| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diätfrauen
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 38
17.07.12 10:17
angiyves 

Re: Diätfrauen

saerli:

@ Angi
Mach der doch kei Gedanke wend 1kg meh oder weniger hesch. Gseht mer das den so guet?? Also bi mer gseht mer da glaub ned.
I verstoh din Frust


Hey ebe seht mes! Vorallem am Buch!

17.07.12 10:22
Muus 

Re: Diätfrauen

angiyves:
saerli:

@ Angi
Mach der doch kei Gedanke wend 1kg meh oder weniger hesch. Gseht mer das den so guet?? Also bi mer gseht mer da glaub ned.
I verstoh din Frust


Hey ebe seht mes! Vorallem am Buch!

Ich finde auch, bei mir sieht man jedes Kilo. Ist tatsächlich so, auch messbar (Bauchumfang). ABER: in letzter Zeit wurde ich 2x gefragt, ob ich ABGENOMMEN habe?! Obwohl ich wirklich so schwer bin wie noch nie. Hm.....

Aber, und das hab' ich auch schon mal gesagt: ich mach's ja für mich und nicht für die anderen.

:)

17.07.12 10:26
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

Proeschu: ganz Normale, i mim schlaue buech sttoht ebe, dass wenn mäh nid mögt viel esse am Morge, mäh au cha Fruchtsaft trinke drmit mäh uf d Punkt chunnt... Mi Mage macht das tiptop mit und mir isch nid schlecht...

Saerli: ohh, das isch kei schöni Sach do verzichtet mäh liebe ruf dr Gwichtverluscht... Ig bi ebe leider ode rzum Glück nie chrank so dass ig mol würd abneh.
Mir esse ebe au sehr gsund, das isch nid s Problem, aber halt ebe zum Znacht halt sehr gärn Pasta oder Härtöpfel und vorallem im Winter halt eher chli "deftiger".. Ig probiers jetzt mol wieder mit em verzicht vo Kohlehydrat am Obe und zum Glück gits jo Luxusdäg! Bim letshct mol ha ig irgendwenn meh luxusdäg gha als Diät däg, aber ig will jo au mis Läbe gniessä und nid nur verzichte.. Aber ebe, wer schön sein will muss leiden.

17.07.12 11:00
FleenM 

Re: Diätfrauen

Hey ihr Liidensgenosse

I ha mit Paramedi agfange und es lauft super. I chönnt mi zwar in Arsch bisse, willi gester gliich chli Luscht gha ha uf Schoggi und denn es Reiheli gesse ha. Grummel.. de ganz Tag glueget und denn sowas. Aber sust findi jetzt dä Weg echt super

17.07.12 11:23
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

Hallo fleenM

Was isch Paramedi? vo däm ha ig noni ghört, machsch das Betreut oder eifach für di... ??
Glaub wenn du uf das Schoggi reiheli verzichtet hetsch wärs dir nid so guet gange und denk denn verleidets au eim.. Bim nächscht mol wenn du wieder luscht hesch nimmsch no es halbs und denn nur no ei Stückli.. Glaub mir mit dr zyt längt das... :-)

17.07.12 11:35
FleenM 

Re: Diätfrauen

Hey Schmetterling

I mach das betreut, lueg chasch do nolese.

http://www.paramediform.ch/

I erklärs gliich churz hihi
Sie tüend dir det usrechne wie viel Eiwiss/Cholehdydrat etc din Körper brucht pro Tag und a das haltisch di denn. Bisch frei im choche, was chochsch, muesch eifach luege, dass die Verhältnis stimmet. Also mir gohts sehr guet mit däm!

I goh jedi zweit Wuuche ines Gspröch, wo sie mini Plänli aluegt, sie gehnd extra so chlini Flyer, wo chasch iträge, was gesse hesch und denn gsehsch ob d'Verhältnis stimmet, und sie git amigs no Inputs und Tipps und du chasch sege, wies dir gange isch oder mit wa müeh hesch und denn hilft sie.

Isch mega kuul. Es chostet zwar chli meh, aber i ha gfunde für d'Hochziit leisti mir das jetzt!

hihi, do hesch recht mit dä schoggi. Es het scho guet toh!

Edit: Wegem warm choche. Mir esset eigentlich au immer zämä warm Znacht, hend jetzt aber umgstellt, dass mir am Zmittag Kohlehydrat zu eus nehmet. I machs jetzt so, dassi eus am Obig de Zmittag vom nexte Tag choche. So chömmers gliich durezieh und esset denn eifach znacht zämä. Eiwiss und Salat

Zuletzt bearbeitet am 17.07.12 12:16

17.07.12 12:15
Chatzezuengli 

Re: Diätfrauen

Hoi zäme, nur noch 3 kg bis zu meinem Idealgewicht
Ich darf mich jetzt in den Sommerferien einfach nicht hängen lassen. sonts ists passiert

Meine Mom ist auch wieder am Diätlen. Sie ist bei einer Ernährungsberaterin gewesen und macht jetzt die "Montignac Methode" si hat im ersten Monat 7kg verloren und darf essen essen essen und nochmals essen.

17.07.12 12:36
angiyves 

Re: Diätfrauen

Chatzezuengli:
Hoi zäme, nur noch 3 kg bis zu meinem Idealgewicht
Ich darf mich jetzt in den Sommerferien einfach nicht hängen lassen. sonts ists passiert

Meine Mom ist auch wieder am Diätlen. Sie ist bei einer Ernährungsberaterin gewesen und macht jetzt die "Montignac Methode" si hat im ersten Monat 7kg verloren und darf essen essen essen und nochmals essen.


3 Kg hesch schnäll! Cool!! Bi mir sinns au öbbe soviel!

Mhmmm, das tönt doch perfekt! benid i si grad!

17.07.12 12:57
jusi 

Re: Diätfrauen

Rela:
Kennt öpert ebalance.ch und het villicht Erfolg demit ka oder findets no guet?

hei rela

ha mit ebalance vo Sept. 2008 - Jan. 2009 17 kg abgnoh, bi sehr z fridä drmit, bruchs jetzt no zum kontrollä z bhaltä und no bitz witer z machä... aber au do, es goht nüt ohni disziplin

eb isch äigentlich nüt anders as ä hilf für ä usgwogeni ernährig und no bitz fdh...

17.07.12 14:06
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

Hallo Jusi
Wow das isch ä mega leistig... vorallem i derä Zyt.. Was isch denn ebalance? Ha denkt ig kenn scho alli Diäte aber das isch mir au neu?

Jo probier au FdH.. Fang öbis afo ässe und gibt dr Rescht mim Schatz.. Langsam findet ers nüm so luschtig.. nei ess jetzt wirklich nur no soviel ig mög und nid wie ig luscht ha... ha immer sgfühl gha miess alles ufässä (so wies mis Mutti immer gseit het..)

Saerli: s machts au nid besser wenn du unter em Talk verzellsch was du bisch am ässä.... Zum Glück ischs erscht dr 2. Dag bi mir... also ha ig no keini Glüscht.... hoff die anderä vertrages... Dir glich ä Guete und gniess sä.

 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 38
vorschwangerschaftsgewicht   Gratuliere   einfach   richtig   Good-Old-Times-Klamotten   angiyves   Vielleicht   geküsst   Diätfrauen   ebalance   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Problem   Insulin-Trennkost-Rezepte   weniger   Kohlehydrat   Hackfleisch-Gemüse-Kuchen   eigentlich   Proeschu   susanne-gerlach-marlies-klosterfelde-wentzel   Oktober