Diätfrauen |
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 33 .. 38
|
|
|
|
|
17.07.12 09:31
Rela
|
Re: Diätfrauen
Bi eus isches au so, dass eusi gmeinsami Mahlzit am Abig wär. Mier lueget halt das mier am Wuchenänd immer chönd zäme ässe und da gönn ich mier dänn amigs au öpis. Kennt öpert gueti Rezept (online, Buech etc.) mit wenig Cholehydrat und Fett aber eher eiwisshaltig?
|
|
|
|
17.07.12 09:45
saerli
|
@ Schmetterling Bi eus esch es au so... GG het am Obig mega hunger, will er het am Tag ned so dMöglichkeit öpis rächts zEsse und denn chochi halt was zum zNacht. Gester hets Salat und Riis geh... Das goht jo no. Mer ässed scho eher gsund, aber ebe, smeiste het Kohlehydrat dinne. Aber er brucht au mol en Teller Pasta und do chan ich ned eifach näbedra sitze und öpis liechts ässe, wo ich nach 10 Minute weder hunger ha
I ha im Januar en Lebensmittelvergiftig gha. Das het dezue gfüehrt, dasi en Wuche fast nüt gässe ha, bzw. was ine esch (wenn i öberhaupt was ha chönne ässe), esch grad weder use... I ha den rächt müesse luege was ich isse, bzw. i ha au ned alles chönne ässe und ha au ned uf alles Lust gha. Ha sehr viel Wasser und Tee trunke und ned viel, defür rächt gsund gässe. I ha 4kg abgno... Ein positive Punkt vo dem ganze Aber i ha alles sit em April weder druffe.......
I ha knapp 57kg bi 1.61 Körpergrössi... Optimal wäred 54kg... Wunschgwicht wär 52kg (Ilusion) Solang i mi wohl fühle esch jo alles guet. Aber i fühle mi im Moment ned wohl und darum frustets mi, dass es "so schwierig" esch wäg 2-4kg sech so müesse abzrackere wie z.B. dAngi.
@ Angi Mach der doch kei Gedanke wend 1kg meh oder weniger hesch. Gseht mer das den so guet?? Also bi mer gseht mer da glaub ned. I verstoh din Frust
@ Muus Jo Eiwiss esch glaub emmer guet
I glaub grundsätzlich set mer sech eifach im Mass und gsund ernähre. Mer set ned müesse verzichte, aber mer muess Grenze kenne. Vellecht mal chli weniger oder gar kei Butter dra mache, zObe am beste kei Kohlehydrat Esse, defür chli Eiweiss, Süesses am beste nach de Mahlzite und ned zwüschedure und vorallem viiiel trinke. Was dezue chonnt esch nat. Bewegig... ohni die goht nüt. Do muessi mi ebe au ade Nase neh...
|
|
|
|
|
17.07.12 09:57
Rela
|
Saerli: Merci für de Tipp. Mier gahts übrigens ähnlich ich bin grundsätzlich nid unzufride mit mim Gwicht und es fruschtet mich au zimlich mich wäg paar Kilos abzrackere. Ich han mier au überleit ka es Programm wie WeightWatchers azluege aber es isch eifach vill z tür und z ufwändig für es paar Kilos.
Ich han äbe au gmerkt, dass wänn ich cholehydratarms Ässe choche und dänn no Sport mache, isches eifach z wenig und dänn mag ich au gar kei Sport mache.
Kennt öpert ebalance.ch und het villicht Erfolg demit ka oder findets no guet?
|
|
|
|
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 33 .. 38
|