nach aussen erklären und alle Welt denkt ich sei ein Idiot!!! Ach Ihr Lieben ich bin echt durch... Was mach ich hier!!
Ich kann das gar nicht brauchen.. bin doch eh schon so angeschlagen und habe gerade eine sensible Phase..

23.04.10 11:38
seeletaenzli 

hey freudepur..
chopf hoch... so phasene köhred eifach dezue!!!

vellecht magsch jo etz schriibe, wies vorgester gloffe esch?

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

23.04.10 11:40
seeletaenzli 

@carmile
wönsch der en suuuuper tag ond en super obig... gnüss es in volle zöög!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

23.04.10 12:09
Carmile 

@freudepur: es chunt scho wieder. so nervigi phase gits doch immer, egal ob im job oder ide hochzitsvorbereitige. meistens chunt denn gad no alles zeme oder me isch e scho greizter will öppis nöd funktioniert. du wirsch gseh, plötzlich machts di nögste tag zack und alles klappt wieder. es isch eifach e achterbahn :-))

chunt scho guet, i kennes;-)

23.04.10 13:37
schusseli 

Liebe Brütlis

Isch eu bewusst, dass es ez mit d Saison agfange het und jedi Wuche e neui Brut vo eus wird hürate? Ich bin gester lang uf eusem Gartesitzplatz gsässe miteme Gläsli Wii und denn bini richtig is philosophiere ine cho. Bi mir isch es ez denn au gli so wiit und wenn ich a die Vorbereitigsziit zrugg denk, denn wird mis Herz gad erwärmt. Vor guet eme Jahr hend mir agfange mit de Planig und ez isch es so nöch, ich chas gar nöd recht fasse! Es isch so e intensivi Ziit gsi mitere Achterbahn der Gefühle, vo sehr höche Glücksgfühl zu total überforderet si, mal enttüscht z'si, nervös, glücklich, ufgregt....so viel emotionali Moment! Ich han glaub no nie ineme Jahr uf so churzi Ziit use so viel Gfühl empfunde. Das find ich scho no recht krass!

Und ez han ich plötzli gmerkt, was ich während dem Jahr vergässe han z mache, nemli es Tagebuech führe mit all dene verschieden Moment! Ich rate eu, schriebed eu so schöni Gfühl nachem Brutchleid abstecke, Probefrisur oder au negativi Gfühl ines Tagebuech. Das bereu ich ez irgendwie echli, han ich das nöd gmacht....

Ich säg eu, wenn ich a de Moment denk, wenn ich mit mim Papi id Kapelle inelaufe, schnürrts mir fast d Luft ab, einersiits us Freud und anderersiits au us Ufregig und Nervosität...es werded all uf eus luege und au wenn ich selbstbewusst bin, wird ich sowas vo nervös si...uiuiui....

Uf jede Fall freu ich mich uf jede Bricht vo eu Brüütlis, ich fiebere richtig mit und d Emotione gönd mit mir ez richtig übere

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

23.04.10 14:06
chichi 

so, morn isch es au bi mir so wiit - verhüratet bini ja scho sit einere wuche und es isch es schöns gfühl. aber wäni morn dänn bi de freie trauig nomal ja gseit han zu mim schatz und mir dänn au üsi wunderschöne ring chönt träge, dänn wirds mir glaub nomal vill bewusster und no vill schöner
ich bi eigentlich no erstuunlich relaxed, aber d nervosität chunnt dänn sicher no... uf jedä fall freui mi uh fescht, dass es jetzt dänn endlich so wiit isch und ich min brütigam dörf hürate
s wätter gseht ja uf jedä fall scho mal super us, dänn cha's ja nur no guet cho...

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3

23.04.10 14:07
vivala010

nicht registriert

hmm irgendwie weissi au ned wohi ich das poste söll und zwor gots drum dasi oft glese han das mo sich ihm nochhinein für es anders chleid schuhe entschied hett ...

hmm jetzt mini frog , luegäd ihr au no wieteri burchleid etc ah??? lg

23.04.10 14:10
Snowshot 

@schusseli. Das hast sehr schön geschrieben. Und danke für den Tip mit dem Tagebuch. Bei mir dauerts noch ein wenig länger bis es soweit ist,aber auchmich "tschuderts" manchmal heute schon wenn ich an den Moment denke,wo ich mit meinem Vater vorlaufen werde!

Ich wünsche allen Sommerbräute 2010 einen sonnenreichen Sommer mit vielen Emotionen und ein schönes Fest.

23.04.10 14:35
Soefeli82

nicht registriert

@vivala010 - mir geits im momänt grad so. ig ha äs brutchleid bstellt woni wunderschön finde, aber irgendwiä weisi nid, öb das diä richtegi entscheidig isch gsi. ig bi vil im internet am bilder luägä vo anderne brutchleider u weni när mis foto mit mim bstellte chleid wider agluege, chani nid sägä, mol das isch mis troumchleid. klar am afang, wonis usegläsä ha, isches das scho gsi, aber mitlerwile weisi sälber nid, öb das no mis troumchleid isch oder nid. ig hoffe, dass das gfüähl vom troumchleid wider zrügg chunnt.

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

23.04.10 14:43
haexli75 

Jo e intensivi Zyt geit au bi mir gli z'änd. I 14 Tag isch es so witt und ig darf JA säge.

Es het würkli vili Hoch und Tüüfs gä, aber jetze so churz vorhär bi ig erstundlech ruhig. Es isch alles organisiert und jetz freue ig mi nume no uf dä Tag.

Ig ha kes Tagebuch gführt, aber ig ha versuecht alles fotografisch fescht zhalte. Jedi Location, wo mer sind go aluege, jedes Brutchleid, jede Azug, s'Probeässe, Gaschtgschänk etc. Und do dermit hei mer jetz fasch e Fotostory.

Zu de gröschte Highlights het sicher s'finde vom Brutchleid bzw. s'erschte Probeträge mit allne Accessoirs ghört. E super Erinnerig isch au üses Loveshooting im Vorfäld gsi. Und es absoluts Glücksgfüehl hei mer gha, wo ändlech klar gsi isch, dass alles klappt (Wunsch Traulokal, Wunsch Abendlocation, Wunschfotograf etc.).

E grossi bericherig isch für mi das Forum gsi. Ha vili gueti Idee do gfunde, au vili vo mini Bedänke sind besitigt worde i de Gspräch. Dür Euch alli isch die Zyt vo dere Vorbereitig no grad mol schöner worde.

Liebi Grüessli
Haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **

1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
geschlechts-spezifisch   bearbeitet   mitfahrgelegenheiten   Vorbereitigsziit   Probefrisur   jubbel-trubbel-heiter-phase   kopfschmerztabletten   °oO°oo°   Hochzits-Vorbereitigs-Weekend   Organisationspunkten   nöd-entscheide-chönne   personal-restaurant   perfektionistischer   hochzitsvorbereitige   diskutiert   ehevorbereitungsverfahren   hochzeit   verTRAUED   himmelhochjauchzend   mutter-tochter-beste