| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 100 .. 187
28.07.11 12:00
nimbini 

Re: Metabolic Balance

oh je, ich muess au 3 liter trinke! livipivi, ich glaube, mir ghöred wohl zu de schwerere semester wobi bi mir s'6i no in wiiiiiiiter ferni isch *heul*! ich han au mini vittel fläsche, zwei leer ich bis zum zmittagässe, eini am nami im büro und eini am abig dehei.... so gaht das rächt guet!

28.07.11 12:07
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja gell schlussendlich mues es für dich eifach guet laufe- ha gmerkt wenn ich mini 3 am morge ned schaffe, wirds eng bi mir. Muesch denn du amel ned ufstah go bislä? also ich amel scho wenn ich spat na z viel Trinke
Du bi mir isch es au scho i wieter ferni gsi. Aber du fangsch ja bald wieder a und denn muesch luege gahts Schwupsdiwups

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 12:14
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@livipivi, doch ich muess aber eigentlich au ohni viel trinke 1x i de nacht uf und uf pippibox drum spielts mer nöd so e rolle! aber ich leuge, dass ich's bis am 8i/9i weg han am abig, dänn gahts eigentlich no.... phuuu jaaaa aber mis 6i isch glich no wiiiiit weg, das isch en lange weg... jä nu, da muess ich dure!

28.07.11 12:26
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja denn gahts ja na

Du weisch uf mim Maximum - Gwicht wo ich 2009- Sommer 2010 gha han, sinds au 83Kg gsi.
Und das binere Grössi vo 1.60m- Wenn mer so en Brocke vor sich het, isch es natürlich scho en mega schwäre und lange Weg. ich ha ja denn mal 6Kg mit WW abgno und jetzt bin ich mit MB am Erfolg ha.
Muesch luege, du hesch es ja au scho mal so wiet gschafft, das klappt und au wenns es ziitli duret, hauptsach es gaht abwärts oder?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 12:28
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

En Guete zusammen !

Also ich muss auch nur 2l trinken, aber ich finde das viel zu wenig! Also ich muss mindestens 2,5l trinken, um mich wirklich wohl zu fühlen, und auch abends, sonst hab ich Durst! Und ja, ich muss in der Nacht auch sicher 1x auf, das bin ich mir aber schon seit Jahren gewöhnt, und finds auch nicht so schlimm...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

28.07.11 12:34
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany-Girl: Ja manchmal kann ich auch locker noch mehr trinken, aber manchmal (gerade jetzt beim schlechten Wetter) fällt es mir schon nicht sooo leicht. Bei mir ist es eben so, das ich dann meistens um 05.30 rum erwache mit extremem Druck auf der Blase - da ich aber ca. 1h später e auf muss, gurkt es mich sooo an und ich möchte am liebsten weiterschlafen. Was aber nicht geht. Und dann hab ich noch so einen süssen Kater der verbotener Weise jeden Morgen um diese Zeit auf meinen Bauch sitzt und mich anschnurrt.
Er darf zwar nicht aufs Bett, schleicht sich aber morgens gern auf mich drauf. Blöd ist nur das sich dadurch der Druck noch verstärkt und ich definitiv auf muss

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Datei-Anhänge
Snoopy.jpg Snoopy.jpg

Mime-Type: image/x-citrix-pjpeg, 49 kB

28.07.11 12:36
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@livipivi, ja ich weiss und min körper dankt mer jedes kg, wo ich verlüüre ;o)! und wänni schwanger bin, chunnt dänk dänn wieder alles obe druf, hahaaaa! so dumm.....

28.07.11 12:40
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Ich trinke morgens immer noch eine Kanne heisses Wasser, vielleicht wär das ein Trick?

Jööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Dein Katerchen ist aber ein ganz süsser!!! Soooo herzig !!!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

28.07.11 12:40
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das hani au scho überleit, aber besser du bisch zerst tüüfer mit em Gwicht als s Schwangerschaftgwicht chunt jetzt na de zue oder? Das würd mich glaubs na me stresse, wenn ich denn voll Bombalabomba wär Glaub d Schwangerschaftspfund purzled eifacher wennd zerst scho mal liechter gsi bisch!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 12:42
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany: Heisses Wasser??? Wie bringst du das denn runter?

Ja er ist mega ein Herziger- der Bruder auch (der Bruder spielt amel meine russische Fellkappe- am morgen im Bett und liegt auf meinem Kopf) Ich brings einfach nicht über mein Herz sie auszusperren. Meine Babys- bis es dann mal richtige gibt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 100 .. 187
oktober   richtig   schönste   beginnen   schnell   livipivi   Tomorrow   natürlich   weniger   Tiffany-Girl   Balance   wirklich   Metabolic   Nimbini   einfach   September   Forever   eigentlich   wunderschöne   Traumtag