| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
GRUPPEN after wedding shooting
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 24
07.08.12 15:31
dia

nicht registriert

Re: GRUPPEN after wedding shooting

@tara
Mir gohts au super, obwohl ich jetzt merk 100% schaffe und dr ganz daag stoh goht scho nüm so guet! Aber sunst fühl ich mi pudel wohl...
Das glaub ich, gäll du hesch es au ohni gg gmacht? Min will jo au nid... Villicht gits jo nomol e glägeheit für mi... (wenn ich wieder abgspäckt han)!
Dir witterhin no e schöni ss! Weisch scho was es wird? Mir sötts jo e pinkigi prinzessin gäh...

07.08.12 15:57
Tara 

Re: GRUPPEN after wedding shooting

@dia jo genau ohni GG

mer gots au guet, a bitz andersch als be de 1.SS. Ha zwar sit letscht Wuche bim Schaffe dauernd en härte Buch und de gfallt mer nöd, isch achli früh Muess das bim nöchschte Termin mol aspreche, schaff jo 60% aber das isch scho zviel mit Kleinkind im Trotzalter Ha zwar en Bürojob aber hocke de ganz Tag mit mine Krampfadere (träg scho Stützstrümpf) isch au nöd das Wahre. Mer wüsseds no nöd 100% aber es gseht würkli nochemene Bueb us damol. Ha so a Vermutig gha wäg mim Hoorusfall und d'Ärztin au, und uf em US het mer au scho was gseh, aber sie het sich no nöd wölle festlege Jo a pinkigi Prinzessin han i jo scho dahei. Hilfe alles isch momentan nur Pink be ere

07.08.12 16:12
bride81

nicht registriert

Re: GRUPPEN after wedding shooting

@dia: ou jo, wär echt cool gsi wenn du au dabi gsi wärsch.. aber eba!

ds einta oder andera föteli werdemer diar bestimmt zeiga, häsch jo schu letscht mol eis kriagt, wo mer üs in zug troffa händ!

08.08.12 14:50
PrinzessinN

nicht registriert

Re: GRUPPEN after wedding shooting

@dia: Wär schön gs, dich kennezlerne. Und mir werdet dir sicher s einte oder andere Föteli schicke. Aber nur, wenn mir denn au eis z gseh bechömet vo de pinkige Prinzessin

08.08.12 15:15
dia

nicht registriert

Re: GRUPPEN after wedding shooting

@PrinzessinN
Klar!!!

09.08.12 12:53
Miaa 
Re: GRUPPEN after wedding shooting

Um welche Zeit würde es starten?Ich wäre so gern dabei bin aber noch an einer hochzeit bis am morgen des 16.9!

14.08.12 11:42
cosa87 

Re: GRUPPEN after wedding shooting

die genaui Ziet hemmer nonid abgmacht.. aber ich vermuete so um die 12.00 Uhr.

14.08.12 13:52
FringillaVigo 

Re: GRUPPEN after wedding shooting

cosa87:
ich wür so öbbis gern jedes johr organisiere..

Das hani de au ghört *hinthint* Isch würklich e mega cooli Idee das ganze und wenn so was nach mim Hochzig nomau zstang chunnt, würdi aso uf jede Fall oh cho! Aber ebe, muess erscht mal sälber hürote

22.08.12 11:33
Palchen 

Re: GRUPPEN after wedding shooting

Ich hole den Thread wieder einmal etwas hoch, vielleicht findet sich ja noch die eine oder andere Ex-Braut für das Shooting

06.09.12 08:56
Palchen 

Re: GRUPPEN after wedding shooting

Hallo Cosa

Gibt es schon genauere Infos zu dem Shooting?
Es rückt ja näher

Lg Palchen

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 24
prettylittleweddings   Tomorrow   schneidersfamilybusiness   bearbeitet   prinzessinN   After-Wedding-Gruppenshooting   group-ttd-press-release   Gruppen-After-Wedding-Shooting   einfach   wedding   schönste   shooting   GRUPPEN   Forever   Trauung   Zuletzt   Palchen   afterweddingshooting   Franziska   Oktober