| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diätfrauen
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 38
22.07.12 12:33
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:

ja, i has o z gfüehl

i hasse dr winter o.. bzw er frustriert mi eher, finde alles e tick schwerer im winter..
bi o nid so dr typ hallebad-schwümme, muess mir das villecht no agwöhne

mir bliebe dranne und i hoffe, du bliebsch üs o no nach dim hochzyt erhalte das isch ja scho mega gly

Jo genau so isches bi mir im Winter au! Gaaaar nit motiviert, numme zum frustriert ässe Vorallem hani denn au mehr Luscht uf Richtigs und warms Ässe und iss denn au weniger Frücht und Gmies! Im Summer het mis Müesli am Morge scho sicher 4 Sorte Frücht drin und es het so feins Züg wos im Winter nit het

Jo sowieso blibi do- süscht wird mir jo no langwilig

22.07.12 13:57
MaLu 

angiyves:

Jo genau so isches bi mir im Winter au! Gaaaar nit motiviert, numme zum frustriert ässe Vorallem hani denn au mehr Luscht uf Richtigs und warms Ässe und iss denn au weniger Frücht und Gmies! Im Summer het mis Müesli am Morge scho sicher 4 Sorte Frücht drin und es het so feins Züg wos im Winter nit het

ja genau! mir müesse de villecht es wintergrüppli bilde

22.07.12 14:22
angiyves 

MaLu:

ja genau! mir müesse de villecht es wintergrüppli bilde

23.07.12 06:25
MaLu 

guete morge liebi diätfraue!
i wünsche euch allne e schöne tag!

i ha gred beschlosse, morn e faste-tag izlege

23.07.12 08:37
angiyves 

Guete Morge

Das wünsch ich Dir au. Die Wuche wird s Wätter suuuuper- also viel bade. Jetzt hauis denn ufs Velo

Oh, e Faste-Dag... viel Glück

LG

23.07.12 08:58
Muus 

Guete morge zäme

Merci, euch auch einen tollen Tag und eine super Woche!

Ich hab' letzte Woche insgesamt 1kg abgenommen, das motiviert mich gerade sehr! :) Und, lustig, letzte Woche haben mich zwei Leute, die mich beide sehr lange kennen, und sogar meine Mutter gefragt, ob ich abgenommen hätte!?! Dabei fühlte ich mich letzten Montag wie ein Fass und wog auch so viel wie seit ca. 8 Jahren nicht mehr! Sehr speziell.

Also, weiter geht's - heute Morgen hab' ich schonmal die Butter weggelassen beim Zmorge. Muss mir jetzt noch etwas feines leichtes zum Zmittag überlegen. Ideen?

LG, Muus

23.07.12 09:21
Proeschu 

@Muus

Wow, gratuliere der zo -1 Kilo! Das esch jo suuuper ond motiviert secher mega!
Tipps wägem zMettag chani der leider ned geh... be do amigs ned sooo kreativ bide liechte Sache

24.07.12 11:19
Muus 

Hallihallo zusammen

Wie läufts bei euch?

Wollte eigentlich gestern joggen gehen, bin dann aber zum Coiffeur (war auch dringend nötig). Und heute gehen wir mit Freunden grillieren, d.h. es wird wohl auch nix mit Sport (ausser vielleicht einem Sprung in die Aare)... tja...

Ich hätte eigentlich momentan so knapp 1500 kcal pro Tag zu gut, aber wenn man irgendwo essen geht oder eben grillieren, ist man - schwupps - gleich drüber (Frühstück meist ca. 300, Mittagessen 400 - 500, Snack ca. 150, da bleibt eben eigentlich kein Platz für eine Cervelat oder ein Glas Wein...). Aber Essen hat für mich eine sehr grosse soziale Komponente, deshalb will und werde ich nicht nur an einem Salatblatt rumknabbern und Mineral trinken. ;) Oder sind das schon wieder Ausreden?

Liebe Grüsse,
Muus

24.07.12 12:39
angiyves 

Hihi Muus, nö, nit Usrede! Ha au nit vor, uf alles zverzichte! Ich gönn mir jede Dag was Siesses nachem Zmittag! Zum Zmorge gits e Müesli mit frücht, zum Zmittag e Wrap (oder dergliche) plus e Dessert und zum Znacht Salat oder Fleisch/Fisch mit Salat/Gmies.

Ich bi am Morge wenni ufd Woog stand immer knapp unter 54 kg. Nachem Training hani am Mentig wider e 52 vornedra ka. Aber denn trotzdäm immer wider 53.8 oder so am Morge will doch nur 53.0 am Morge ha- Meeeeensch!!!

24.07.12 13:20
MaLu 

nei, finde o nid, dass das usrede si!
du hesch völlig recht.. ässä isch viel meh als nur nahrigsufnahm und i isse äbä seeehr gärn..

ach angiyves.. genau!! wieso chöi di paar gramm nid eifach uf ewig hinter de bärge mit de siebe zwärge verschwinde??

1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 38
weniger   Kohlehydrat   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Diätfrauen   Problem   Good-Old-Times-Klamotten   vorschwangerschaftsgewicht   Insulin-Trennkost-Rezepte   ebalance   Gratuliere   Oktober   geküsst   einfach   susanne-gerlach-marlies-klosterfelde-wentzel   Proeschu   Vielleicht   angiyves   richtig   Hackfleisch-Gemüse-Kuchen   eigentlich