| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..
 1 2
09.04.10 16:26
speedy 

Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

Ach so, jo das isch öppis anders. Däne Lüt chasch ganz klar säge, dass si do öppis falsch verstande händ, dass du si gärn bi de Trauig und em Apéro drbi händ aber dass sie Zobe nid drzue ghöred. Das händ die eifach z begriffe.
Bi mir händ sich au vier Lüt als Gladeni agmäldet, wo nid glade gsi wäred. S einte sind d Eltere vo mim Gottibueb mit ihm. Ich ha denn bimene Träffe gseit, ich mües do no öppis piinlichs aspräche zum Thema Hochzit, si händs denn aber sofort begriffe und gmeint, denn freue mir uns uf de Apéro. Und de viert isch eine vo mim Samariterverein, wo nach minere Ufklärig nid ufghört het sich z entschuldige, dass er sich falsch agmolde het onine, är hätt das gar nid so welle.
Schlussändlich müend alli begriffe, wenn ihr eures Fescht im chlinere Rahme mached. Ich mein, bi üs hets denn au scho gheisse, wenn d Göttibuebe vo mim Maa debi sind mües ich min Göttibueb und d Eltere au ilade. Aber ebe, das sind denn wieder zweiehalb Lüt meh, und d Göttibuebe vo mim Maa, hocked zämme mit de andere Gööfis am Chindertisch, zudäm sind d Eltere vo däne Gööfis unseri Trauzüge. Irgendwo mues me halt eifach afange mit de Gränze...

09.04.10 16:30
sheilyn 

Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

@ speedy

also ech gseh das au so.
i han doh knall herti gränze gsezt.
ech han die ihglade wo mer passed odn die woniw ott gseh, doh heds quer dor s band lüt debih ond lüt eifach ned debih, han nor en teil vo onkle ond tante ihglade, eifach die won ech möchte, vo muetters siite sogar alli 4 bis uf ein brüeder met sinnere frau ond de 3 chend, wenn dä wott doof due seler, esch mer egal. ech wott die 5 ned debih.

mi frönd hed das jetzt ned chönne, er hed eifach denn halt kei onkle ond tante ihglade, als es chrieg ide family gäh hätt, er esch chli heikler met dem.
mer hends möglechscht chli welle bhalte, das hemmer au gschafft met 30 persone.


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

09.04.10 20:52
Yasi 

Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

@ Joene
ich würd dene Kolleginne würkli s'Chärtli schicke, wo druf stoht, dass sie zum Apéro iiglade sind und bimene Gspröch nomol klar säge, dass mit Apéro nöd de ganz Obig gmeint isch. Falls sie's nöd richtig verstande hät.

es isch halt scho e unangnehmi Sach. verstoh Dich do scho. Mini Schwiegermuetter hät au Lüüt zum ganze Fescht iiglade, wo mir gar nöd händ wöle. Dene hämmer denn au müese mitteile, dass MIR bestimmed, wär iiglade isch und wer ned und sie halt nöd dezue ghöred. die sind allerdings immernachli enttüscht deswege.

12.04.10 09:20
Zerah 
Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

Boa neee... liebi Brüüt
Mir hend au zimli müesse siiiible, wer dörf cho und wer nöd. Gwüssi Lüüt hend au gar keis Chärtli übercho. Aber das hät alles sin Grund. Han aber gad das Wkend d Erfahrig zwei mol müesse mache dass sich zwei selber no hend wele zum Apéro iilade. Ganz noch em Motto, hey gäll ihr hüroted, wenn scho wieder? Ah jo stimmt, mer chömed denn au id Chille und an Apéro.
Hmmm... bin gad chli gschockt gsi... Han denn au gseit, dass mer d Chärtli scho es ziitli verschickt hend und nu die Lüüt iiglade sind wo au es Chärtli übercho hend. So isch es, und vorallem sind das so Lüüt wo mer süs nie öpis ghört.

Sicher isch es e ungangnehmi Sach, aber es chämti mir nie in Sinn jrgendwo an es Fescht z goh oder mi selber iizlade... won i doch nöd iiglade bin. z z z


lg zerah


wir heiraten am 21.08.2010

12.04.10 09:33
Carmile 

Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

das thema einladen ist wirklich so eine sache für sich. :-)) wir wollten zum apero eigentlich nur unsere weiter entfernten kollegen einladen, aber ohne partner (diese kennen wir praktisch kaum). da wir jeweils familien oder kollegenkreise eingeladen haben, wären die einzelnen personen auch nicht alleine gewesen. jetzt kommen aber ständig rückfragen bzgl. ob sie ihren freund mitbringen könnten. ich kann diese fragen verstehen, als nicht hochzeitsplanende(r) sieht man weder die kosten noch andere überlegungen dahinter. bei einer grillparty fragt man ja auch einfach ob der partner mitkommen könnte.

yep und jetzt sind wir wiedermal im clinch. besonders weil die blumen etwas teurer geworden sind und wir nun einen neuen alleinunterhalter brauchen, der bestimmt teurer ist, als unsere kollegin, die ursprünglich gespielt hätte.



12.04.10 10:00
cuenca 

Re: Leute die nicht eingeladen sind, aber das Gefühl haben sie sind es..

Bis jetzt haben wir zum Glück noch keine solche Reaktionen erhalten. Aber ich denke, dass noch solche kommen werden. Gerade von meinen ehemaligen Nachbarn (dort wo ich aufgewachsen bin und meine Eltern immer noch wohnen). Ich bin mal gespannt...

@ Joene: ich würde diesen Freundinnen auch das Apérokärtli geben. bei uns im Kärtli steht ganz klar "kirchliche Trauung mit anschliessendem Apéro" und ich denke so dürfte klar sein, für was sie eingeladen sind.

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

 1 2
Samariterverein   Chindertisch   schriftlechi   Hochzitsgottesdienscht   Schwiegermuetter   menschevostand   eingeladen   entschuldige   hochzeitsplanende   kommuniziert   ursprünglich   Schlussändlich   eigentlich   alleinunterhalter   aufgewachsen   ihladigscharte   anschliessendem   iladigschärtli   kollegenkreise   homepage-adrässä