| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 149 .. 187
08.11.11 13:16
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hey Dia- cool- ich dörf ja au kei Milchprodukt und es gaht im fall ganz guet so Nach mim "Krankgschriebesi* mach ich namal die Strengi Phase ohni öl, eifach zum wieder richtig ine z cho. Am Afang bin ich ja soooo guet drin gsi und das schaffi namal So schaff ich denn au na die restliche Kilos
übrigens, später dörfsch denn mit de Gmües und Frücht experimentiere- also in spätere Phase und so m erksch ob denn Orange guet tüend oder ned, also ganz ohni muesch ned

Viel Erfolg bim Afange

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.11.11 13:27
sniffi 

Re: Metabolic Balance

Hallo Dia

Ich wünsche Dir einen super Start mit MB und ganz viel Spass daran!!!

@alle - heute ist so ein mühsamer Tag, habe ständig Hunger und keine Lust zu arbeiten. Früher hätte ich jetzt Frust-Gegessen.....jetzt ist das ja Tabu aber es ist sauschwer!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

08.11.11 13:30
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das schaffst du schon!!! Nimm ein paar Schluck Wasser und lenk dich ab!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

08.11.11 17:10
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke für eure lieben Worte!
Ich werde am Wochenende mit Phase 1 beginnen, kann es kaum abwarten...
Ich will, dass endlich die Kilos purzeln!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.11.11 17:04
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia: Ich wünsche dir einen guten Start in die Phase 1. Geht ja zum Glück nur zwei Tage


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

09.11.11 17:12
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja zum Glück sind es nur 2 Tage...
Leider muss ich am Samstag (wo ich mein ersten Tag habe) bis 12H noch arbeiten. Wie schlimm ist es mit dem Glaubersalz??? Ich hoffe ich verbringe meine Arbeitszeit nicht nur auf dem Klo... Obwohl, soooo schlimm wäre das auch nicht!!!
Wie war das bei euch so? Und was habt ihr gegessen? Früchte, Gemüse, Reis oder Kartoffeln?

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.11.11 19:25
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Dia: also mech hets ned so schlemm dunkt metem Salz. Ech ha am erste Tag en GmüesTag und am nächste Tag en FrüchteTag gmacht! Dr 2. hetmr besser pässlet!! Viel Glück!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

09.11.11 22:35
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Dia,

also ich ha ned viel vom Salz gmerkt, aber das isch bi jedem anders- kenne öper wo de ganz Tag uf de Schüssle verbracht het
ich ha en herdöpfeltag und en Gmüestag gmacht, Frücht hani ned dörfe well bi mir Verdacht uf Diabetis gsi isch- wege z viel Fruchtzucker Also Herdöpfel hani fast nüme chöne esse am Abig. Gmües isch guet gange. Nächst mal würd ich Ries und Gmües mache.
Ries chasch ja würze mit Chrütli und so. Glaub das hetti lieber gha Glg und viel Erfolg. Ich fange am Mäntig au mit de Strenge Phase 2 wieder a. Denn chönd mir üs gegesietig Stärke!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.11.11 08:39
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia: Auch ich habe nichts vom Salz gemerkt. Ist glaub von Person zu Person verschieden.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

10.11.11 08:44
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Liebe Dia, ich habe das Salz am Freitagabend 30 minuten vor dem Abendessen eingenommen. Ca. 1 Stunde später musste ich im 30 minutentakt (ca 5 mal) auf das WC, dann wars vorbei.

viel glück!

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 149 .. 187
Traumtag   wunderschöne   schnell   Nimbini   schönste   beginnen   livipivi   oktober   Tiffany-Girl   weniger   September   richtig   wirklich   natürlich   eigentlich   Tomorrow   einfach   Metabolic   Forever   Balance