| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diätfrauen
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 38
20.07.12 17:16
MaLu 

Re: Diätfrauen

liebe muus, ohje! hoffe also, dass du nicht zu viele nervig-stressige telefone hast!!
bei mir nützen bei akut-glüst dar vida oder früchte.. muss mich da mega am riemen reissen, da es bei uns auf der arbeit immer schoggi und süsses hat!

e guete bei deinem leckeren znacht und proost ;)

20.07.12 18:22
angiyves 

Re: Diätfrauen

Oje Muus, sehr müehsam!!!
Also ich ha irgendwie im Momänt ständig hunger vorallem am Obe!

20.07.12 19:21
MaLu 

Re: Diätfrauen

angiyves:
Oje Muus, sehr müehsam!!!
Also ich ha irgendwie im Momänt ständig hunger vorallem am Obe!

ig o!!

20.07.12 19:57
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:
angiyves:
Oje Muus, sehr müehsam!!!
Also ich ha irgendwie im Momänt ständig hunger vorallem am Obe!

ig o!!


Und kasch standhalte? Was hilft Dir?

21.07.12 10:42
MaLu 

Re: Diätfrauen

äbä nid immer
am abe isches am schlimmste.
am beste hilft, wenni zb gred nachem znacht ässä gah gah zähnputze, denn issi meistens nüme..
dr tag dür nützt am beste, weni viel z tüe ha und abglänkt bi..

und bi dir?

hmmm.. itz isches lang guet gange, aber im moment hani z gfüehl, jedes chlyne brösmeli schlat gred kilowiis uf d waag
nach sport isch super, aber wenni mau ei tag ussetze, hanis gred sofort wieder druf! wie isch das bi euch?

21.07.12 10:59
Muus 

Re: Diätfrauen

Bei mir ist v.a. das abendliche Home-Kino gefährlich... gestern stibizte ich noch ein einzelnes Praliné...

Mein Geheimtipp gegen abendliche Süsslust ist Gewürztee (Chai) mit ein wenig Milch und ev. einem kleinen Löffel Zucker oder Assugrin.

@MaLu: Kenne ich gut, so Phasen, wo jedes Brösmeli ansetzt....

Kürzlich hab' ich mal gelesen, dass bei manchen Frauen das Abnehmen erst klappt, wenn sie die Pille absetzen. Könnte ich demnächst selber ausprobieren... aber leuchtet mir noch ein, denn Hormone bewirken ja allgemein sehr viel im Körper.

Schönes WE!

21.07.12 14:04
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:
äbä nid immer
am abe isches am schlimmste.
am beste hilft, wenni zb gred nachem znacht ässä gah gah zähnputze, denn issi meistens nüme..
dr tag dür nützt am beste, weni viel z tüe ha und abglänkt bi..

und bi dir?

hmmm.. itz isches lang guet gange, aber im moment hani z gfüehl, jedes chlyne brösmeli schlat gred kilowiis uf d waag
nach sport isch super, aber wenni mau ei tag ussetze, hanis gred sofort wieder druf! wie isch das bi euch?


Jo bi mir isches glich! Due denn au Zähne putze. Und ha es Biechli wo i jede Dag 3 Mohlzite ischribe dörf- mehr nit! Und wnni Znacht ka ha, gits eifach nüt me.
Bi mir isches au schwierig mitem Spor. Nochem Sport bini immer zwüsche 53 und 53.5 Kg und am nekschte Dag grad wider 1 Kg mehr! Und ich trainier jo 'nur' 3 Mol in dr Wuche...

22.07.12 09:06
MaLu 

Re: Diätfrauen

@ muus, ja das mit dr pille isch möglich.. i ha se o scho zwüschine abgsetzt, wenni z gfüehl ha, i brüüchi wieder e "chemie-freii" phase het aber ämu z letscht mal nüt positivs mit dr waag derbi usegluegt

ja z homekino isch bi mir o gfährlech. und i wirde geng wieder vo mine jungs verfüehrt.. isch eifacher gsi, wo si no chly si gsi und ig ihne eifach ha chönne e riiswaffle zwüsche d zähn schiebe

@ angiyves, de het me z gfüehl mit 3 mal sport sig me scho recht fliissig, aber a de rästleche 4 tag het me z gwicht gliich wieder druf.. mir geits genau so! isch chly frustrierend, gäu?
i frage mi, wie de das im winter wird, wohni def. nid 3 mal pro woche sport mache..

22.07.12 09:37
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:

@ angiyves, de het me z gfüehl mit 3 mal sport sig me scho recht fliissig, aber a de rästleche 4 tag het me z gwicht gliich wieder druf.. mir geits genau so! isch chly frustrierend, gäu?
i frage mi, wie de das im winter wird, wohni def. nid 3 mal pro woche sport mache..

Hihi, mir ticke glaub genau glich! Ha mir das mitem Winer au scho überlegt. Dezue ane hass ich de Winter! Und im Novämber gömer no ane Hochzit

Gescht Obe ha ich uf eimol meeega Gluscht becho (weekend isch ame übel) und ha mir denn e Grientee mit Milch gmacht- het gholfe!!!

Jo ich dänk, me muess dra blibe und darf sich eifach nit viel gönne, denn klappts! Eifacher gseit als gmacht

22.07.12 10:29
MaLu 

Re: Diätfrauen

angiyves:


Hihi, mir ticke glaub genau glich! Ha mir das mitem Winer au scho überlegt. Dezue ane hass ich de Winter! Und im Novämber gömer no ane Hochzit

Gescht Obe ha ich uf eimol meeega Gluscht becho (weekend isch ame übel) und ha mir denn e Grientee mit Milch gmacht- het gholfe!!!

Jo ich dänk, me muess dra blibe und darf sich eifach nit viel gönne, denn klappts! Eifacher gseit als gmacht

ja, i has o z gfüehl

i hasse dr winter o.. bzw er frustriert mi eher, finde alles e tick schwerer im winter..
bi o nid so dr typ hallebad-schwümme, muess mir das villecht no agwöhne

mir bliebe dranne und i hoffe, du bliebsch üs o no nach dim hochzyt erhalte das isch ja scho mega gly

Zuletzt bearbeitet am 22.07.12 10:31

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 38
einfach   Proeschu   Kohlehydrat   ebalance   weniger   richtig   Problem   angiyves   Gratuliere   geküsst   eigentlich   Insulin-Trennkost-Rezepte   Vielleicht   Hackfleisch-Gemüse-Kuchen   susanne-gerlach-marlies-klosterfelde-wentzel   vorschwangerschaftsgewicht   Good-Old-Times-Klamotten   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Diätfrauen   Oktober