| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diätfrauen
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 38
27.08.12 20:24
valey 

Re: Diätfrauen

Seechind84:
@Proeschu: Jo, also ich han mir au denkt, DAS mues jetzt also würkli nöd sii.. Danke fürs Duumedrucke.. Han jo scho 7 Kilo gschafft, isch also nöd ganz unrealistisch..

@Muus: Ich mache WW "für mich". Han zerscht e so es Paket gha und wo diä 3 Mönet umegsi sind han ich mir eifach statt es neus Paket (für viel Geld ;)) nur no es neus Journalbuech (für 10Fr.) kauft. S'Prinzip han i jo verstande. I bruch nur no das Journalbuech, damit ich au schön tue ufschribe.. Ich han mir scho überleit, öb ich mir (wenn s'nöchste Buech fertig isch) eifach es Heftli zuetue wo ich alles ufschriebe. Aber wohrschindlich werd ich wieder so es Buech chaufe.. Ha scho dümmer Geld usgeh und ich bin denn disziplinierter..

Hey Seechind
und wie laufts mit WW? Klappets bi dir?
Ha jetz au agfange, well parat si für Kleidaprob xD

27.08.12 22:30
Lula 

Re: Diätfrauen

Gäbti im fau e WW Thread

http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/weight-watchers-12_219.html

28.08.12 08:07
jamira

nicht registriert

Re: Diätfrauen

Hi Mädels sehr es Intressants thema klick mi au i wenn ich döf!!??

hm immer so en sach mit dem abneh!!!momentan beni am Ufhöre rauche wel e Brut wo raucht isch jo ned würkli schön!!mini angscht ischjetzt hakt das ich zue nehme:-(( han ebe e scho öbe 3 Kg meh wie schüsch!! und ich chan wenig ässe und chume eifach ned abe!!hend ihr mir e tip wie mis gwicht purzlet? ( esse würkli ned veel und au ke Süesses)


knuddell

28.08.12 08:22
valey 

Re: Diätfrauen

Ey jamira :) findi super wegem ufhöre rauche :)

Jaa ich kenns amigs well s gwicht eifach ned abe. Aso bi mer klappeds meistens weni fleish fish eier vo kohlehydrat trenne :) und halt veel sport hihi


Lula,
Dankee fürd info

28.08.12 08:45
jamira

nicht registriert

Re: Diätfrauen

jo aber ned eifach:-(((

jo wie de gnau trenne?

28.08.12 09:12
valey 

Re: Diätfrauen

Also i ha amigs zb poulet mit gmües gässe
Kei brot kei riis dezue

So emmer weni fleish fish od eier gässe ha hani nie pasta riis brot od erdöpfel dezue to
Und umgekehrt

Sandwich nur med chäs ohni schinke od salami od so

Das klappt bi mer eig. guet :)

Oder bim salat etweder thon dezue od brot eis vo beidem :)

Muesch mal so probiere :)

10.10.12 14:20
Proeschu 

Re: Diätfrauen

Hallo ihr Liebe

Habe mal eine Frage an die die weightwatcher machen: wie funktioniert das? Kann man "von sich aus" herausfinden, wie viele Punkte dass man essen soll (damit man abnimmt)
Es ist nicht für mich, aber es nimmt mich wunder, wie das so abläuft!

danke schon im Voraus!

10.10.12 14:34
schmetterling84 

Re: Diätfrauen

Hallo Proeschu

Also ohne das man je am Treffen war und di Unterlagen hat geht das nicht so einfach. Wer nicht regelmässig geht, sollte min. das erste Mal sich dort wägen lassen, die unterlagen mitnehmen und es von Zuhause aus versuchen. Die Start Unterlagen sind schon wichtig, und eben der Sinn von Weight watchers ist halt, dass man die all wöchentliche kontrolle macht und dann wenns harzig wird, kann man die Wochenliste abgeben und es wird geschaut wo der fehler liegt.. und man wird beraten, kann sich ausstauschen und das Gewicht wird gewogen.

Im Internet kann sie dann etwas nachlesen. Es geht auch wenn man nicht an die Treffen geht wenn man einen guten WIllen hat.

Ich hoffe konnte Dir etwas helfen. Hab WW selbst gemacht und habe gute ergebnisse erzielt!

10.10.12 15:15
Seechind84 

Re: Diätfrauen

@Proeschu: Also ich finde es isch überhaupt kei Sach, das für sich z'mache ohni es Treffe. Ich bin no niä gsi amene Treffe und han mir d'Underlage hei bstellt. Dött han ich mich in rueh chöne iläsä und mir grad d'Pünkt uf d'Lebesmittel notiert, wo ich so regelmässig bruche.
Ich bin aber au nid diä wo gern a so treffe und so goht. Ich bin chli en Eigebrödler..
Ich han jetzt i 7 Mönet 9 Kilo abgoh, wovo ein Monet devo Hochzit und Flitterwuche und so gsi isch. Es würd viellicht schneller goh und viellicht au meh, wenn me a diä Treffe würd goh. Aber für mich isch es oke so. Mich würd das eher belaste, wenn ich gseh, dass di andere schneller sind.
Übrigens, im Startpaket ist auch ein Rechner, wo man die Punkte-Werte ausrechnen kann und den persönlichen Tageswert kann man dort auch berechnen lassen.

@Schmetterling84: E Woog han ich dehei und d'Startunderlage chan me sich bstelle. Das sind kei Argument. Es mues jede für sich selber wüsse, öb ihm das passt (und vor allem öb ihm das hilft) a diä Treffe z'goh.

Zuletzt bearbeitet am 10.10.12 15:17

10.10.12 15:20
Proeschu 

Re: Diätfrauen

@Schmetterling

Danke für deine Infos! An ein Treffen geht diese Person bestimmt nicht....

@Seechind

Danke för dini Infos! Wo chamer denn sones Starter-Paket bstelle?
Esst mer denn eigentli "nome" no ww Sache oder chamer au bide "normale" Sache usrechnen wievell Pönkt dass die händ?

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 38
ebalance   Good-Old-Times-Klamotten   richtig   Problem   einfach   Insulin-Trennkost-Rezepte   eigentlich   Diätfrauen   Vielleicht   Gratuliere   Kohlehydrat   vorschwangerschaftsgewicht   susanne-gerlach-marlies-klosterfelde-wentzel   weniger   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   geküsst   Proeschu   angiyves   Oktober   Hackfleisch-Gemüse-Kuchen