| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 64 .. 126 127 128 129 130 .. 159 .. 187
07.12.11 14:25
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Habt ihr mir noch welche Rezepte? Ich weiss langsam nicht mehr was kochen...
Brauch wieder mal ein wenig abwechslung...
Danke!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.12.11 14:29
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@angiyves
Diese Jahreszeit ist auch gemein zum schauen! Aber wenn dein Kleid kommt, hast du ja noch einwenig Zeit zum schauen. Nach Weihnachten geht es sicher einfacher...

Toi, toi, toi! Und wir wollen dich im Kleid sehen!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ja ich bin auch gaaaar kei Winter-typ. Ich hasse Winter und ich sehe im Sommer immer besser aus und das Kleid muss ich ja schliesslich anprobieren wenns kommt kanns auch nicht zurück schicken.
Ja, ich werde euch natürlich ein Bild zeigen!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.12.11 14:36
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ah ja klar, du musst es ja zuerst anprobieren!!!
Das passt schon, sonst sind die Gutzi-Schoggi-Speckröllchen in ein paar Wochen weg...
Ich finde mich im Sommer auch hübscher Schon nur der Teint ist immer schöner...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.12.11 15:58
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Ah ja klar, du musst es ja zuerst anprobieren!!!
Das passt schon, sonst sind die Gutzi-Schoggi-Speckröllchen in ein paar Wochen weg...
Ich finde mich im Sommer auch hübscher Schon nur der Teint ist immer schöner...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ja, es muss eben grad passen!
Hihi, solange es nicht wärmer wird, schaff ich das nicht
Hihi, gell und auch die Laune ist besser und so und schwimmen...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.12.11 17:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Dia, Rezepte die ich liebe und oft mache sind:

Auberginenpiccata (Auberginenrädli fein schneiden im Ei schwenken das gut gewürzt ist und nacher im öl ausbacken) mega lecker.
kann man auch mit Zucchini machen- aber ich liebe halt Auberginen

Bündnerfleisch mit Guacamole und Knäckebrot

Kidneybohnen mit Gemüse schmoren (ich nehm amel Tomaten, Zucchini, Lauch und ein paar getrocknete Tomaten- gut würzen) meeega lecker sogar meine Schwö macht sich das jetzt immer weils einfach gut ist (sie ist mega dünn )

Diverse Salate mit Thon, Poulet oder Rührei (mega fein- einfach ein Rührei klein machen und noch warm unter den Salat) oder mit Feta oder Mozzarella oder auch mal Appenzeller.

Lauch und Champignons mit Appenzeller schmoren- au mega fein- mer het s Gfühl u fettig- aber isch ja MB- Konform

Poulet mit Artishocken und Tomaten (Poulet fein schneiden und gut würzen und anbraten) Dann die Artischocken und Tomaten dazu und zusammen noch durchgaren- mega fein.

Gemüse mit Feta oder Mozz überbacken...

Zucchini mit Feta füllen (feta gut würzen) mega lecker.

Fisch inere Alufolie mit Gemüse und es biz öl und gwürz im ofe dünste- au sehr fein- sogar ich antifischeler chan das esse

aaahhh jetzt chunt mir grad nüt me in sinn

Hoffe du haltisch düre- söss einisch i de wuche nach em esse grad es reiheli macht im fall ned soooo viel- wenns gar ned chasch verhindere- aber me würd ich ned Ussert wend wieder fitness machsch 2-3 x i de wuche- denn liet au mal es zweits drinne

glg


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 07.12.11 17:47

07.12.11 18:04
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey livipivi, du bisch e Schatz!!!

Kidneybohne mach ich au immer so wie du, anstatt Bünderfleisch mit Guacamole nimm ich grächerte Lachs und Gmües mit Feta iss ich au of!
Aber dini Auberginepiccata mach ich mol, das tönt fein. Issisch drzue no öbbis, oder eifach so blutt? Poulet mit Artischoken tönt au fein, aber ich ha Artischoke nid uf dr Liste
Ich ha leider kei Käs usser Feta und (Emmentaler wo ich nid gär ha) uf dr Liste.
Salat mit Rührei tönt au fein. Ich mach Rührei mit Lauch und Cherrytomate... Aber mit Salat hesch mehr ufem Täller...
Ich würd so e Reiheli Schoggi nur bi dr Schlemmermahlzyt ässe, sunst unterdruck ich mi glust. Ich mach zur Zyt nume 1x in dr Wuche Sport, muess me wieder mehr in Ar... zwicke!
Danke viel mol für dini Tipps, obwohl ich es paar scho mach, hets mir glich sehr gholfe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.12.11 18:21
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja das mit de begrenzte Chäs isch doof- aber später wirds besser- hesch nach de strenge phase ned na es paar me produkt becho? Ja s Rührei mit Salat tönt komisch gell- ich ha das mal gmacht well ich kei gsotteni Eier für in Salat gha ha und denn eifach eis i de pfanne gwürzt und ganz chli ghäkslät mit de Kelle und denn under de Blattsalat mit Tomätli und Sauce gmischt- isch echt mega fein und git en spezielle Gschmack
Bi de Aubergine - ja ich nimme nur das- eis Ei zum d Rädli tünklä und mit em Zweite machi amel es Spiegelei und denn iss ich amel Knäcke dezue

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.12.11 19:05
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich ha nur no dr emmetaler und frischkäs drzue beko, und emmetaler ha ich nid gärn... ich sött drum gar keini milchprodukt ässe! Drbi lieb ich käs überalles. Wär jo scho nume happy wenn ich mozzarella no hätti...
Aber ich wird nägst wuche die auberginepiccata mache, die wuche ha ich scho plant!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.12.11 19:29
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia, ich dörf ja au kei andere Chäs- esse aber gliech mozzarella, de isch au ned so schlimm wie anderi und appezeller im fall au ned. Bi de Chäs lueg ich amel eifach wie ich mich fühle nachdem ichs gesse ha und bis jetzt hani na nie en nachteil gha. Also evtl. mal echli experimentiere- wenigstens mit mozz?
glg und schöne abig na

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.12.11 22:48
layonie 

Re: Metabolic Balance

Dia es liit glaub i dä Luft, dass grad LuschtufSüesses- Phase isch. Ich han ja ca sit em sept au mini 11kg gschafft. Bin recht konsequent gsi unter dä Wuche, am Wucheend nöd immer. Die Wuche isch es allerdings ganz schlimm. Han hüt sogar Schoggi und Spanischnüssli gässä.... und gluscht hani immer no! Am liebste wür ich dä Chüehlschrank ufmache und chl Schoggi, chli Chäs, Jogurth, etc. durenand esse (nei ich han kei Essstörig und Schwanger bin ich au nöd )
jänu.. die Sünd hüt isch fein gsi. Bin däfür go schwümme

Livi dini Rezept tue ich au grad usprobiere!
Ich tendiere nämlich eher zu alles chalt esse sit ich nach MB isse. Chli choche wär glaub nöd schlecht.

lg layonie

 1 .. 64 .. 126 127 128 129 130 .. 159 .. 187
beginnen   September   natürlich   wirklich   Balance   einfach   Nimbini   schnell   Forever   eigentlich   Tomorrow   Metabolic   livipivi   richtig   schönste   weniger   oktober   Tiffany-Girl   wunderschöne   Traumtag