Männer und Hochzeit |
|
1
|
|
|
17.03.10 12:03
cuenca
|
Re: Männer und Hochzeit
Hallo Chloro
Da ich zurzeit hauptsächlich zu Hause bin, habe ich auch die Möglichkeit ins Forum zu gehen. Vielleicht liegt es auch etwas in der Natur der Frauen, sich mehr auszutauschen und vor allem Ideen zu sammeln. Meistens sind wir ja auch die kreativen Köpfe der Beziehung. Ich denke auch, dass wir immer mehrere Meinungen zu einem Thema brauchen, Männer wissen entweder was sie wollen oder ihnen reicht eine Meinung.
Wir achten bestimmt auch mehr auf Details und die Männer wären mit der gebotenen Fülle an Informationen und Ideen evt. auch etwas überfordert. Meiner ist auf alle Fälle froh, wenn ich jeweils einige Ideen vorselektiere und schaue ob dies passen könnte :-) Ideen kommen nicht so oft von ihm, er ist eher für die Umsetztung verantwortlich (telefonabklärungen, etc. das mache ich gar nicht gerne).
Ich denke auch, dass mein Verlobter sich viele Gedanken macht und sich immer wieder etwas aussucht/überlegt, aber ihm fehlt manchmal auch die Zeit dies "auszuarbeiten" oder die Worte um dies richtig erklären zu können.
Ich denke jeder hat in den Vorbereitungen seine Aufgaben und es liegt auch an uns, zu schauen dass das Gleichgewicht bleibt, nicht das jemand plötzlich viel mehr macht als der andere... aber das muss jedes Paar für sich entscheiden. _____________________________________ Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010
|
|
|
|
17.03.10 19:18
sheilyn
|
mi frönd macht sech scho sini gedanke dezue, das hani scho paarmol gmerkt, aber er zeigts ergendwie nie. well wenn ech mole nömm witer weis, oder ergend en frog han, woni au sini antwort bruche, denn chonder grad met ergendere idee, oder wie är sech das vorstellt. also i merke er macht scho au met, aber ged das erscht priis, wenns muess si. ergendwie blöd :p
i dänkes au, das manne halt scho eher so send ond das de fraue öberlönd, damets nochär alles so hend, wie sie wend.
er hed so durch die blume au scho gseid, daser met 1-2 lüt am arbetsplatz dröber redt ond hed sie au 2-3 sache gfroged ond gueti tips becho, förs einte, oder s anderi... ;) thema nommer 1 esch da glaub nor bi de fraue ^^...
mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)
|
|
|
|
17.03.10 21:15
peja
|
ja au bi eus isch äs so, dass i mer da viel meh gedanke mache, sache ufschriebe, idee usarbeite ect. aber i glaube das isch normal.. mer fraue sind glaub bi so sache eifach chli kommunikativer, als dmanne.. u i glaube au, dass dfraue scho meh vorstellige vo DEM tag händ.. äs isch doch scho fascht ä traum vo jedere frau, u dä möcht mer DE tag doch au möglichsch so ha, wie mer sich das vorstellt.. u dfraue nähmet sich halt eifach meh dä ziit u händ wahrschindli au meh freud! also i tue sowieso total gärn organisiere, dä isch mer das au recht. gwüssi sache sind ihm eifach nid so wichtig, aber wänns druf ah chunt u i ihn würkli bruche, dä weiss i chan i uf min gg absolut zähle, u das isch mer wichtig..
|
|
|
|
|
|
1
|