| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diätfrauen
 1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 38
24.07.12 13:24
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:

ach angiyves.. genau!! wieso chöi di paar gramm nid eifach uf ewig hinter de bärge mit de siebe zwärge verschwinde??


Oder am beschte no viiiiel witer wäg!!! Und nie nie me zrugcho!!!
Nei, es isch jo mega ärgerlich!

26.07.12 10:22
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

Hallo Zämmä

Für alli Nachchatze... ig ha geschter bi world of sweets . de Lackritze gfunde wo mit stevia gsiesst werde anstatt zucker... Sött schins chum kalorie ha und somit au keini Kohlehydrat... bstell mri vo denä ha lackrize gärn(nid übertriebä mässig) aber ha so mieh zum uf öbis siesses nach em znacht zverzichte...


Liebi griessli

PS: ha geschter mega dr durehänger gha... wie laufts bei euch?

26.07.12 10:49
Muus 

Re: Diätfrauen

Hej guete Tag zäme

Hehe, gseht ja spannend us, Schmetterling84, seisch üs de ob die guet si?

Bi mir geits einigermasse. Geschter bini zwar "leider" zwei Mal uswärts go ässe (Mittag Fisch und Salat, am Abe indisch), und ha drum e chly z viu Kalorie gha. Aber drfür bin ig am Morge go jogge!

Hüt sötts wieder "normal" witer ga.

Aber darfi schnäu chly Fruscht ablade? Mini Arbietskollegin macht e Sabbatical und ig ha vo ihre ganz viu Dossiers überno. Si isch sit em Mäntig wäg. Iz hani hüt morge 4(!) Igschribeni und 2 superwichtigi Mails ("zu beantworten bis Ende der Woche") und x Telefonnotize ufem Pult gha. Wott niiiiiiiid.....! :(

Wett doch lieber id Badi und so.

Wie loufts bi euch?

LG Muus

26.07.12 11:15
MaLu 

Re: Diätfrauen

@ schmetterling, danke füre tipp! i liebe süesses und vor allem lakritze.. hmmmmmmmm
muess mi gred mau uf d suechi mache nach dene..

@ muus, ohje, das närvt.. obwohl me doch säuber gärn sones sabbatical-momentli würd ilege, gäu? i hoffe, die gaaaaaaanz dringende sache si schnäu erlediget und dass du när chly rueh hesch

bi mir loufts nid wahnsinnig. mini waag macht glaub summerpause bi unsägleche 53.8kg.. cha mache wasi wott, geit gred gar nüt..

hoffe, bi euch allne laufts besser

26.07.12 11:32
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

@Muus oh nei, endlich isch schöns wetter und du hesch dr mega stress.. (has glaub verpasst aber as was schaffsch du??)Logh di fruscht nur ab... würdi mir glich goh.. hock au i mim Büro und hei eus verbarikadiert drmit es nid z heiss wird... Ig bi ab nächscht wuche au ganz allei im büro... Mir planne zwar eusi ferie immer afang joohr zämmä aber es klappt eifach nid.. imme rsie 2 grad zämmä fuhrt.:-(

@Malu Jo falls du sä nid i dr schwyz findisch. cha dr süscht es päckli mitbstelle und dir denn schicke:-) bstells eh is Dütsche! Chasch mir jo denn ä PN mache...

26.07.12 11:41
angiyves 

Re: Diätfrauen

Bi mir laufts suuuuper! Bi de ganz Dag ir Badi und ha gar nit gross Luscht zum ässe! Ha gescht nachem Training 52.4 ka und hüt am Morge: (Trommelwirbel) 52.9!!! Ich has gschafft!!! Und in 19 Däg hürot ich! Hoff es blibt so! Im Momänt machi. mit schwimme, 10h Sport pro Wuche! Das kani eh nit halte. Und möcht mi Gwicht gärn halte, da ich afang Sept jo no uf Bali gang! Mol luege wenns denn wider kälter wird

26.07.12 11:49
Muus 

Re: Diätfrauen

@Schmetterling84: Ig schaffe bimne Bruefsverband. D.h. es si v.a. rächtlechi Aglägeheite, bi Juristin. Es isch würklech grad zum Drvolouffe, iz hani grad öppe 10 min. lang es Dossier gsuecht bir Kollegin im Büro....

@angiyves: GRATULIERE! Hei so kuhl. De bisch de du supper erholt, brunbrönnt und rankeschlank a dire Hochzyt! :) Krass wie viu Sport du machsch, i wett i hätt die Usduur!

LG! Muus

26.07.12 12:01
MaLu 

Re: Diätfrauen

wooow angiyves! isch ja mega!! gratuliere!!

26.07.12 12:05
angiyves 

Re: Diätfrauen

Muus:

@angiyves: GRATULIERE! Hei so kuhl. De bisch de du supper erholt, brunbrönnt und rankeschlank a dire Hochzyt! :) Krass wie viu Sport du machsch, i wett i hätt die Usduur!

LG! Muus

Danke! Jo voll! Mach wellness-Ferie und es isch super!!! Ha zerscht dänkt mir wird langwilig aber es isch super! So kani mi ganz ruhig ufs Hochzit vorbereite Jo und das mit de brüni kunnt au langsam- jetzt muesses nur no glichmässig cho
Also müed bini vom Sport nit! Glaub mögt no länger Es fühlt sich eifach sehr guet a!

26.07.12 12:06
angiyves 

Re: Diätfrauen

MaLu:
wooow angiyves! isch ja mega!! gratuliere!!


Jo danke! Dank däre Hitz!!! Mol luege wies nachem Fritig wird Jetzt hani halt gar kei hunger und kum mit 3 kline Mohlzite us. Und denn no s schwümme, so nimmi nit zue.

 1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 38
weniger   Proeschu   geküsst   Diätfrauen   vorschwangerschaftsgewicht   Gratuliere   ebalance   Problem   Kohlehydrat   Hackfleisch-Gemüse-Kuchen   richtig   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   susanne-gerlach-marlies-klosterfelde-wentzel   einfach   Vielleicht   Oktober   Insulin-Trennkost-Rezepte   Good-Old-Times-Klamotten   angiyves   eigentlich