| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 158 .. 187
23.11.11 13:37
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Jaaa, da hat Livipivi auch Recht, in der zweiten Phase ist es schon wichtig, dass man strikt ist, und danach wirds ja einfacher ! Aber trotz ein paar Ausnahmen machst Du es echt gut, kannst stolz sein ! Wünsche Dir weiterhin viel, viel Durchhaltevermögen!

LG,

Tiffany-Girl

Wir haben unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011 begonnen

23.11.11 13:55
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke viel mal Tiffany-Girl!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.11.11 14:05
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

HOOOI Tiffany- haben wir dich hier vermisst!

@Dia- super- oh ich wär froh ich dürfte Emmenthaler- ich darf ausser dem Ziegenkäse nur Appenzeller Aber bin ganz begeistert wie toll du zurecht kommst und freu mich riesig für dich. Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

23.11.11 14:14
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke livipivi! Dank euch (habe schon vor MB sooo viel hier gelesen) komme ich so gut zurecht!!
Ohhh wir können ja wechseln, ich habe Appenzeller viiiell lieber!! Habe sonst auch nur Ziegenkäse, esse hauptsächlich Feta..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 23.11.11 14:15

27.11.11 18:00
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hallo zämme!
Ab wenn händ ihr e schlemmermahlzit darfe ässe? Ich darf jetzt scho und mini tante wo au mb macht sit 2 mönet, darf erst jetzt!
Bi grad e chli iritiert...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.11.11 18:11
nimbini 

Re: Metabolic Balance

Hey dia, also wänn mb 100% korrektvwillsch mache, dörftisch eigentlich erscht e schummelmahlzyt ha wänn entweder dis wunschgwicht erreicht häsch oder 20 kg am stück abgnoh häsch! Viel berater säged, dass nach de stränge phase chasch afange mit se schummelmahlzyte, wils eso halt eifacher isch, zum das programm durezieh... Aber natürlich purzled so d'kgs au einiges langsamer...

Lg nimbini

27.11.11 20:04
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ok, danke nimbini!
Ich wird dämfall nid jedi wuche e schlemmermahlzit näh! Je nach alass und glust...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

28.11.11 15:50
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Dia, also ich ha sofort nach de strenge Phase (die zwei Wuche ohni öl) amel am Sonntig eimal zum Znacht gesse was ich ha welle- ich has meeeegaaaa gnosse und amel sogar na es Glace zum Dessert gno. Und du weisch ja wie schnell und guet mini Kilos purzlet sind mini Beraterin seit, es seg viel z krass ohni das und so klappts und es isch gliech mal ab und zue öpis zum gönne, so verleidets ned und sie meint, das isch viel wichtiger das mers ned ganz an Nagel hängt als das mer halt NA schneller abnimmt..., was ich voll unterschriebe chan- ich weiss ned wie lang ich ohni die Zückerli düre ghalte het- so isch es super gange.
min Maa het sich amel sooo amüsiert wie ich mit glänzige Äugli für de Sonntig plant ha und ikauft ha und wie ichs gnosse ha. Er het das amel mega gfunde
Und denn isch es für mich au kei Problem gsi, die ganz Wuche streng z si

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.11.11 18:54
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi
Genau das het mini beroterin ebbe au gseit und ich ha am sunntig mit viel freud mini spaghetti bolognese gässe!!!!! mi hets nume iritiert, will mini tante das erst nach 2 mönet het dörfe. Mir gohts glich, wenn me emol darf schlemme, denn verleidets eim au nid und macht tapfer witter... Ich wird mini schlemmermahlzit au am sunntig ha, usser ich ha sunst emol e alass!
Ich bi wirklich stolz uf mi, bi jetzt au immer früener ufgstande zum zmorge ässe und am samstig (ha no die strängi phase ka ohni öl) sind mir bi de schwiegereltere gsi und ich ha schön nach plan gässe!!!! Es zahlt sich au us: ha scho 4kg weniger und ca 5cm weniger buchumfang!! Ha freud!!!!
Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

29.11.11 11:49
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

WOW meeega Dia!!! Isch doch echt geil ned? Ich bin mega stolz uf dich!!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 158 .. 187
richtig   einfach   Nimbini   Tomorrow   wirklich   wunderschöne   Balance   livipivi   eigentlich   oktober   schönste   weniger   Tiffany-Girl   schnell   Metabolic   Traumtag   September   natürlich   Forever   beginnen